Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari in cadrul proiectului " Managementul deseurilor in orasul statiune Predeal"


Anunt de participare numarul 56017/17.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PREDEAL
Adresa postala: str.Mihail, Saulescu nr.127, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Punct(e) de contact: Marghiol Nicolae, Tel.0268/456237, In atentia: Marghiol Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0268/455425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari in cadrul proiectului " Managementul deseurilor in orasul statiune Predeal"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Locul principal de executie: orasul Predeal, Timisul de Jos (Poiana lui Manole)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- lucrari de amenajare si constructie a unei cladiri industriale;
- lucrari de amenajare statie compost-deseuri verzi;
- infrastructura;
- cladiri administrative
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213250-0 - Lucrari de constructii de cladiri industriale (Rev.1)
45211100-0-Lucrari de constructii de case (Rev.1)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
45252100-9-Statie de epurare (Rev.1)
45253800-3-Statie de compostare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
hala sortare=475 mp;statie transfer=165mp;platforma compost=1000mp;cladire administrativa= 77mp;infrastructura statie epurare=2.5mc
Valoarea estimata fara TVA: 582, 947EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 11000 Euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local-10%; fonduri UE-Phare 2003-67.5%; Guvernul Roamniei- 22.5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conf.art.44.45-OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat atestare fiscala-buget general consolidat si buget local;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat constatator ORC, Certificat inregistrare ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilant contabil;
- Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani- min. 1200000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat conformitate produs;
- Experienta similara - contract de min. 160000 euro;
- Min. 2 recomandari de la beneficiari;
- Informatii privind personalul tehnic de specialita;
- Informatii subcontractanti;
- Certif. privind standarde de asigurarea calitatii si a protectiei mediului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 120 RON
Conditii si modalitate de plata: - la caseria Primariei Predeal;
- virament - RO13TREZ1345006xxx000149
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2008 10:00
Locul: Primaria Predeal, bdul M. Saulescu nr. 127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare;reprezentantii ofertantilor; reprezentantii Ministerului Finantelor; reprezentanti MDLPL.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2003 - "Managementul deseurilor in orasul statiune Predeal", cod RO-2003/005-551.05.03.03.05
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art.272-OUG 24/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Predeal - compartimentul juridic
Adresa postala: Str. M. Saulescu nr. 127, ,Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Tel.0268456237, Email: [email protected], Fax: 0268/455425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer