Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 92676/29.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii publice 1, Tel.664046, In atentia: Munteanu Mariana, Email: [email protected], [email protected], Fax: 664046, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe raza judetelor Constanta si Ialomita, in localitatile in care SC RAJA SA isi desfasoara activitatea.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare, conform proiectului tehnic nr. 72/2009
Valoarea estimata fara TVA: 5, 577, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ulterior, se pot majorare cantitatile de lucrari, cu 30%, conform art 252 lit k din OG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 12.800 lei, pentru lotul I; 10.200 lei, pentru lotul II; 1.400 lei, pentru lotul III; 4.000 lei, pentru lotul IV.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat, dacaeste cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat Constatator si Certificat de inregistrare emise de Oficiul Registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilanturile contabile din ultimii doi ani
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim:
Pentru LOTUL I5.000.000 lei (1.182.928 euro)
Pentru LOTUL II4.000.000 lei (946.342 euro)
Pentru LOTUL III500.000 lei (118.293 euro)
Pentru LOTUL IV1.500.000 lei (354.878 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate
Lucrari similare cu o valoarede: Pentru LOTUL I800.000 lei (189.268 euro)
Pentru LOTUL II650.000 lei (153.780 euro)
Pentru LOTUL III80.000 lei (18.927 euro)
Pentru LOTUL IV260.000 lei ( 61.512 euro)Documente din care sa rezulte ca ofertantul este certificat ISO 9001, pentru executia lucrarilor de constructii dedrumuri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2010 14:00
Locul: La sediulS.C. RAJA S.A. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor, observator UCVAP, daca este cazul
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sectorul 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0330084, Romania, Tel.021.310 46 41, Fax: 021.310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Traian, nr.23, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241.616003, Fax: 0241.616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostiinta, de un act al autoritatii contractanteconsiderat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica- SC RAJA SA
Adresa postala: Strada Calarasi nr.22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel.0241664046, Fax: 0241661940
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer