Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de service si intretinere centrale termice, statii hidrofor, instalatii de alimentare ? evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii termice


Anunt de participare numarul 104494/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030031, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitrescu Lucia, Tel. 3070459, In atentia:  Florina Crinuta Tanase, Email:  [email protected], Fax:  3127152, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Florina Crinuta Tanase, Tel. 0311323217, Email:  [email protected], Fax:  0213158294
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Florina Crinuta Tanase, Tel. 0311323217, Email:  [email protected], Fax:  0213158294
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de service si intretinere centrale termice, statii hidrofor, instalatii de alimentare ? evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii termice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: 1.imobil BNR str. Doamnei nr.8
2.str. dr. Staicovici nr.42-48
3.vila 29 Snagov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1. Valoarea contractului va fi data de contravaloarea prestatiilor lunare de service pentru operatiile mentionate in caietul de sarcini, pentru cele 4 imobile. Valoarea service-lui / luna va cuprinde si contravaloarea manoperei aferente celor doua persoane specializate ce-si vor desfasura activitatea la sediul autoritatii contractante. Contravaloarea reparatiilor si a pieselor de schimb necesare, evidentiate in procesele verbale de service, vor fi facturate separat pe baza de comenzi.
Lot 2. Valoarea contractului va fi data de contravaloarea prestatiilor lunare de service pentru operatiile mentionate in caietul de sarcini, pentru cele 2 locatii. Valoarea service-lui / luna va cuprinde si contravaloarea manoperei aferente 1 (unei) persoane specializate ce isi va desfasura activitatea la C.P.P.A.S. Bucuresti, str. dr Staicovici nr. 42 - 48. Contravaloarea reparatiilor si a pieselor de schimb necesare, evidentiate in procesele verbale de service, vor fi facturate separat pe baza de comenzi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii.Lot 1: Lucrari de service si intretinere centrale termice, statii hidrofor, instalatii de alimentare ? evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii termice aferente imobilelor BNR din str. Doamnei nr. 8, str. Lipscani nr. 25, str. Lipscani nr. 16 si str. Doamnei nr. 2
Lot 2: Lucrari de service si intretinere centrale termice, statii hidrofor, instalatii de alimentare ? evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii termice aferente imobilelor C.P.P.A.S. Bucuresti.
Alte informatii referitoare la loturi: configuratie echipamente, utilaje, perioadele de revizie si categoriile de lucrari principale ce trebuiesc executate se gasesc in documentatia de licitatie, Sectiunea II ? Caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 289, 146 si 781, 646RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ?7.000 RON pentru Lot 1;8.000 RON pentru Lot 2.Garantie de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Facturile insotite de procesele verbale de service acceptate de beneficiar vor fi achitate in termen de 5 zile lucratoare de la data primirii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale si de sanatate (conform formularelor tip ale autoritatilor competente) valabile in ziua deschiderii ofertelor.
-Persoane juridice/fizice romane: certificatul emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala.
-Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilant contabil la 31 dec.2009)
Se va completa si formularul C ? informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fise de informatii privind experienta similara, pe tipul de cazane mentionat in caietul de sarcini ? Sectiunea II;2.Lista principale prestatii in ultimii 3ani
3.Autorizatii care sa atesteze faptul ca operatorl economic este abilitat sa efectueze operatii de reparatii, verificare, intretinere si service pentru cazane cu P> 300KW sau cu P=300KW, 4.autorizatii ISCIR, 5.autorizatie ANRE tip EDI (pentru executie si intretinere), 6.certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
7.Declaratie privind modul de asigurare cu personal de specialitate precum si pregatirea persoanelor directresponsabile cu indeplinirea contractului; aceste persoane vorprezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2010 11:00
Locul: Bucuresti, imobil B.N.R. str. Lipscani nr. 16, sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor.Imputernicirea va mentiona nivelul de delegareal reprezentantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In ziua de 03.08.2010, ora 10, autoritatea contractanta asigura posibilitatea vizitarii obiectivului C.P.P.A.S. Bucuresti ? str. dr Staicovici nr. 42 ? 48, de catre toti operatorii economici care doresc sa participe la procedura de achizitie. Pentru o clarificare exacta aupra temei tehnice si o evaluare corecta a volumului lucrarilor de service ce urmeaza a fi executate consideram ca vizitarea obiectivului este necesara pentru operatorii economici doritori sa participe la procedura de achizitie. Pentru a se putea asigura accesul in imobilele B.N.R. operatorii economici vor trimite o solicitare scrisa Bancii Nationale a Romaniei, Directia Logistica, pana la data de 02.08.2010 ora 12, la numarul de fax: 021.312.71.52, in atentia d-lui Dragos Urdea. Solicitarea va contine numele si datele de identificare ale firmei solicitante, numarul si numele persoanelor care vor participa (maxim 3 persoane), C.I./B.I. si CNP. Accesul in imobilele B.N.R. se va face numai pe baza C.I./B.I. si a imputernicirii emise de operatorul economic pentru persoanele participante la vizionare.In cazul in care aceasta procedura de acces in imobilele B.N.R. nu este respectata, Banca Nationala a Romaniei isi rezerva dreptul de a nu permite accesul pentru vizionarea obiectivelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Spaliul Independentei, 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 16:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer