Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de service si intretinere centrale termice, statii de hidrofor, instalatii alimentare-evacuare ape manajere, instalatii termice si instalatii sanitare din centrala B.N.R.


Anunt de participare numarul 38942/12.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel.3, 15, 27, 50 int. 2966, In atentia: dl. Eugen Teodorescu, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel.3, 15, 27, 50 int. 2966, In atentia: dl. Eugen Teodorescu, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BANCA NATIONALA A ROMINIEI
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Punct(e) de contact: registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de service si intretinere centrale termice, statii de hidrofor, instalatii alimentare-evacuare ape manajere, instalatii termice si instalatii sanitare din centrala B.N.R.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform- Sectiunea II Caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Sectiunea II Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 500 si 61, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea ulterioara de noi servicii similare, timp de 3 ani.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare garantieparticipare -6.000 RON.Pentru reparatii si interventii -din valoarea fiecarei facturi- garantie buna executie - 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform celor prezentate in documentatia de atribuire - prezenta a doua persoane specializate la sediul BNR, serviciu de interventie rapida in caz de avarii (persoana de contact.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;Pana la incheierea contractului, firma declarata castigatoare va prezenta in original: certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale (conform formularelor tip ale autoritatilor competente) ; certificat de Atestare fiscala, certificat Casa de asigurari de sanatate, certificat Agentia Municipala pentru ocuparea Fortei de Munca.
Persoane juridice / fizice romane : certificatul emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritorialaPersoane juridice / fizice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (bilant contabil la 31 dec.2006);
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor prestatii de service in ultimii 3ani
-Fise de informatii privind experienta similara ; referirile la contracte similarevor fi insotite de recomandarea din partea beneficiarului se va completa ;
- Declaratie privind modul de asigurare cu personal de specialitate precum si pregatirea persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV;
- Autorizatii care sa atesteze faptul ca operatorul economic este abilitat sa efectueze operatii de reparatii, verificare, intretinere si service pentru cazane cu putere mai mare de 300KW si pentru cazane cu puterea mai mica de 300KW, pentru tipul de cazane mentionate in Caietul de sarcini -Sectiunea II, aferente centralelor termice de la cele 4 obiective;
- Autorizatie de verificare pentru recipiente sub presiune;
- Certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de calitate ISO 9001.Toate documentele se vor prezenta in original sau copii legalizate. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Prescriptii tehnice ISCIR (cazane, recipiente sub presiune), prescriptii tehnice ARNGN
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizionarea obiectivelor se va face in ziua de 19.11.2007, ora 10.00, imobil B.N.R. str. Doamnei nr. 8 ( in baza unei solicitari scrise trimisa autoritatii contractante, prin fax, pana la data de 16.11.2007, ora 10). Accesul in sediile B.N.R. se va face in baza unui tabel, a C.I. / B.I. si a unei imputerniciri.Valoarea contractului va fi data de contravaloarea prestatiilor lunare de service pentru operatiile mentionate in caietul de sarcini. Valoarea service-lui / luna va cuprinde inclusiv contravaloarea manoperei aferente celor doua persoane specializate ce-si vor desfasura activitatea la sediul autoritatii contractante (conform III.1.4). Contravaloarea reparatiilor si a pieselor de schimb evidentiate in procesele verbale de service, vor fi facturate separat pe baza de comenzi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei nr. 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030051, Romania, Tel.315.27.50 int. 2801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2007 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer