Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de structura de rezistenta mixta (structuri metalice si din beton armat) - Cladirea City Business Excellence Center - Structura de Sprijin a Afacerilor


Anunt de participare numarul 142931/05.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MODATIM BUSINESS FACILITY SA
Adresa postala: STR. CORIOLAN BREDICEANU 10, CITY BUSINESS CENTRE, A, ETAJ 6, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300 011, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU-SILVIU SANDOR, Tel. +40 256491042, Email: [email protected], Fax: +40 256491043, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala conform art 9. lit.c din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
Altele: societate comerciala conform art 9. lit.c din OUG 34/2006
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de structura de rezistenta mixta (structuri metalice si din beton armat) - Cladirea City Business Excellence Center - Structura de Sprijin a Afacerilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cladirea 5, City Business Excellence Centre, Timisoara, str. Coriolan Brediceanu, 10, cod postal 300 011, jud. Timis, Romania
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie cladire cu regimul de inaltime subsol , parter, mezanin + 6 etajeLotul I : Executarea lucrarilor de organizare santier si structura de rezistenta mixta (structuri din beton armat si structuri metalice), asa cum acestea au fost descrise in Proiectul Tehnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
45223000-6-Lucrari de constructii de structuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de organizare santier si structura de rezistenta mixta (structuri din beton armat si structuri metalice), Cladirea ?CITY BUSINESS EXCELENCE CENTRE-Structura de Sprijin a Afacerilor? conform Proiectului Tehnic si a documentatiei de atribuire atasata.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 851, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in valoare de: 317.027 lei.Perioada de valab. a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada min. de valab. a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se exprima si se constituie numai in lei intr-unadin urmatoarele forme: 1. Cu OP, in contul RO40 RZBR 0000 0600 1484 9306 RON, Raiffeisen Bank Timisoara, CUI RO16216494, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.2. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului nr. 15, in original;In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, aceasta se prezinta in orig., in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire.Dovada const. garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe ext. plicului sigilat ce contine oferta, in orig; Daca oferta nu este insotita de dovada constituirii garantiei pentruparticipare in cuantumul, forma si avand perioada de valabsolicitate va fi respinsa la deschidere.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prev art88 din HG nr 925/2006 cu modif si completarile ult.Cf Art. 278^1 OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contr suma de 9145, 13 lei Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
'CBEC' POR?Sprijin dezv. med af reg si local"4.1.Dezv durabila struct de sprijin af de imp reg si locala", Finan.surse proprii ale soc-40%, 60%-fonduri UE.Factura trim, Plata-60 zile, fara avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul6- semnata si stampilata de ofertant;
2. Certificat de cazier fiscal al firmei si certificat de cazier judiciar al firmei;
3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completata in conformitate cu Formularul 7 ? semnata si stampilata de ofertant;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 7.1;5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul7.2 ? semnata si stampilata de ofertant.
Lista cu persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante SC Modatim Business Facility SA
1. Ovidiu Sandor ? Administrator unic
2. Catalin Barna ? Responsabil financiar
3. Nicoleta David ? Asistent responsabil financiar
4. Adina Szitar ? Responsabil tehnic
5. Cosmin Deman ? Asistent responsabil tehnic
6. Alisa Popa ? Consilier juridic.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantein ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt cele nominalizate in Anexa -Lista cu persoanele cu functii de decizie.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?semnata si stampilatade ofertant in conformitate cu Formularul56. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local .
a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare membru al asocierii;Mai multi operatori economici se pot asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara sa fie obligati sa isi autentifice din punct de vedere formal asocierea Se va completa Formularul 3 . Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie autentificata numai in cazul in careoferta comuna va fi declarata castigatoare. Oferta este semnata in mod egal de toti membrii asocierii.Unul din membrii asocierii trebuie numit ca lider- responsabil de contract si aceasta trebuie confirmata in scris , printr-o imputerncire semnata de fiecare partener in parte ?Formularul 2.Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana sub aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentant legal al operatorului economic ( lider ) se va atasa o imputernicire( Formularul2) Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
1.Persoane juridicea). Pentru persoane juridice romane se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.
2. Pentru persoane juridice straine (daca este cazul) Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare membru al asocierii.Ofertantului castigator i se va solicita prezentarea certificatului emis de ONRC in original sau copie legalizata , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 3Acces la linii de creditOfertantul va trebui sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pt a realiza cash flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 5 luni , in valoare de :8.806.305 leiin afara angajamentelor solicitate pt alte contracte
Cerinta nr 2
Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 vizate si inregistrate de catre organele competente in conditiile art 185 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior . Toate documentele /certificatele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul . Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus .
Cerinta nr.1
Se va declara cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani : cifrade afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin egala cu31.702.700lei
Se va completa de fiecare membru al asocierii.Cifra medie de afaceri , in cazul asocieriise va calcula prin cumulul cifrei medii corespunzatoare fiecarui membru al asocierii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei scrisori bancare /adresa de bonitate sau orice alte dovezi privind mijloacele financiare solicitate- Copii dupa bilanturile depuse in 2010, 2011, 2012 , cu prezentarea dovezii de depunere a bilanturilor .Se va prezenta: - Formularul8- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici.Fiecare semnatar al acordului de asociere are obligatia de a prezenta si urmatoarele documente:
Formularul 7.2 - privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006
Informatii privind subcontractantii: Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare;
Ofertantul este obligat sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
Informatii privind dotarile specificeOfertantul poate propune o metodologie de lucru care implica tipurile de echipamente considerate necesare in indeplinirea contractului . Lista de echipamente propusa de ofertant trebuie prezentata astfel incat sa fie corelata cu propriu program de lucru propus .Se va declara daca echipamentele /utilajele sunt in proprietate sau inchiriate , caz in care se vor prezenta contractele de inchiriere, folosite de un subcontractor si orice alta forma de dispozitie asupra utilajelorLista utilajelor prezentate de catre ofertant devine parte a contractului.
Declaratie privind contractele aflate in derulare
Cerinta 3 Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
PersonalResurse umane: Ofertantul va asigura personal autorizat /calificatin vederea indeplinirii contractului de executie lucraricare face obiectul procedurii de achizitie publica. Ofertantul va avea la dispozitie o echipa dimensionata astfel incat sa asigure indeplinirea obiectului prezentului contract.Ofertantul va asigura cu personal specializat atestat - 1 Responsabil tehnic cu executia RTE atestat in domeniul aferent prezentului contract;
- 1coordonator de proiect cu experienta profesionala in domeniul constructilor cladiri multifunctionale, structura rezistenta mixta ( structuri beton armat+ structuri metalice metal);
- 1 sef santier executie constructii cladiri multifunctionale , structura de rezistanta mixta ( beton armat + structura metalica); - Personal calificat in realizarea lucrarilor care necesita anumite calificari
Cerinta nr 1 Ofertantul (operator economic sau membri asocierii) au finalizat in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pt depunerea ofertelor1 contract de executie lucrari de constructii civile ( astfel cum aceasta este definita conform normativului de siguranta la foc a constructiilor P118-99 aprobat de catre MLPTL cu Ordinul 27/N/1999 din care ponderea lucrarilor de : structuribeton armat si structuri metalicesa fie cel putin egala cu 15.851.350 lei .Fiecare referinta va fi atestata prin copie dupa certificatul de receptie la terminarea lucrarilor semnat de beneficiar si antreprenor . Pentru fiecare contract mentionat pentru indeplinirea cerintei se vor atasa documente suport ?Fisa de experienta similara , copii dupa partile relevante din contracte cu obiect similar , recomandari din partea beneficiarilor lucrarilorprocese verbale de receptie la terminarea lucrarilor . Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .
Cerinta 2Standarde de asigurarea calitatii ? Certificari privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii
Cerinta 1Masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in indeplinirea contractului de lucrari ?Certificari privind implementarea sistemului de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta: Formularul 6Formular nr. 3 ? Acord de Asociere- documentele pentru partea sa de implicare mentionate la capitolul III.2.3.a) (daca este cazul)- Toate documentele mentionate la cap III2.1Se vor prezenta: Formular 4.Formularul 7.2- privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006Se vor prezenta: Informatii privind dotarile specifice ?Formularul11Pentru fiecare utilaj /echipament declarat se vor prezenta documente care sa ateste ca acestea sunt in stare de functioanre ( copia cartii de identitate sau a certificatului de inmatriculare , copii dupa contractele de inchiriereSe va completa Formularul 10Se va completa declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ?Formularul 16.2Formularul 16? Lista cu personalul tehnic de specialitate (expertii) propus pentru indeplinirea contractului, lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului . Forma de prezentare: in original
Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a expertilor/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari
Se vor prezenta : copii diplome , certificari pt a dovedi indeplinirea cerintei minme solicitate . Pt RTE se va prezenta legitimatia vizata la zi .CV-ul completat conform Formularului17Declaratia de disponibilitatecompletata conform Formularului 22Ofertantul va face dovada ca persoana nominalizata pt aceasta pozitie indeplineste urmatoarele cerinte : - Studii tehnice de lunga durata specializarea CCIA, a participat intr-un proiect similar avand pozitia de lider/coordonator de proiect . Se vor prezenta copii dupa contractul /contractele similare in care a fost implicat in calitate de coordonator de proiect , recomandari de la beneficiari proiectelor .CV-ul completat conform Formularului17Declaratia de disponibilitatecompletata conform Formularului 22Ofertantul va face dovada ca persoana nominalizata pt aceasta pozitie indeplineste urmatoarele cerinte : - Studii tehnice de lunga durata in domeniul constructiilor , a participat intr-un proiect similar avand pozitia de sef santier. Se vor prezenta copii dupa contractul /contractele similare in care a fost implicat in calitate de sef de santier, recomandari de la beneficiari proiectelor .CV-ul completat conform Formularului17Declaratia de disponibilitatecompletata conform Formularului 22Ofertantul va prezenta o lista cu personalul muncitor implicat in derularea contractului care necesita autorizarea din partea autoritatilor statului . Pentru acestia va prezenta copie dupa atestate , certificari , valabila la data deschiderii ofertelor.Se va completa Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formularul 9
Fisa de experienta similaraPrezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalentPrezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2013 12:00
Locul: Timisoara, str. C. Brediceanu, 10, cladire A, City Business Centre, etaj 6, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale operatorilor economici, comisia de evaluare, observatori (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara ? ?Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local? Domeniul de interventie 4.1Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Finantarea se va realiza din surse proprii ale societatii 40% sisi 60% fonduri europene , in conformitate cu prevederile Contractului de finantare nr. 3633/15.02.2013.Factura se va emite trimestrial , Plata se va realiza la 60 zile , Nu se acorda avans.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Modatim Business Facility SA
Adresa postala: Timisoara, str. Coriolan Brediceanu, 10, cladirea A, City Business Centre, jud. Timis, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300011, Romania, Tel. +40 256491042, Email: [email protected], Fax: +40 256491043, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2013 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer