Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari efectuate pentru inlocuirea conductelor de apa potabila si apa uzata in regim de urgenta si avarie-executate in localitatile in care opereaza Compania Apa Brasov?


Anunt de participare (utilitati) numarul 103704/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania APA Brasov
Adresa postala:  Str. Vlad Tepes 13, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500092, Romania, Punct(e) de contact:  Dorin Hurghis, Tel. 0268407723, Email:  [email protected], Fax:  0268471427, Adresa internet (URL):  http: //www.apabrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate com.pe act.inreg. la ORC sub nr.J08/77/1991
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari efectuate pentru inlocuirea conductelor de apa potabila si apa uzatain regim de urgenta si avarie-executatein localitatile in care opereaza Compania Apa Brasov?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile in care opereaza Compania APA Brasov SA
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari de inlocuire, extindere si reparatii a retelelor de apa si canalizare in localitatile in care opereaza Compania Apa Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform necesitatilor
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 60.000 leiGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura: formular F24;
- Declaratie pe proprie raspundereprivind faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34 actualizata cu OUG 76/2010;
-Informatii despre ofertant : Informatii generale despre ofertant(F7);Date despre societatea mixta/consortiu(F8)Imputernicirea notariala(F4);Cazier judiciar al companiei;
-Declaratii privindeligibilitatea: Declaratie prinind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;Certificatulconstatator emis de ROC;Certificatul de atestare fiscala;Certificat pentru plata CAS(daca este cazul); Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; Certificat de inregistrare .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de bonitate bancara;Declaratie privind cifra de afaceri si profitul(F22)
Nivel specific minim necesar: Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, 1.500.000 LeiCifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau
egala cu echivalentul7.000.000 Lei.Formular 13 - Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta ca antreprenor: Experienta ca antreprenor(F15); Experienta in contracte similare(F16); decl.privind lista princ. lucr.exec.in ultimii 5 ani
Nivel specific minim necessar:
Realiz.a cel putin unui contract care sa fi implicat executia de lucrari de constructii conducte alimentare cu apa si canalizare in valoare de 3.000.000 lei, atestate prin copie dupa certificatul receptie la terminarea lucrarilor.
-. Sistemul de asigurare a calitatii: Certificatul ISO 9001;Certificatul ISO 14001; Certificatul OHSAS 18001-Personalul Contractorului implicat in proiect: Personalul cheie angajat in contract(F18)Nivel specific minim necesar
- seful de santier propus sa aiba o experienta in domeniu de cel putin 10 ani.
- Inginer topometrist autorizat ANCPI.
- cel putin 3 sudori OL/PE autorizati ISCIR
- resp.tehnic cu executia (RTE) si resp.pentru asigurarea controlului calitatii (CQ) .
Lista echipNivel specific minim necesar
- excavator ? cel putin 3 bc
- incarcator frontal ? cel putin 2 bc
- aparate sudura polietilena prin electrofuziune max DN 400 - cel putin 1 bc
- aprate sudura polietilena prin polifuziune (cap la cap)max DN 315 - cel putin 2 bc
- aparate sudura polietilena prin polifuziune (cap la cap)max DN 160 - cel putin 1 bc
- aparate de sudura oxiacetilenica ? cel putin 2 bc
- aparat de sudura electrica 4 KW ? cel putin 2 bc
- generator electric 7 KWA ? cel putin 2 bc
- Mai compactor - cel putin 4 bc
- Placa vibratoare - cel putin 2 bc
- Ciocan pneumatic sau electric pentru spart beton - cel putin 4 bc
- Freza pentru taiat beton/sfalt - cel putin 1 bc
- Utilaj pentru forari orizontala min. DN 315 ? 1 buc
- laborator de control nedistructiv, autorizat ISCIR, in dotare proprie, sau existenta unui contract de colaborare cu un astfel de laborator, valabil cel putin 1 an din momentul atribuirii prezentului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de mobilizare
10%
Descriere: componenta tehnica
3.
Per.de gar.acordata lucrarilor
10%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Per.remediere defecte in garantie
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2010 10:00
Locul: Compania APA Brasov SA, Brasov str. Crisana 1-3 , sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Finantare din fonduri proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Brasov, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  B-dul Eroilor, nr.5., Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. (+40)268-41.41.14, Email:  [email protected], Fax:  (+40)268-47.51.46, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania APA Brasov SA Biroul Juridic
Adresa postala:  str.Vlad Tpes nr.13, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500092, Romania, Tel. (+40)268-408.632, Email:  [email protected], Fax:  (+40)268-408.632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer