Licitatie Publica - Lucrari edilitare cartier Garoafelor II
Anunt de participare numarul 27961/14.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Codlea
Adresa postala: str. Lunga, nr.33, Localitatea: Codlea, Cod postal: 505100, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA LUKACS, Tel.0268251650, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268251809
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari edilitare cartier Garoafelor II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de executare: Mun. Codlea, cartier Garoafelor II
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este realizarea pentru 19 loturi de locuinta din cartierul Garoafelor II (cartier nou infiintat), a urmatoarelor: - retea apa potabila-675 ml , - montare hidranti subterani;
- retea canalizare menajera si pluviala-1029 ml;
- largirea strazii principale existente din cartierul Garoafelor care asigura accesul in cartierul nou infiintat;
- amenajarea de strazi in cartier Garoafelor II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile lucrarilor sunt cele din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 949, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantie de participare 12.000 lei-Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Declaratii privind eligibilitatea- formulare 12 A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -formular 12 B, certificat de atestare fiscala, certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare / altele echivalente-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului-pentru persoane juridice /fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani- Ultimul bilant contabil la 30.06.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani -trebuie sa fie minim 2.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-formularul 12F-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
Obligativitatea prezentarii a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client, vizata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii.
- Declaratie privind personalul angajat si al cadrelor de serviciu pentru aceasta lucrare Formular nr. 12 ICurriculum vitae pentru cadrele de conducere implicate in executia lucrarii si a personaluluiRTC.
- Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului Formularul 12 H
- Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001, 2001 sau echivalent.
-RTC autorizat pentru Lucrari edilitare si de gospodarire comunala.
- Dosarul privind sistemul propriu de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 12 I - DECLARATIE PRIVIND EFECTIVULPERSONALULUI ANGAJATIN LUCRARE SI AL CADRELOR DE CONDUCERENr. Pers - minimPersonal angajat- Inginer / maistru, de specialitate Hidro 1- Inginer /maistru, de specialitate Drumuri 1- Persoana autorizata pentru urmarirea lucrarii1- Personal calificat6- Personal necalificat 8-Personal de conducere 1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata prin chitanta la casieria Primariei mun. Codlea , informatii camera 18, et. I
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2007 11:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2007 12:00
Locul: Primaria Mun. Codlea , et.I. sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, invitati, reprezentantii institutiilor abilitate de lege, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: Str. 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/419615
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic Primaria mun. Codlea
Adresa postala: Str. Lunga nr.33, Localitatea: Codlea, Cod postal: 505100, Romania, Tel.0268/251650, Email: achizitii_uatcodlea @yahoo.com, Fax: 0268/251809
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2007 10:49