Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI EXECUTIE STATIE EPURARE LA F.M.V.


Anunt de participare numarul 61414/14.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti, nr. 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: ing. Dumitra Stanca, Tel.021.318.25.64/303, In atentia: ing. Dumitra Stanca, Email: [email protected], Fax: 021.318.47.16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI EXECUTIE STATIE EPURARE LA F.M.V.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: USAMV-BUCURESTI, SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 105, SECTOR 5, BUCURESTI, INCINTA F.M.V.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI EXECUTIE CONSTRUCTIE STATIE EPURARE APE REZIDUALE IN INCINTA F.M.V.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONSTRUIREA STATIEI DE EPURARE A APELOR REZIDUALE DIN INCINTA F.M.V.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
ACHIZITIONAREA DE LUCRARI SUPLIMENTARE, IN CONDITIILE LEGII.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE: 40000 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE ELIGIBILITATE 12A, CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA, FORMULAR 12B, CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA ORC, CERTIFICAT INREGISTRARE FISCALA LA ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL, CIFRA DE AFACERI MIN. 4000000 LEI, INFORMATII GENERALE FORMULAR 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU CONTRACTELE DE LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI, DIN CARE UN CTR. DE EXECUTIE LUCRARI SIMILARE CU VALOARE DE PESTE 600000 LEI, DECLARATII PRIVIND UTILAJELE, EFECTIVELE MEDII ANUALE DE PERSONAL, ATESTAT ANRE, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, PROGRAMUL CALITATII ADPTAT LA LUCRARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MIN. 3 LUCRARI EXECUTATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET OFERTA
70%
Descriere:
2.
DURATA EXECUTIE
15%
Descriere:
3.
DURATA GARANTIE LUCRARE
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: DOAR PE BAZA DE SOLICITARE FERMA SI ACHITAREA CONTRAVALORII LA CASIERIA UNIVERSITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 11:00
Locul: USAMV-BUCURESTI, B-DUL MARASTI, NR. 59, SECTOR 1, CORP A RECTORAT, SALA AI57
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI FIRMELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LINGA ANRMAP
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. DANIELOPOLU, NR. 2-4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040095, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATORI DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL USAMV-BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL MARASTI, NR. 59, SECT. 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011464, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2008 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer