Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE VOPSIRE A CONSTRUCTIILOR


Anunt de participare numarul 15893/24.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEUROLOGIE SI PSIHIATRIE ORADEA
Adresa postala: Louis Pasteur , 26, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410154, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL MIHUT, Tel.0259-211066, Email: [email protected], Fax: 0259-211067
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE VOPSIRE A CONSTRUCTIILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediul Spitalului Clinic de Neurologie si Psihiatrie Oradea , str. Louis Pasteur , nr. 26
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta lucrari de reparatii ale blocului alimentar din incinta unitatii .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45442110-1 - Lucrari de vopsire a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de refacere a vopsitoriei se refera la Blocul Alimentar al spitalului in conditiile si cantitatile precizate in Caietul de Sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 109, 243RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 2000 lei depusa numerar la Caseria unitatii sau in contul nostru RO66TREZ0765005XXX000125
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face la receptia lucrarilor co OP din bugetul spitalului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va fi legalizata .Precizarea partilor din contract care vor fi concesionate precum si datele referitoare la identificarea acestora .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate .
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 .
Certificat constatator de atestare fiscala .
Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri in domeniu pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea contractului .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin doua recomandari din partea beneficiarilor .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Recomandarile se vor referi la lucrari similare executate de prestator .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata Documentatiei Descriptive se va face in numerar la Caseria unitatii .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2007 09:00
Locul: Sediul spitalului Clinic de Neurologie si Psihiatrie Oradea , str. Louis Pasteur , nr. 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare .Reprezentantii operatorilor economici .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Oradea
Adresa postala: Str. Parcul Traian , nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor depune in maxim 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar a unui act al autoritatii contractante .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Aprovizionare
Adresa postala: Sediul Spitalului Clinic de Neurologie si Psihiatrie Oradea , str. Louis Pasteur , nr. 26, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410154, Romania, Tel.0259-211068, Fax: 0259-211068
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer