Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de suprafata asociate abandonarii de adancime a sondelor apartinand OMV Petrom


Anunt de participare (utilitati) numarul 141992/15.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala: Departamentul Demolare Abandonare Decontaminare (DAD), Str. Coralilor nr. 22, Sector 1 (Petrom City), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii Operationale, Tel. +40 372855154, In atentia: George Dragos FRATILOIU, Email: [email protected], Fax: +40 212063005, Adresa internet (URL): www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala pe Actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de suprafata asociate abandonarii de adancime a sondelor apartinand OMV Petrom
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Amplasamente OMV Petrom de pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 200, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite la un interval de aproximativ 3 luni pe parcursul derularii fiecarui acord-cadru. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: LOT 1 ? 400000 EUR, LOT 2 ? 600000 EUR, LOT 3 ? 800000 EUR, LOT 4 ? 400000 EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de suprafata asociate abandonarii de adancime a sondelor apartinand OMV Petrom de pe teritoriul Romaniei.
Valoarea estimata fara TVA nu prevede procent pentru cheltuieli diverse si neprevazute intrucat, pentru fiecare amplasament, lucrarile ce urmeaza a fi achizitionate sunt de mica anvergura (din pdv al valorii) si nu au necesitat intocmirea unui proiect tehnic de catre un proiectant, astfel incat nu exista nici deviz general.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45111100-9-Lucrari de demolare (Rev.2)
45111300-1-Lucrari de demontare (Rev.2)
45112400-9-Lucrari de excavare (Rev.2)
45255420-9-Lucrari de montaj pe uscat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amplasamente de sonde (min 1000 /max 2300), repartizate astfel: Lot 1_ min155/max 390; Lot 2_ min360/max 580; Lot 3_ min325/max 1000; Lot 4_ min160/max 330
Estimari ale cantitatilor de amplasamente de sonde ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, astfel: Lot 1_ min50/max100; Lot 2_ min75/max150; Lot 3_ min100/max200; Lot 4_ min50/max100.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va prezenta Garantie de participare la licitatie in moneda EUR, distinct pentru fiecare Lot, dupa cum urmeaza: Lot 1:31000EUR; Lot 2:46000EUR; Lot 3:79000EUR; Lot 4:26000EUR.Garan?ia de participare la licitatie se constituie prin virament bancar (in contul IBAN RO63RZBR0000060002406702 deschis la Raiffeisen Bank S.A.) sau printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari conform art. 86 alin. 1, 2, 3, 4 si 6 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi valabila 134 zile de la data limita pentru depunerea Ofertelor.In cazul in care garantia este constituita in RON (lei), sursa oficiala pentru cursul de schimb care trebuie luat in calcul este Banca Nationala a Romaniei www.bnr.ro din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul Garantiei de Buna Executie pentru fiecare contract subsecvent reprezinta 10% din valoarea Contractului Subsecvent, exclusiv TVA.Garantia de Buna executie in cadrul Contractelor subsecvente se constituie, la optiunea ofertantului castigator fie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari fie prin retineri succesive din facturi, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii urmand ca, in conformitate cu Legea nr. 555/2004, costul serviciilor sa fie rambursat catre OMV Petrom de catre Statul Roman.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care un ofertant depune o oferta pentru mai mult de un lot, documentele enumerate mai jos, ca modalitate de indeplinire a cerintelor, trebuie prezentate in cadrul ofertei pentru fiecare lot in parte.Cerinta nr. 1: Un operator economic este exclus din procedura daca se afla in oricare din situatiile de la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Demonstrarea cerintei se face prin prezentarea:
1.Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
2.Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
3.Declaratiei privind calitatea de participant la procedura;4.Cazier judiciar al operatorului economic (unde este aplicabil) sau orice document echivalent;Documentele specificate la punctele 1-3 se vor prezenta conform formularelor din Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.Cerinta nr. 2: Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta.Demonstrarea cerintei se face prin prezentarea declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform formularului din Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei ?.Cerinta nr. 3: Certificarea inexistentei unui conflict de interese, conform art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Demonstrarea cerintei se face prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului din Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?. Declaratia mentionata se va prezenta si de catre subcontractant(ii) nominalizat(i) si/sau tertul(ii) sustinator(i), daca este cazul.Membrii Directoratului OMV Petrom si al Consiliului de Supraveghere sunt nominalizati pe www.petrom.roReprezentantii autorizati ai OMV Petrom care aproba, semneaza documentele in legatura cu aceasta procedura de licitatie deschisa sunt: - Mariana GHEORGHE - Director General Executiv si Presedinte al Directoratului
- Andreas Peter MATJE - Director Financiar si membru al Directoratului, Membru al organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire
- Neil Anthony MORGAN - Membru al Directoratului responsabil cu activitatea de Rafinare si Marketing, Membru al organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire
- Johann PLEININGER - Membru al Directoratului responsabil pentru activitatea de Explorare si Productie, Membru al organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire
-Cristian SECOSAN Membru al Directoratului responsabil cu activitatea de Gaze Naturale si Energie, Membru al organului de decizie al autoritatii contractante care are legatura cu procedura de atribuire
- Alina Gabriela POPA - Director Departament Financiar, Membru al organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire (persoana care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica)
- Doru Emilian MUSTATOIU - Director al Departamentul Demolare Abandonare Decontaminare (department beneficiar), responsabil pentru prezenta procedura de atribuire (persoana care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire)
- Ingrid Georgeta VASILE - Director Achizitii Operationale (Unitatea de Achiztii responsabila cu derularea procedurii de achizitie), responsabil pentru prezenta procedura de atribuire (persoana care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire). Cerinta, aplicabila pentru fiecare lot in parte: Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale prin forma de inregistrare precum si prin obiectul de activitate.Demonstrarea acestei cerinte se face de catre Ofertanti - persoane fizice sau juridice romane sau straine - prin prezentarea de certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului (sau alta institu?ie echivalenta in tara de origine a Operatorului economic), sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantul castigator clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA ? aplicabila pentru fiecare Lot in parte: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului Acordului cadru/Contractelor subsecvente pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de: - Lot 1: minim 800000 EUR
- Lot 2: minim 1200000 EUR
- Lot 3: minim 1600000 EUR
- Lot 4: minim 800000 EURDemonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza prin completarea si/sau depunerea urmatoarelor documente:
i. Extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile ultimilor trei ani financiari incheiati, din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului Acordului cadru/Contractelor subsecvente;
ii. Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului Acordului cadru/Contractelor subsecvente in ultimii 3 ani financiariincheiati
iii. Raport de audit pentru ultimii 3 ani financiariincheiati, acolo unde este aplicabil.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea acestei cerinte.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EUR se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana http: //www.ecb.intPersoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura, asa cum sunt acestea descrise in cadrul cerintelor minime referitoare la ?Situatia personala a ofertantului? din fisa de date a achizitiei. Pentru a-si demonstra situatia personala, persoana care asigura sustinerea trebuie sa prezinte Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a), c)1 si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.
