Licitatie Publica - Lucrari hidrotehnice pentru imbunatatirea circulatiei apei in complexul acvatic Sontea-Fortuna
Anunt de participare numarul 19665/19.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Reglementare, Autorizare, Dezvoltare, Tel.0240518924, 0240518925, In atentia: Emanuel ENE, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate pentru administrarea ariei protejate, Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari hidrotehnice pentru imbunatatirea circulatiei apei in complexul acvatic Sontea-Fortuna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: sediul prestatorului si complexul acvatic Sontea-Fortuna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de servicii pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate sustinut de studii de specialitate inclusiv Studii de impact ecologic, Proiect Tehnic, Caiete de Sarcini, Documente pentru organizarea licitatiei pentru executia lucrarii si Detalii de Executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei pentru participare: 1500 RON; perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile; garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata inaintea semnarii contractului de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor; sau echivalent; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta; pentru persoane juridice/fizice romane: certificat de inregistrare; certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente; pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) actualizata la data depunerii ofertei sa fie de minim 150.000 RON; bilant contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat deorganele competente precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara; asigurarea riscului profesional prin declaratie bancara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii de proiectare din ultimii 3 ani; lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice; lista efectivului mediu anual al personalului angajat; certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea serviciilor si respectarea standardelor de asigurare a calitatii (certificat ISO 9001:2000) sau echivalent; scrisoare de recomandare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
30%
Descriere:
2.
solutie tehnologica
28%
Descriere:
3.
costul estimativ al investitiei
24.5%
Descriere:
4.
durata de realizare a proiectarii
17.5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria ARBDD Tulcea, str. Portului nr. 34A; ordin de plata in contul IBAN RO85TREZ6415032XXX000263
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2007 13:00
Locul: sediul ARBDD Tulcea, str. Portului, nr. 34A - sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de analiza a ofertelor si reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta, Sectia Comerciala, maritima si fluviala, contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241551356, Fax: 0241551356
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante; deciziile CNSC pot fi atacate in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment juridic, contencios administrativ, resurse umane
Adresa postala: str. Portului, nr. 34A, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Tel.0240518924, Email: rvoicu@ddbra, Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2007 12:54