Licitatie Publica - ?Lucrari in retelele de medie si joasa tensiune din ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA-UTR BUCURESTI ?
Anunt de participare (utilitati) numarul 111575/19.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA PROCUREMENT, Tel. 021-2065073, In atentia: CAMELIA NAGHI, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA PROCUREMENT, Tel. 021-206 50 73, In atentia: CAMELIA NAGHI, Fax: 0213175980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA PROCUREMENT, Tel. 021-206 50 73, In atentia: CAMELIA NAGHI, Fax: 0213175980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA PROCUREMENT, Tel. 021-206 50 73, In atentia: CAMELIA NAGHI, Fax: 0213175980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Lucrari in retelele de medie si joasa tensiune din ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA-UTR BUCURESTI ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile se vor executa in EDM-UTR Bucuresti
cca. 70%-lucrari in retelele subterane (MT/JT)
cca.20%-lucrari in retelele JT aeriene
cca. 10%-lucrari in PT- uri
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 429, 924 si 20, 099, 848RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de LEA-LES MT, LEA-LES JT (bransamente), coferete, PTA si cabine secundare.
Lucrarile se vor executa in conformitate cu Caietul de Sarcini ? Cap.6.1, pagina 5-7, conform pe baza comenziloremise de achizitor si executate la valoarea/punct ofertat, si volumul de puncte stabilit inconformitate cu :
-NoulNomenclator de Preturi ConventionaleMT/JT , NEC-RO-Lista de preturi pentru alte materiale corespunzatoare-Specificatie tehnica pentru executarea lucrarilor in instalatiile de distributie MT-JT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor executa in conformitate cu Caietul de Sarcini ? Cap.6.1, pagina 5-7, conform pe baza comenziloremise de achizitor si executate la valoarea/punct ofertat, si volumul de puncte stabilit inconformitate cu :
-NoulNomenclator de Preturi ConventionaleMT/JT , NEC-RO-Lista de preturi pentru alte materiale corespunzatoare-Specificatie tehnica pentru executarea lucrarilor in instalatiile de distributie MT-JT
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 429, 924 si 20, 099, 848RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 21.000 lei (10.500lei -IMM-uri). Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? in original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizataDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind cifra de afaceri globala (pentru anii 2007, 2008, 2009) - Formular F3.2) Informatii privind situatia financiara ? Formular F4. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2009 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul F4 nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari similare- Formular F5Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului ?Formular F6
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 612
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 1, corp C .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Doc se va obtine in mod GRATUIT pe format electronic de la sediul autoritatii contractante in baza unei scrisori de intentie transmisa la fax 021/3175980
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021-319.51.80, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 021-206 50 73, Fax: 021-3175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2010 13:36