Licitatie Publica - Lucrari executie sediu Inspectoratul Judetean in Constructii Buzau
Anunt de participare numarul 58390/11.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: ELENA BISNEL, Tel.021.318.17.00, 021.318.17.171, Email: [email protected], Fax: 021.318.17.17, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari executie sediu Inspectoratul Judetean in Constructii Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: IJC Buzau: Str. Bisca Mare, nr. 17A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari executie sediu Inspectoratul Judetean in Constructii Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructie P+3
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 26.000 RON, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu, plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A, formular 12B, Certificate constatatare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, Certificat de atestare fiscala, Certificat de inregistrare de la ORC, Certificat constatator, Certificat de cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularele nr. 12-S1 si nr. 12-S2, bilanturile contabile pe ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, aferenta activitatii de C+M= 3600000 lei- lichiditatea generala = 100%- solvabilitatea patrimoniala = 30%- rata profitului brut = 0- capacitatea financiara de sustinere a lucrarii pentru o perioada de 3 luni = 300000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul nr. 12F, formularele nr. 12F-1, formularul nr. 12H, formularul nr. 12I, CV-urile personalului prezentat in formularul nr. 12I, certificatul de atestare a implementarii si mentinerii de catre operatorul economic aunui sistem de management al calitatii care indeplineste conditiile specificatiei SR EN ISO 9001:2001, formularul nr. 12C, formularul nr. 12G,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- sa reiasa indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare si a carui valoare este cel putin egala sau mai mare cu 360.000 lei, - preturile contractelor prezentate vor fi actualizate cu un indice egal cu raportul dintre cursul euro la data contractarii raportat la cursul euro din data de 01 august2008, - seful de santier/responsabilul de lucrare va avea minim 5 ani vechime in specialitate si minim o lucrare similara finalizata in calitate de coordonator de lucrare,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP sau cu chitanta la casieria unitatii IJC Buzau: Str. N. Balcescu, nr. 44
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 11:00
Locul: IJC Buzau: Str. N. Balcescu, nr. 44
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.+4(021)319.16.74, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consilui National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)/311.80.90, Fax: +4(021)/311.80.95, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Apolodor nr.17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.318.17.13, Email: [email protected], Fax: 318.17.13, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2008 09:40