Licitatie Publica - Lucrari de sigutanta rutiera pe drumurile judetene din judetul Olt 2012-2015
Anunt de participare numarul 134596/04.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Oanca Gerard Ovidiu, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de sigutanta rutiera pe drumurile judetene din judetul Olt 2012-2015
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrari de siguranta rutiera pe drumurile judetene din judetul Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 084, 594.3 si 7, 600, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru presupune executie si administrare lucrari de semnalizare rutiera orizontala(marcaje rutiere) si verticala(indicatoare rutiere) , montare si reconditionare parapeti metalici si borne kilometrice, etc. in vederea asigurarii circulatiei rutiere in siguranta pe drumurile judetene din judetul Olt..
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233290-8 - Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
45233291-5-Instalare de borne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Pentru anul 2012 ? minim 984.594, 30 lei fara TVA , ( lot1-115.041 lei , lot2 ? 172.387 lei , lot3 ? 337.329 lei , lot 4 ? 359.837, 30 lei)- maxim1.000.000 lei fara TVA(lot1-116.832lei, lot2-175.070lei, lot3-342.579lei, lot4-365.519lei)
Pentru anul 2013 ? minim 1.900.000 leifara TVA ( lot1 ? 222.437 lei , lot2 ? 332.533 lei , lot3 ? 650.704 lei , lot4 ? 694.326 lei - maxim 2.000.000 lei fara TVA (lot1-233.664lei, lot2-350.141lei , lot3-685.158 lei, lot4-731.037 lei)
Pentru anul 2014 ? minim 2.000.000 lei fara TVA ( lot1 ? 233.664 lei , lot2 ? 350.141 , lot3 ? 685.158 , lot4 ? 731.037 lei) - maxim 2.200.000 lei fara TVA(lot1-257.053lei , lot2-385.188lei, lot3-753.740lei, lot4-804.019lei)
Pentru anul 2015 ? minim 2.200.000 lei fara TVA ( lot1 ? 257.053 lei , lot2 ? 385.188 lei , lot3 ? 753.740 lei , lot4 ? 804.019 lei) - maxim 2.400.000 lei fara TVA(lot1-280.441lei , lot2-420.236lei , lot3-822.321lei, lot4-877.002 lei)
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 084, 594.3 si 7, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 24.000 lei fara TVA pentru toate cele patru loturi sau pentru fiecare lot : lot 1 ? 5.000 lei , lot2 ? 8.000 lei lot 3 ? 9.000 lei , lot 4 ? 9.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelorIn masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire-ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantuluicontestator, suma calculata conform prevederilor art. 278.1 din OUG nr.34/2006. garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 .In cazul ofertantilor IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se va restitui dupa cum urmeaza: -70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.-restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Valoarea fondurilor aprobatetotal fara TVA :7.600.000 leidin Bugetul Consiliului Judetean Olt si T.V.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 1.Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) .Cerinta obligatorie: Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere / CertificatCompletare formular nr.2
Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerin?a nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie pe proprie raspundereCompletare formular nr.3Documente de confirmare1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta Conflictul de intereseCompletare Formular nr.4Precizam persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Presedinte ? Paul Stanescu
Vicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeDirector executiv ? Iliuta Neca
Sef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguDocumente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuniIn sensul prevederilor art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt persoane care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul.
In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare : - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate;Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara
Bilanturi contabile
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 4.700.000 lei fara TVA pentru cele patru loturi/zone , iar pentru fiecare lot/zona :
lot 1 ? 560.000 lei , lot 2- 848.000 lei , lot 3 ? 1.600.000 lei , lot 4 ? 1.760.000 lei
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani -conform bilantului contabil si balantei contabile la 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente, se va calcula prin impar?irea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiara
Bilanturi contabile
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 4.700.000 lei fara TVA pentru cele patru loturi/zone , iar pentru fiecare lot/zona :
lot 1 ? 560.000 lei , lot 2- 848.000 lei , lot 3 ? 1.600.000 lei , lot 4 ? 1.760.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica-experienta similara-cel putin un contract sau mai multe de lucrari de siguranta rutiera in ultimii 5 ani, a caror valoare sa fie de minim 2.400.000 lei pentru toate loturile.
1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (PVRsicopie contracte).Cerificarile vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.
Cerinta nr. 1
Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii , indeplinirii, in derularein ultimii 5 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a cel putin unui contract(sau optional cat mai multe)de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului .
Valoarea experientei similare pentru cele patru loturi poate fi minim 2.400.000 lei fara TVA iar pentru fiecare lot/zona: lot 1 ? 281.000 lei , lot 2 ? 420.000 lei , lot 3 ? 822.000 lei , lot 4 ? 877.000 lei.
