Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari edilitare str. Laterala


Anunt de participare numarul 53273/23.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Codlea
Adresa postala: str. Lunga, nr.33, Localitatea: Codlea, Cod postal: 505100, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA LUKACS, Tel.0268251650, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268251809
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari edilitare str. Laterala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: mun.Codlea, str. Laterala
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea retelei de distributie a apei potabile(2400 m) si de colectare in sistem separativ a apelor uzate menajere(1875 m) si pluviale din str. Laterala, precum si refacerea sistemului rutier, amenajari parcari si spatii verzi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile lucrarilor sunt cele din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 580, 732.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 9000 lei, Garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform OUG34/2006, modificata si completata prin OUG 94/2007, asociere/subcontractare, in baza art.44, 45/OUG34;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Declaratii privind eligibilitatea- formulare 12 A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -formular 12 B, certificat de atestare fiscala, certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare / altele echivalente-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului-pentru persoane juridice /fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007,
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani- min. 8000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-formularul 12F-Recomandari din partea altor beneficiari/clientiObligativitatea prezentarii a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client, vizata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii.- Declaratie privind personalul angajat si al cadrelor de serviciu pentru aceasta lucrare Formular nr. 12 ICurriculum vitae pentru cadrele de conducere implicate in executia lucrarii si a personalului RTE.- Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului Formularul 12 H- Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001, 2001 sau echivalent.- RTE autorizat pentru Lucrari edilitare si de gospodarire comunala.- Dosarul privind sistemul propriu de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 12 I - DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL PERSONALULUI ANGAJAT IN LUCRARE SI AL CADRELOR DE CONDUCERE Nr. Pers - minim Personal angajat - Inginer / maistru, de specialitate Hidro 1 - Inginer /maistru, de specialitate Drumuri 1 - Persoana autorizata pentru urmarirea lucrarii 1 - Personal calificat 6 - Personal necalificat 8 -Personal de conducere 1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: - Chitanta la casieria Primariei mun. Codlea- Ordin de plata in cont RO63TREZ1375006XXX000033, Trezoreria Codlea, Cod fiscal 4777108
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2008 11:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2008 12:00
Locul: Primaria mun. Codlea, jud. Brasov, str. Lunga nr 33, et.I, camera 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: Str. 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/419615, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UAT Primaria mun. Codlea -Oficiu Juridic
Adresa postala: Mun. Codlea, Str. Lunga nr.33. et. II, Localitatea: Codlea, Cod postal: 505100, Romania, Tel.0268251650, Email: [email protected], Fax: 0268251809
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer