Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari extindere si reabilitare Primarie


Anunt de participare numarul 41448/16.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valu lui Traian
Adresa postala: Calea Dobrogei nr. 53, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Punct(e) de contact: Monica Stroe, Tel.0241-231353, Email: [email protected], Fax: 0241-231006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari extindere si reabilitare Primarie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Calea Dobrogei nr. 53, intravialn
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demolare partiala, lucrari de constructi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Demolare partiala, lucrari de constructii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 847, 121RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.02.2008 pana la 26.08.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 37000 RON constituita in favoare autoritati contractanta sub forma de scrisoare de garantie bancara sau OP
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si/sau surse atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratii privind neiancadrarea in prevederile art.181din O.U.G. nr.34/2006 , Declaratie privind calitatea de participant la procedura ,
a) pentru persoanele juridice romane :
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului ;
- Certificat unic de inregistrare ;
- Cerificat inregistrare in scopuriTVA-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibilede plata a impozitelor si taxelorcatre statinclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurari socialede stat pentru ultima lunaincheiata financiar( luna decembrie 2007);b) pentru persoane juridice straine: Statutul societatii in vederea demonstrarii activitatii de constructii in obiectul de activitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Rezultatul exercitiilor financiarepe ultimii 3 ania) -bilant contabil la30.06.2007 si 31.12.2006 .
b)- cont profit si pierderi la data de 30.06.2007 si 31.12.2006c) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani si demonstrarea ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este mai mare decat 5.300.000, 00 lei, echivalentul in la cursul de referinta a BNR, 1= 3, 5798 lei din data de 07.01.2008
d)balanta contabila la 30.06.2007 si 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani Formularul 12 F ;
b) Informatii privind subcontractantii Formularul 12 G ;c) Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari avand ca obiectiv lucrari de constructii civile si care vor contine valoarea, perioada si locul executarii lucrarilor .
d)Recomandari din partea altor beneficiari/clienti - minim 3(trei) recomandarie) Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carei angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii (CQ).
f) Informatii referitoare la studiile, pregatirile profesionale si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (RTE)
g) Declaratii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
h) Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
i) Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeazasa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora***Experienta similara : realizarea unui lucrari similare conform Formularului21, , de minim 155.000 , echivalent in lei la 07.01.2008 realizat in ultimul an.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
75%
Descriere:
2.
Perioada de executie
15%
Descriere:
3.
Garantia lucrari
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modaliatti de palta: plata se va efectuala casieria Primariei; pe baza chitantei se va putea ridica documentatia de la biroul achizitii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.05.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2008 12:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza imputernicirii ofertnatului - a CI sau a Pasaportului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd. Tomis, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei
Adresa postala: Calea Dobrogei nr.53, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Tel.0241-231353, Email: [email protected], Fax: 0241-231006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2008 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer