Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari executie de platforme compostare deseuri si platforme de precolectare deseuri


Anunt de participare numarul 81716/06.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dridu (Primaria Dridu)
Adresa postala: Strada Principala nr. 1, Localitatea: Dridu, Cod postal: 927105, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Turiga, Tel.0243282701, Email: [email protected], Fax: 0243282701
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari executie de platforme compostare deseuri si platforme de precolectare deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comunele DRIDU, FIERBINTI, ADANCATA, MOLDOVENI, JILAVELE, MAIA, BRAZII, ROSIORI DRAGOIESTI, MOVILITA, SINESTI, judetul Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia contractului de achizitie presupune executia a 11 platforme de compostare si a 55 platforme de precolactare in DRIDU, FIERBINTI, ADANCATA, MOLDOVENI, JILAVELE, MAIA, BRAZII, ROSIORI DRAGOIESTI, MOVILITA, SINESTI, judetul Ialomita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213280-9 - Lucrari de constructii de instalatii de compostare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor executa 11 platforme de compostare deseuri si 55 platforme de precolactare deseuri
Valoarea estimata fara TVA: 638.19EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 12.000, 00 lei, constituita conform documentatiei de atribuire;garantie de buna executie de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, Fonduri PHARE-Programul Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala, Linia de Buget RO 2005/017-553.04.01.04.01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontrctanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, declaratie privin neincadrarea in prevederile art, 181 din OUG nr.34/2006, Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, Certificat de inregistrare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la data de 31.12.2008, fisa de informastii generale, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minimum 1.900.000, 00 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privin lista principalkelor lucrari executate in ultimi 5 ani, experienta similara un contract cu valoare minima de 190.000, 00 euro fara TVA, recomandari, declaratie privind echipamentele tehnice , declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, responasabil tehbnic cu executia, responsabil cu calitatea, lista echipamentelor tehnice pentru lucrare, ISO 9001/2000, ISO 14001/2004 sau echivalente, manualul calitatii propus pentru executarea lucrarii, grafic de esalonare a lucrarilor , informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
garantia acordata lucrarii
10%
Descriere:
3.
propunerea tehnica
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 2005/017-553.04.01.04.01.23
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor si reprezentantii desemnatiMFP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2005 Coeziune Economica si Sociala, Linia de Buget RO 2005/017-553.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravropoleos, nr.6 sect 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006-10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul achizitii publice al primariei Dridu
Adresa postala: Primaria Dridu, comuna Dridu, judetul Ialomita, Localitatea: dridu, Cod postal: 927105, Romania, Tel.0243/282701, Fax: 0243/282701
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer