Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari executie obiectiv investitii - Cladire camin studentesc in incinta Marasti nr. 59 a USAMV-Bucuresti


Anunt de participare numarul 91696/30.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: ing. Oana Gras, Tel.3184716, In atentia: Ing. Oana Gras, Email: [email protected], Fax: 3180296, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari executie obiectiv investitii - Cladire camin studentesc in incinta Marasti nr. 59 a USAMV-Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: U.S.AM.V. - BUCURESTI, B-dul MARASTI, nr. 59, SECTOR 1
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari executie obiectiv investitii - Cladire camin studentesc in incinta Marasti nr. 59 a USAMV-Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212410-3 - Lucrari de constructii de cladiri pentru cazare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari executie obiectiv investitii - Cladire camin studentesc in incinta Marasti nr. 59 a USAMV-Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 13, 048, 739.49RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona noi lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 132000 lei, garantie de buna executie: 5% din valoarea viitorului contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat si Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate-formular 12A, Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pt asigurarile sociale de stat, sanatate si fond de somaj valabile la data desfasurarii licitatiei, declaratie privind neincadrarea in art. 181-formular 12B, Certificat constatator eliberat de ORC de pe linga instanta competenta, in original din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii valabil la data desfasurarii licitatiei, Certificat de inregistrare fiscala, in orginal sau copie legalizata valabil la data desfasurarii licitatiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent la 31.12.2008 din care sa rezulte ca firma a realizat profit, vizat si inregistrat la AFP, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) de minimum 26000000 lei, formular 2-Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 3 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari,
formularul nr. 4 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, Listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani formular nr. 5, formularul nr. 7 Experienta similara - incheierea si indeplinirea unui contract care a avut ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei licitatii constructii civile la cladiri publice, cu valoarea mai mare sau egala cu 13.000.000 lei, in ultimii 5 ani, Formular 6 - Acord de asociere, Formular 12G-Lista cuprinzand toti asociatii/subcontractantii, declaratie de acceptare a conditiilor contractuale, Atestat legalizat pt executie de instalatii electrice interioare pt cladiri civile si industriale de la ANRE, Atestat legalizat pt executie de instalatii de gaze pt constructii civile si industriale de la Autoritatea Nationala de reglementare in domeniul gazelor naturale, ISO 9001/2001, ISO 14001/2005, OHSAS 18001/2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.01.2010 10:00
Locul: USAMV-Bucuresti, B-dul Marasti 59, sector 1, corp A Rectorat, sala AI 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire sau delegatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios -administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195180, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al USAMV-Bucuresti
Adresa postala: B-dul Marasti, nr. 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Email: [email protected], Fax: 3180296, Adresa internet (URL): www.usab.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2009 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer