Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de suprainaltare a depozitului de zgura si cenusa Valea Caprisoara - Transa a II-a


Anunt de participare (utilitati) numarul 28686/20.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Termoelectrica S.A
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr.1-3, etaj XI, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020371, Romania, Punct(e) de contact: Tudor Dumitrescu, Tel.303.74.50, Email: [email protected], Fax: 303.75.04, Adresa internet (URL): www.termoelectrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Timisan, Tel.0254/572134, In atentia: Maria Isfan, Email: [email protected], Fax: 0254/570481
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Timisan, Tel.0254/572134, In atentia: Maria Isfan, Email: [email protected], Fax: 0254/570481
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC Termoelectrica SA - Sucursala Electrocentrale Paroseni
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Timisan, Tel.0254/572134, In atentia: Maria Isfan, Email: [email protected], Fax: 0254/570481
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de suprainaltare a depozitului de zgura si cenusa Valea Caprisoara - Transa a II-a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depozitul de zgura si cenusa situat pe Valea Caprisoarei de pe raza Municipiului Vulcan, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in suprainaltarea etapizata a digurilor din cenusa ale celor 2 compartimente ale depozitului de zgura si cenusa Valea Caprisoara si adaptarea instalatiilor aferente acestora (puturi captoare, conducte de debusare, sistemul de drenaj, rigole pentru dirijare ape pluviale, etc), precum si lucrari de consolidare ale celor 2 versanti ai vaii pentru prevenirea alunecarilor de teren, obiectiv situat pe raza municipiului Vulcan.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247200-2 - Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii conform documentatiei tehnice atasate.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 218, 183RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 250000 lei si garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii si plata prin ordin de plata / ordin de compensare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si/sau cazier judiciar sau certificat echivalent, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 insotita de documente edificatoare, certificat constatator sau altele echivalente, certificat de inregistrare cu anexa si doumente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform documentatiei de atribuire atasate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indicatori ai potentialului financiar cu tendinta de crestere: lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani > 100% si solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani >30%; indicatori ai rezultatelor economico-financiare: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de 3000000 lei; indeplinirea obligatiilor fiscale si ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, conform documentatiei de atribuire atasate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte si lucrari de constructii similare celor din documentatia tehnica atasata, insotita de cel putin 2 documente/recomandari emise sau contrasemnate de o autoritate beneficiara; o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune executantul; declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate; informatii privind subcontractantii si certificatul pentru asigurarea calitatii a executantului sau orice alt document echivalent in domeniul constructiilor, conform documentatiei de atribuire atasate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
94%
Descriere:
2.
scadenta la plata
3%
Descriere:
3.
garantia acordata lucrarii
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 450 RON
Conditii si modalitate de plata: Pe suport de hartie, in numerar la casieria S.E. Paroseni sau prin ordin de plata in contul RO29RNCB0165020174920001 deschis la BCR fil. Petrosani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 11:00
Locul: Sediul Sucursalei Electrocentrale Paroseni.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu, nr. 1, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810289, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Localitatea: Vulcan, Cod postal: 336250, Romania, Tel.0254/572134, int. 309, Fax: 0254/570481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 17:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer