Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari efectuate pentru reabilitatrea retelelor de apa/canal si monitorizare consum apa in localitatile in care opereaza Compania Apa Brasov


Anunt de participare (utilitati) numarul 139060/21.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania APA Brasov
Adresa postala: Str. Vlad Tepes 13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500092, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Hurghis, Tel. +40 268407723, In atentia: Alexandru Necula, Email: [email protected], Fax: +40 268471427, Adresa internet (URL): http: //www.apabrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital privat al unitatilor administrativ teritoriale care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari efectuate pentru reabilitatrea retelelor de apa/canal si monitorizare consum apa in localitatile in care opereaza Compania Apa Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In toate localitatile din judet unde Compania APA Brasov este operator regional (vezi caiet de sarcini)
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia trimestrial; valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 500.000 lei (fara TVA).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru reabilitarea retelelor de apa si canalizare si monitorizarea consumurilor de apa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
44161200-8-Canalizari de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari pentru reabilitarea retelelor de apa si canalizare si monitorizarea consumurilor de apa
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar. de participare este de 40.000 lei si se va constitui in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, actualizata. Cuantumul penalit.in cazul unei contestatii respinse de catre CNSC este de 6480 lei potrivit art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 In cazul in care moneda in care se costituie garantia de participare este alta decat leul atunci ofertantul va face conversia in lei a monedei respective la cursul BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare. Minimul de cerinte care trebuie cuprinse in gar.de part. sunt cuprinse in Formularul 3 si Formularul 3.1, in cazul in care instrumentul de garantare este scrisoarea degarantie bancara sau polita de asigurare. Valabilit.este aceeasi cu valabilit.ofertei In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilit.sa expire, Autoritatea Contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada pentru un numar de zile care sa nu depaseasca 90 zile. Gar. de Participare va fi prezentata in limba romana. Garantia de participare, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat. Garantia de participare va fi scanata si depusa in SEAP impreuna cu documentele de calificare. In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare/polita de garantie sau prin fila CEC, acestea vor fi prezentate in original la sediul din str. Crisana 1-3, biroul Relatii clienti pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei. Autoritatea Contractanta va respinge Garantia de participare daca ofertantul nu respecta minimul de cerinte din Formularul 3 sau Formularul 3.1 pt.scrisoare/polita de gar. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertanul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Pentru OP contul este RO81 BRDE 080S V056 6020 0800. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie, va fi conform art.90 din HG 925/2006 si va cuprinde min. de cerinte din Formular nr. 5 sau Formularul 5.1, in caz in care se constit.prin scrisoare/polita de garantie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentelede mai jos vor fi prezentate ca documente legalizate la notar sau copii ?CONFORM CU ORIGINALUL? semnate de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a ofertelorDocumentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in copie ?CONFORM CU ORIGINALUL? sau copie, legalizata la notar, semnate de reprezentantul legal si trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. Cand aceste documente sunt semnate de alta persoana, aceasta va prezenta o impututernicire notariala(Formular 4)In cazul unei asocieri/consortiu, documentele vor fi emise de fiecare operator economicDocumentele care nu au prevazuta perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data depunerii ofertelor.
- Form.20: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Form.7: Informatii generale despre ofertant;
- Form.8: Date despre societatea mixta/consortiu;
- Form.9: Declaratie privind eligibilitatea;
- Form.10: Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) ? eliberat de organele fiscale competente care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei.- Certificat plata CAS (pt. statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, ( datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei;
- Form.24 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ord.Pres. ANRMAP 314/2010);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;
Persoanele cu functie de decizie: Director General - Fatu Dorin;
Director Economic - Popa Teodor;
Director Tehnic -Balan Ilie;
Sef Serviciu Juridic, patrimoniu Actionariat- Olariu Bogdan;
Sef Serviciu Tehnic -Nicolau Antoniu;
Nota: In cazul in care operatorul economic nu are indeplinite obligatiile fata de bugetul local/ stat, va fi exclus din procedura de atribuire.In cazul in care in tara de orig. sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau nu sunt vizate toate situatiile, se accepta o decl. autententica data in fata notar, a unei autoritati administrative sau judecatoresti, sau a unei asociati profesionale competente.In cazul incertitudinii referitoarela situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritati competente. Documentele de mai jos vor fi prezentate ca documente in copie legalizata notarial sau copie ?CONFORM CU ORIGINALUL? semnata de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a ofertelor Documentelede mai jos vor fi prezentate ca documente legalizate la notar sau copii ?CONFORM CU ORIGINALUL? semnate de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a ofertelorDocumentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in copie ?CONFORM CU ORIGINALUL? sau copie, legalizata la notar, semnate de reprezentantul legal si trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. Cand aceste documente sunt semnate de alta persoana, aceasta va prezenta o impututernicire notariala(Formular 4)In cazul unei asocieri/consortiu, documentele vor fi emise de fiecare operator economic.Documentele care nu au prevazuta perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 zile inainte de data depunerii ofertelorCertificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele, sediul, persoanele autorizate/administrator.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a ofertantului.
Autorit.contr. va solicit.ofertantului aflat pe primul loc, certificatul constatator in original inainte de comunicarea rezultatului procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici in cazulunei asocieri/consortiu. Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica/financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Capacitatea
economica/financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoanele respective. In acest caz ofert.isi demonst.sit. econ./fin invoc.si sust.acord.de catre o alta pers. si are oblig.de a dovedi sust.de care benef., prezentand un angajament ferm inch.in forma
autent., angaj.ce treb.sa prev. resurs. respect.si sa evid.faptul ca disponib.
acest. se va real.necond., in func.de necesit. care apar pe parc.indep.contr.conf. art.186 din OUG 34/2006 Pers.care asig.sust.financ.nu treb.sa se afle in sit.care det.exclud.din proc.de atrib., conf.prev.art.180 si 181 lit.a, c1 si d din
Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 indice 1 din OUG 34/2006.
Cifra medie globala anuala de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3
ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul a 800.000 lei.Pt.ofertantii nerezidenti valorile vor fi exprimate in lei, la curs lei/euro mediu
comunicat de BNR pt.anul respectiv. Pt.alte monede decat euro se va folosi
pt. conversie rata medie anuala de schimb comunicata de Banca
Cent.Europ. (www.ecb.int) pt. anul respectiv.
Fiecare din documentele mentionate, vor fi prezentate in copie ?CONFORM
CU ORIGINALUL" sau copii legalizate la notariat, semnate de
reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a
ofertelor. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie
insotite de traducerea autorizata in limba romana si prezentate in copie
?CONFORM CU ORIGINALUL? semnata de reprezentantul legal Fiecare
document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul
in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o
imputernicire notariala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul unei asocieri/ consortiu, documentele vor fi emise pentru fiecare
dintre operatorii economici. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza
capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre
o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei
respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii
Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe
parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure
indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin
implicarea sa directa.
Persoanele care asigura sustinerea tehn/prof.nu trebuie sa se afle in situatia
care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si
181 lit. a), c^1) si d)din OUG nr. 34/2006. Persoanele care asigura
sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care
determina excluderea din procedura de atrib.conf.prev.art.69 indice 1 din OUG
34/2006
Experienta ca antreprenor: Realizarea unui contr.de executie de lucrari de retele de alimentare cu apa si/sau canalizare cu o valoare cel putin egala cu o valoare de 500.000 lei., lucrari atestate prin copii dupa certif. de receptie semnate de Beneficiar si Antreprenor, lucrari executate si finalizate in ultimii 5 ani.Nota : In situatia in care contr.au fost semn. inainte de perioada de 5 ani,
autor.contr.va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile exec. in aceasta perioada. Perioada de 5 ani se calculeaza de la data
depunerii ofertei, cinci ani in urma In caz in care exp.similara este dobandita in calitate de subcontractant, ofert.poate prez.procese verbale de receptie sau alte documente echivalente semnate de
Beneficiar(Antr.gen)
Personalul Contractorului implicat in proiect-Nivel specific minim necesar: 1 ? Sef santier Calificare: -inginer/tehnician/maistru
Experienta: - Conducerea unui santier de lucrari de retele tehn.edilit
(apa/canal/gaz/telef/electr). Se va prezenta CV din care sa reiasa si copie
dupa diploma de studii. 2 ? Responsabil tehnic cu executia Calificare: -
Responsabil Tehnic cu Executia atestat pentru lucrari din domeniul contractului.3-un sudor autorizat pt.poliet.se va prez.act autoriz.4-un sudor autoriz.pt.sudura el.
Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru
executarea Contractului Nivel specific minim necesar: - grup sudura el.-1buc, -buldoexcavator? 1buc, - excavator pe pneuri-2buc, -miniexcavator-1buc, - inst.foraj oriz DN pana la 63mm -1 buc, - ap.sud.cap la cap pt. conducte polietilena de inalta densitate DN pana la 250mm-1buc, ,-ap.electrofuziune 1buc, -basculanta-1buc, -mai compactor-1 buc, -
masina de taiat rosturi-1buc, -motocompresor-1buc
Informatii privind subcontractantii
Fiecare din documentele de mai jos, vor fi prezentate in copie legalizate la
notariat sau copii ?CONFORM CU ORIGINALUL? semnate de reprezentantul legal, documente valabile la data limita de depunere a
ofertelor. Documentele emise in alta limba decat romana vor fi prezentate in
copie legalizata la notariat sau copii ?CONFORM CU ORIGINALUL?
semnate de reprezentantul legal si trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Fiecare document va fi semnat de
reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala
Formular 13 - Sistemul de Asigurare a Calitatii Nivel specific minim necesar:
-Certificatul ISO 9001:2008 sau documente echivalente standardelor ISO
9001:2008 transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, -Certificatul
ISO 14001:2005 sau documente echivalente standardelor ISO 14001:2005
transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depunerii
ofertei. Certificatele solicitate, sau echivalentul acestora, vor fi prezentate in
copie ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi prezentate doua sau mai multe oferte care au acelasi pret, autoritanta contractanta va solicita ofertantilor clarificari prin intermesdiul SEAP.Ofertantii vor prez.o noua of.de pret in SEAP, contractul urmand a fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara arepretul cel mai mic. Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari(conform Formularului 21 - Sanatate si protectia muncii). Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http : //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html Ofertantul castigator va completa: Formularul 11 Identificare financiara inainte de semnarea contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania APA Brasov-Serviciul juridic, Patrimoniu, Actionariat
Adresa postala: str. Vlad Tepes nr.13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500092, Romania, Tel. +40 268408632, Email: [email protected], Fax: +40 268408632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2012 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer