Licitatie Publica - lucrari de taieri de ingrijire in arborete tinere (curatiri,degajeri)
Anunt de participare numarul 1985/12.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 250, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Tg.Jiu
Adresa postala: str.lt.col.Dumitru Petrescu, nr.3, Localitatea: Tg.Jiu, jud.Gorj, Cod postal: 250143, Romania, Tel.0253/216510, In atentia: Ing.Iftimie Marioara, Fax: 0253/213508
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Tg.Jiu
Adresa postala: str.lt.col.Dumitru Petrescu, nr.3, Localitatea: Tg.Jiu, jud.Gorj, Cod postal: 250143, Romania, Tel.0253/216510, In atentia: ing.Iftimie Marioara, Fax: 0253/213508
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Tg.Jiu
Adresa postala: str.lt.col.Dumitru Petrescu, nr.3, Localitatea: Tg.Jiu, jud.Gorj, Cod postal: 250143, Romania, Tel.0253/216510, In atentia: secretaritul D.S.Tg.Jiu, Fax: 0253/213508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de taieri de ingrijire in arborete tinere (curatiri, degajeri)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: ocol Silvic Bumbesti, Pades, Runcu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de taieri de ingrijire in arborete tinere conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
curatiri 143, 6ha, degajeri34, 5ha,
Valoarea estimata fara TVA: 32, 818.02RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.04.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este 1000 lei pentru O.S.Runcusi 500 lei pentru O.S.Bumbesti si o.s.pades
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea conform art.180 si 181 din O.U.G.34/2006(model-Formular nr.1 din Fisa de date)
- certificat de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente2.Document din care reiese cifra de afaceri pe ultimii 2 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.daca cazul se vor depune rapoarte anuale si orice alte documente legale , edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Doc.privind experienta similara(model-formular nr.2 din fisa de date),
2.Declaratie privind dotarile
3.Informatii referitoare la personalul de specialitate
4.recomandari din aprtea altor beneficiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va prezenta lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani , conf.art.188 , alin 1 , lit.a din OUG34/2006.2.Lista cu dotarile pe care le detine si au legatura cu serviciile solicitate3.Lista cu personalul de specialitate care are legatura cu derularea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata in numerar la casieria D.S.Tg.Jiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2007 10:00
Locul: La sediul D.S.Tg.Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: b-dul Dinicu Golescu, nr.38, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10873, Romania, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al D.S.Tg.Jiu
Adresa postala: str.Lt.Col.Dumitru Petrescu, nr.3, Localitatea: Tg.Jiu, jud.Gorj, Cod postal: 250143, Romania, Tel.0253/216510, Fax: 0253/213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2007 12:20