Documente de confirmare care insotesc formularul depus (lista lucrarilor): a. Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar (continand datele cuprinse in formularul nr.6)b. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului daca beneficiarul este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia.
Cerinta nr.2Informatii referitoare la utilajele, instalatiile , echipamentele tehniceDotare tehnicaDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (laboratoaregr.I-II, masina de executat marcaje rutiere prevazuta cu calculator, masini de transport dotare cu atelier mecanic cu toate echipamentele specifice pt. Lucrari de siguranta rutiera)
? Documente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului;
Ofertantii trebuie sa dispuna de mijloace de transport propriipentru verificarea in teren impreuna cu delegatul beneficiarului a lucrarilor executate zilnic sau ori de cate ori este nevoie.
Autoritatea contractanta va verifica dotarea tehnica si starea de functionare a utilajelor si a echipamentelor conform listei prezentate in oferta , solicitata de autoritatea contractanta-inainte de semnarea contractului, constituind conditii de participare, iar ofertantii care nu au dotarea tehnica prezentata vor fi descalificati.
conform art.188(3) din OUG 34/2006
Cerinta nr. 3
Informatii privind personalul tehnic de specialitate
A. Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani -1 responsabil tehnic-ing. , 1responsabil cu controlul calitati-ing. , 1ing. sef de santier cu experienta de min. 3 ani, 1 operator pe masina de marcaje rutiere, 1 pictor , minim 10 muncitori .B. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii-decizii de numire;
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a calitatii, ISO 9001:2008
Cerinta nr. 2
Standarde de protectia mediului, ISO 14001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul pentru factorul de evaluare ? Pretul ofertei? se acorda astfel: pentru cel mai scazut pret dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim (60);pentru alt pret decat cel prevazut mai sus punctajul se acorda astfel : Pn = (pretminim / pretn ) x punctaj maxim acordat (60)Unde : pretminim ? reprezinta cel mai mic pret dintre ofertele prezentatepretn ? reprezinta pretul ofertei careia i se calculeaza punctajul corespunzator pretului;Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului sunt preturile ofertate pentru executia;lucrarii , exclusiv TVA.
2.
Perioada de garantie
15%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ?perioada de garantie ? , se acorda astfel: Se va accepta o perioada de garantie pentru: - Indicatoare rutiere , parapet metalic, borne km ? minim 8 luni si maxim 36 luni -Marcaje rutiere ? minim 6 luni si maxim 12 luni - Pentru perioada de garantie maxima pentru fiecare tip de lucrare , se vor acorda -15 puncte - Pentru perioada de garantie minima pentru fiecare tip de lucrare, se vor acorda ? 5 puncte Pentru alta perioada de garantie intre cea minima si maxima se va aplica urmatorul algoritm de calcul: Pg = ( Pgminima/Pgofertata) x 15 puncte Ofertele care au perioada de garantie mai mica decat perioada de garantie minima vor fi declarateneconforme si cele care au o perioada de garantie mai mare decat cea maxima, nu se vor puncta suplimentar.
3.
Siguranta circulatiei
15%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? siguranta circulatiei?, se acorda astfel: - pentru ofertantii care prezinta toate procedurile tehnice pentru siguranta rutiera si filmul semnalizarii pentru toate cele 16 lucrari din anexa 1- caiet de sarcini , se acorda ?15 puncte- pentru alt numar de proceduri tehnice si filmul semnalizarii, pentru cele 16 lucrari, se aplica formula: Ps= (psn./psmax ) x punctaj maxim acordat (15): Oferta castigatoare stabilita de catre comisia de evaluare va fi : oferta care intruneste punctajul cel mai mare rezultat din aplicarea metodologiei de calcul mentionata mai sus.In cazul in care vor exista mai multe oferte cu aceeasi valoare a punctajului cel mai mare, pentru departajare se va folosi criteriul pretului cel mai scazut al ofertei.
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 10:00
Locul: Consiliul Judetean Olt, b-dul A.I.Cuza, nr.14, Slatina, jud. Olt - sala 200
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantiilor pe baza de imputernicire, reprezentanti UCVAP dupa caz
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Documentele de calificare (enumerate la cap.III.2) se vor depune intr-un plic separat, in ordinea enumerarii si insotite de opisul documentelor. Plicul va fi sigilat, si se va inscrie numele ofertantului si mentiunea: ?Documente de calificare?.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap.III.2, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art. 11 alin. (4) al H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare-valabile la data deschiderii ofertelor, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele de calificare sunt obligatorii si eliminatorii, se aplica prevedrile H.G 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul Juridic-ContenciosCJ Olt
Adresa postala: b-dul AI Cuza Nr.14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. +04 0249431080, Fax: +40 0249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2012 15:28