Modalitatea de indeplinire
Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza prin completarea si/sau depunerea urmatoarelor documente:
i) Extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile ultimilor trei ani financiari incheiati, din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului Acordului cadru/Contractelor subsecvente;
ii) Declaratie privind media cifrei de afaceriin domeniul de activitate aferent obiectuluiAcordului cadru/Contractelor subsecvente in ultimii 3 ani financiari incheiati
iii) Raport de audit pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, acolo unde este aplicabil.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente din care sa reiasa indeplinirea acestei cerinte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA nr. 1 ? aplicabila pentru fiecare Lot in parte: Demonstrarea experientei similare, prin prezentarea unui numar de maximum 2 contracte sau alte documente care sa confirme executarea unor lucrari similare celor descrise in caietul de sarcini (respectiv: lucrari de intretinere/reparare/amenajare drumuri sau platforme de lucru pentru instalatii si lucrari de confectionare si montaj subansamble aferente sondelor) in ultimii 5 ani, pana la data limita de depunere a Ofertelor in cadrul prezentei proceduri, in valoare cumulata (fara TVA) de:
- Lot 1: cel putin400000 EUR
- Lot 2: cel putin600000 EUR- Lot 3: cel putin800000 EUR- Lot 4: cel putin400000 EURDemonstrarea experientei similare se realizeaza prin completarea si/sau depunerea urmatoarelor documente:
a) Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, pana la data limita de depunere a Ofertelor;
b) Fisa detaliere experienta similara;
c) Certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii lucrarilor similare din care sa rezulte tipul lucrarilor realizate, perioada in care s-au realizat si modalitatea de realizare.
d) Copii dupa cele maximum 2 contracte sau alte documente care sa confirme executarea lucrarilor similare, astfel cum a fost solicitat mai sus.Suplimentar, OMV Petrom poate solicita, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a Ofertantilor, informatii privind partea/partile din Acordul cadru/Contractele subsecvente pe care respectivul Ofertant are eventual intentia sa o/le subcontracteze. In acest scop Ofertantii vor depune o declaratie cu privire la partea/partile din Acordul cadru/Contractele subsecvente pe care Ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze inclusiv nominalizarea subcontractantilor, daca este cazul.
Modalitatea de indeplinire
Demonstrarea experientei similare se realizeaza prin completarea si/sau depunerea urmatoarelor documente:
a) Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, pana la data limita de depunere a Ofertelor;
b) Fisa detaliere experienta similara;
c) Certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii lucrarilor similare din care sa rezulte tipul lucrarilor realizate, perioada in care s-au realizat si modalitatea de realizare.
d) Copii dupa cele maximum 2 contracte sau alte documente care sa confirme executarea lucrarilor similare, astfel cum a fost solicitat mai sus.Suplimentar, OMV Petrom poate solicita, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a Ofertantilor, informatii privind partea/partile din Acordul cadru/Contractele subsecvente pe care respectivul Ofertant are eventual intentia sa o/le subcontracteze. In acest scop Ofertantii vor depune o declaratie cu privire la partea/partile din Acordul cadru/Contractele subsecvente pe care Ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze inclusiv nominalizarea subcontractantilor, daca este cazul.
CERINTA nr. 2 ? aplicabila pentru fiecare Lot in parte: Demonstrarea accesului lautilajele / instalatiile / echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si a Contractelor subsecvente.
Demonstrarea acestei cerinte minime se realizeaza prin completarea si/sau depunerea unei declaratii privind accesul la utilajele/instalatiile/echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si a Contractelor subsecvente.
Modalitatea de indeplinire
Demonstrarea acestei cerinte minime se realizeaza prin completarea si/sau depunerea unei declaratii privind accesul la utilajele / instalatiile / echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si a Contractelor subsecvente.
CERINTA nr. 3 ? aplicabila pentru fiecare Lot in parte: Demonstrarea accesului la personalul tehnic de specialitate de care dispune Ofertantul, sau al carui angajament a fost obtinut de catre Ofertant pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si a Contractelor subsecvente.Demonstrarea acestei cerinte minime se realizeaza prin completarea si/sau depunerea unei declaratii privind accesul la personalul tehnic de specialitate de care dispune Ofertantul, sau al carui angajament a fost obtinut de catre Ofertant pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si a Contractelor subsecvente.
Modalitatea de indeplinire
Demonstrarea acestei cerinte minime se realizeaza prin completarea si/sau depunerea unei declaratii privind accesul la personalul tehnic de specialitate de care dispune Ofertantul, sau al carui angajament a fost obtinut de catre Ofertant pentru indeplinirea corespunzatoare a Acordului Cadru si a Contractelor subsecvente.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura, asa cum sunt acestea descrise in cadrul fisei de date a achizitiei la paragraful intitulat ?Cerinte minime referitoare la situatia personala a Ofertantului?. Pentru a-si demonstra situatia personala, persoana care asigura sustinerea trebuie sa prezinte Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare conform formularelor care se regasesc in Sectiunea D ?Formulare de transmitere a Ofertei?.
Modalitatea de indeplinire
-
CERINTA nr. 1 ? aplicabila pentru fiecare Lot in parte: Demonstrarea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent.Demonstrarea acestei cerinte minime se realizeaza prin depunerea Certificatului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Demonstrarea acestei cerinte minime se realizeaza prin depunerea Certificatului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
CERINTA nr. 2 ? aplicabila pentru fiecare Lot in parte: Demonstrarea asigurarii unui nivel corespunzator al protec?iei mediului, in conformitate cu standardul ISO 14001:2005 sau echivalent.Demonstrarea acestei cerinte minime se realizeaza prin depunerea Certificatului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Demonstrarea acestei cerinte minime se realizeaza prin depunerea Certificatului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va utiliza licitatia electronica drept pas final al procedurii de atribuire. Elementul Ofertei care reprezinta obiectul licitatiei electronice pentru fiecare lot in parte: pretul ofertat (fara TVA) aferent cantitatii de lucrari estimate in scopul evaluarii. Detalii in Sectiunea VI.3) -Alte Informatii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
LS-DAD
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.04.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele legate de aceasta procedura trebuie redactate/traduse in RO, cu traducere autorizata.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.04.2013 11:00
Locul: Petrom City, Infinity Building, Str. Coralilor nr. 22, Sector 1, Bucuresti, cod postal: 013329
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comsiei de evaluare si reprezentantii autorizati/mandatati ai Ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte informatii se regasesc in celelalte sectiuni ale documentatiei de atribuire. Intreaga documentatie de atribuire (inclusiv Caietul de Sarcini) este disponibila in SEAP accesand www.e-licitatie.ro. Orice solicitare de clarificare va fi trimisa in scris (posta, fax sau email) la punctul de contact mentionat mai sus, precizand numarul anuntului de participare din SEAP si titlul Acordului cadru.Licitatia electronica (L.E.) va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei si a notificarilor de incepere a rundei de L.E. la adresa de email inregistrata in sistem. Nu exista limita pana la care pretul ofertat poate fi imbunatatit, cu respectarea art 202 din OUG 34/2006 si art 36^1 din HG 925/2006. Pe parcursul L.E. nu se dezvaluie identitatea Ofertantilor, acestia putand sa vizualizeze pozitia pe care o ocupa in clasament.Durata rundei de L.E.: 1 (una) zi (24 ore) care se poate prelungi in mod automat in situatia in care se modifica clasamentul. Informatiile privind cerinte tehnice minimale pentru acces in SEAP se regasesc pe www.e-licitatie.ro, linkul-Cerinte tehnice minimale.La L.E. vor fi invitati toti Ofertantii care au depus oferte admisibile. Acestia trebuie sa fie inregistrati in SEAP conform art. 6 din HG nr. 1660/2006 si sa detina certificat digital valid. Refuzul de a se inregistra in SEAP este asimilat cu retragerea Ofertei conform art 38 alin 4 din HG nr. 925/2006. Daca un Ofertant nu imbunatateste pretul in cadrul L.E., la stabilirea clasamentului final se va lua in considerare ultima Oferta depusa electronic.In cazul in care dupa incheierea rundei de L.E. se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, Autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii Ofertelor. Acordul cadru va fi atribuit Ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu capitolul IX ?Solutionarea contestatiilor? din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OMV Petrom S.A. ? Directia Juridica
Adresa postala: str. Coralilor, nr. 22, Petrom City, Tower Building, etajul 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013329, Romania, Tel. +40 372483368, Email: [email protected], Fax: +40 212069641, Adresa internet (URL): www.petrom.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2013 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer