Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI EXECUTIE DE CONSOLIDARE-RESTAURARE A SALII DE FESTIVITATI A COLEGIULUI NATIONAL MATEI BASARAB


Anunt de participare numarul 25487/27.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL NATIONAL MATEI BASARAB, BUCURESTI
Adresa postala: STR.MATEI BASARAB NR.32 SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30674, Romania, Punct(e) de contact: DANA MARIA DIMITRIU, Tel.0213216641, 0213223960, Email: [email protected], Fax: 0213216640
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INST DE INV PREUNIV
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI EXECUTIE DE CONSOLIDARE-RESTAURARE A SALII DE FESTIVITATI A COLEGIULUI NATIONAL MATEI BASARAB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STR.MATEI BASARAB NR.32 SECTOR 3 BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI EXECUTIE DE CONSOLIDARE-RESTAURARE A SALII DE FESTIVITATI A COLEGIULUI NATIONAL MATEI BASARAB
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 860, 504 si 1, 876, 471RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VAL DE 22330 RON, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN VAL DE 5% DIN VAL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
PRETUL OFERTAT VA CUPRINDE SI CONTRAV CONSULTANTEI ACORDATE DE CATRE PROIECTANT PE PERIOADA EXECUTIEI
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form12A, Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-form12B, Certificate de atestare fiscala: imp si taxe locale pt pers juridice, legalizate, in termen de val la data deschiderii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31/12/2006, cifra de afaceri in dom de activit pe ultimii 3 ani (562942 RON fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form12E, Form11A, Form11B, Form11E EXPERIENTA SIMILARA 562942 RON, form 11C RESURSE UMANE - form 12 L DOTARI Form 12 H Docum emise de organisme nationale sau internat acreditate care certifica sistemul de manag al calitatii, traduceri in limba rom autorizate si legalizate Certificat de management de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
65%
Descriere:
2.
TERMEN GARANTIE
10%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII
15%
Descriere:
4.
DURATA DE EXECUTIE
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2007 14:00
Locul: STR.MATEI BASARAB NR.32 SECTOR 3 BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERS AU VOIE SA ASISTE LA DESCH CONF ART 33(2), HOT DE GUV NR 925, (DIMITRIU DANA, MOLDOVEANU LAURENTIU, POPA VIOREL)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.3195180, Fax: 3195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COLEGIUL NATIONAL MATEI BASARAB
Adresa postala: STR. MATEI BASARAB NR. 32, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30674, Tel.3216641, Fax: 3216640
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 22:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer