Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari executie drum judetean DJ 543 Corabia ?Izbiceni in cadrul proiectului The accesibility improvement in the Olt-Pleven border area through the rehabilitation of DJ 543 Corabia Izbiceni , Olt county and the rehabilitation of the Road III 3402


Anunt de participare numarul 133783/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Oanca Gerard Ovidiu, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari executie drum judetean DJ 543 Corabia ?Izbiceni in cadrul proiectuluiThe accesibility improvement in theOlt-Plevenborder areathrough therehabilitation ofDJ 543 CorabiaIzbiceni , Olt county and the rehabilitation of theRoad III 3402 Slavianovo-Pordim, cod MIS- ETC 546
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sediul Consiliului Judetean Olt , BD. A.I CUZA NR.14, SLATINA, JUD.OLT , traseul DJ 543
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari executie drum judetean DJ 543 Corabia ?Izbiceni in cadrul proiectuluiThe accesibility improvement in theOlt-Plevenborder areathrough therehabilitation ofDJ 543 CorabiaIzbiceni , Olt county and the rehabilitation of theRoad III 3402 Slavianovo-Pordim, cod MIS- ETC 546
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul : EXECUTIE LUCRARI DRUMURIConform caietului de sarcini, listelor de cantitati de lucrari din proiectul tehnic atasat in SEAP
Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 11.774.209leiVALOAREA TOTALA ESTIMATA A CONTRACTULUI: 11.774.209lei fara TVA
- Valoare estimata a contractului: 11.203.683 lei fara TVA
- Diverse si neprevazute: 570.526 lei fara TVA
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona si alte cantitati noi de lucrari similare lucrarilor achizitionate, conform art. 122 lit. j din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, executarea acestora se va face din capitolul diverse si neprevazute in valoare maxima de 570.526 lei fara TVA, in baza unui act aditional.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 774, 209RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 220.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile raportat la data limita de primire a ofertelor. - Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractului. - Modul de constituire a garantiei de buna executie: scrisoarea de garantie bancara de buna executieModelul de scrisoare de garantie bancara este prezentat inFormularul? ?Scrisoare de garantie bancara de buna execu?ie?)-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ( conform HG 1045/9.10.2011)In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile FEDR-84, 46 %Bugetul Consiliului Judetean Olt ? 2, 54 %Bugetul national ? 13 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare.2. Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.3. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;
c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
c1)in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectieDeclaratii privind calitatea de participant
Formularul 4.1.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv:
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/cadidaturile.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/cadidaturile
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Documentele se vor prezenta in original sau copii certificate , ,conform cu originalul?.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletareaAnexei 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006
Se va prezenta Formularul 69 ? anexatPrecizam persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Presedinte ? Paul Stanescu
Vicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard Oanca?ef serviciu juridic ? Ana Venera Stefanescu?ef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor
Nota: Pentru a fi valabile, documentelevor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul.
Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Certificate inregistrare persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizatain limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Ofertantii vor prezenta un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
In cazul unei asocieri, liderul asociatiei este obligat sa prezinte acest certificat.
Nota Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala valabil pentru anul calendaristic in curs.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizataa acestora in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschideriiofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabilepe ultimii trei ani
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fieegala sau mai mare decat17.000.000lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cerinta 1
Experienta similara
Listalucrarilor executate in ultimii 5 ani, in valoare de 11.000.000 lei fara TVA.
cerinta 1
Experienta similara
Listalucrarilor executate in ultimii 5 ani, in valoare de 11.000.000 lei fara TVA.
cerinta 2
Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
cerinta 3
Informatiireferitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
1 Sef santier Inginer/subinginer2 Responsabil cu controlul calitatii (CQ)
3Responsabil tehnic cu executia (RTE)
cerinta 3
Informatiireferitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
1 Sef santier Inginer/subinginer2 Responsabil cu controlul calitatii (CQ)
3Responsabil tehnic cu executia (RTE)
cerinta 4
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare
cerinta 5
Informatii privindsubcontractantii
cerinta 6
Informatii privind asociatii
Cerinta 1
Standard de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Pentru oferta cu pretul mai mic se acorda punctaj maxim de 60 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru celelalte ofertese va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (60 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei curente (n - oferta in cauza)Pret minim ? pretul minim ofertat Pret(n)- pretul ofertei curente
2.
Perioada de garantie acordata lucrarii
40%
Descriere: Punctajul ( 40puncte) pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata lucrarii ? se acorda: a) Pentru cea mai mare perioada de garantiese acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectivb) Pentru celelalte perioade de garantie , punctajulse acorda astfel: P(n) =( Perioada ofertata (n)/ Perioadamaxima) xPunctaj maxim alocat, Unde, Perioadaofertata (n)punctajul ofertei pentru alta perioada decat cea maxima ;Perioadamaxima-perioada cea mai mare ofertata;;Nota: DURATA MAXIMAde garantie acordata lucrarii este de 5 ani? s-a optat pentru perioadade 5 ani, avand in vedere ca lucrarile finantate din fonduri europene vor fi monitorizate pe o perioadade 5 ani dupa finalizare. Peste aceasta durata ofertele nu se vor puncta suplimentar , urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.DURATA MINIMA de garantie acordata lucrarii este de 2 ani, sub care oferta va fi declarataneconforma
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Olt, b-dul A.I.Cuza, nr.14, Slatina, jud. Olt - sala 200
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire, reprezentanti UCVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programulde Cooperare Transfrontaliera RO-BG 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programulde Cooperare Transfrontaliera RO-BG 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu punctaje/preturiegaleOfertele situate pe primul loc cu punctaje egale vor fi departajate de factorul de evaluare pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256 exponent2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic-contencios ? Consiliul Judetean Olt
Adresa postala: Adresa: BD. A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. +40 0249431080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer