Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari in vederea ridicarii restrictiilor de viteza de pe raza Sucursalei CREIR CF Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 136199/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Bucuresti, str.Piata Garii de Nord nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 0213199539/133204, In atentia: Caroleta Floricel, Email: [email protected], Fax: +40 0213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari in vederea ridicarii restrictiilor de viteza de pe raza Sucursalei CREIR CF Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Raza Sucursalei CREIR CF Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuiri de traverse din lemn, traverse de beton armat, dibluri, sine cf, tirfoane, sudura aluminotermica, conform Caiet de sarcini si Anexele la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexelor la Caietul de sarcini care cuprind cantitatile de lucrari.Lotul ILinia 100 Chiajna-GradinariLinia 105 St.Toporu capX peste sch. 1Linia 100 St.Chiajna peste sch..18 si 20 pozitia abatutaLotul IILinia 101 St.Ciocanesti linia2 directa, zona macaze cap XLinia 101 Chitila-SabareniLotul IIILinia 301D Bucuresti Sud-BerceniLinia 301D St.Berceni linia 6 directaLinia 301D Berceni-JilavaLotul IVLinia 107 Titu-NucetLinia 101 HM Fusea peste sch.7Linia 101 Gaesti peste bretea 7-9-11-13Lotul VLinia 700 Dridu-ArmasestiLinia 804 Ax HM Ialomita-Ax HM ArmasestiLinia 301D Pantelimon-Bucuresti SudLinia 301D Pantelimon-Bucuresti Sud
Valoarea estimata fara TVA: 1, 751, 888.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garant de particip in valoare de :35.000 lei, respectiv: 11982.39 lei pentru lotul I;6016.52 lei pentru lotul II;6630.27 lei pentru lotul III;3948.10 lei pentru lotulIV;6422.72 lei pentru lotul V.Garant pentru partic poate fi constituita sub una din urmatoarele forme: a)virament bancar;b)instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;c)ordin de plata in favoareaautoritatii contractante nr.RO 07 BTRL 0450 1202 U463 57XXdeschis la Banca Transilvania, Sucursala Victoria, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;d)numerar la casieria Sucursalei CREIR CF BucurestiScrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau, upa caz, de o banca din strainatate.Scrisoarea de garantie in original nu se introduce in oferta sigilata, se va prezenta comisiei de evaluare cel mai tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor, de catre persoana imputernicita sa reprezinte firma ofertanta.Pentru Scrisoarea de garantie bancara se va utiliza modelul indicat in Formularul 4(Sectiunea III ).Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform L nr.346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putinegala cu cea a ofertei si anume 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garant de buna exec va fi de 10% din val contr de exec lucrari, fara TVA.Mod de constit a garant de buna execu a contr: Scrisoare de garantie bancara;Instrument de garantare emis de o societate de asigurari;prin retineri succesive de 10% din plata cuvenita pentru facturile partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont ladispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cond de disponibil distinct la dispozitia autorit contract.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de red cu 50% a acestor sume, conform L nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Bugetul de stat conform PAAP pe 2012 al CN CF ?CFR? SA, poz.12.C.1.1.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind Eligibilitatea- Formularul12 A, din Sectiunea III ? Formulare Ofertantul va prezentaDeclaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinit criteriul de calificare .
2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si si completarile ulterioare- Formularul 12B, din Sectiunea III- Formulare, ofertantul va prezentaDeclaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantullegal, prin care se confirma ca este indeplinit criteriul de calificare.
3)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la art. 69^1 din OUG 34 / 2006 FormularulB2 din Sectiunea III ? Formulare, semnata de reprezentantullegal, prin care se confirma ca este indeplinit criteriul de calificare.
Persoane cu functie de decizie in vederea atribuirii contractului: Maraloi Laurentiu ? Director Regional
Florian lucian ?Sef Divizie Linii-Presedinte
Radu Liviu ?Contabil Sef Regional - membru
Gheorghe Vasilica ? Sef OficiuJuridic - membruStanescu Toma ?Sef Serviciu Linii - membru
Floricel Caroleta ?Biroul Achizitii Publice- membru4)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B1, din Sectiunea III- Formulare, ofertantul va prezenta, Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 12C din Sectiunea III ? Formulare
6)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta.
7)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (MFP-ANAF) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta .
Certificatele constatatoare vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .
NOTA: 1.Autoritatea contractanta are dreptulde a exclude dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca:
a)a intrat in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs saueste de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie
2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata, si anume: Ofertantul /candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitatide tipul celor supuse procedurii de achizitie in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor.In etapa de evaluare comisia va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator emis de Registrul Comertului, in original/copie legalizata pentru conformitate.
2.Autorizatie de furnizor feroviar, eliberatde AFER -pentru lucrari de intretinere si reparatii linii cf , valabil la data depunerii ofertelor.
3.Agrement tehnic feroviar, eliberat de AFER ?pentru lucrari de intretinere si reparatii a liniilor cf, valabil la data depunerii ofertelor.
4.Autorizatie de furnizor feroviar, eliberatde AFER-pentru lucrari de sudura a liniilor cf, valabil la data depunerii ofertelor.
5.Agrement tehnic feroviar, eliberat de AFER- pentru lucrari de sudura a liniilor cf, valabil la data depunerii ofertelor.
Nota: Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajamentprin care, in cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar , agrementului tehnic feroviar pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora in termen util.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.Ofertantul va demonstra media cifreide afaceri globale din cel mult ultimii 3 aniin valoare totala de cel putin: 3.503.776, 62 lei, in functie de informatiile si documentele disponibile.Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR /BCE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani.
Experienta similara- Pentru demonstrarea experientei similarese solicita ca cerinta minima finalizarea in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor a cel putin unui contract de lucrari similare a carui valoare este mai mare sau egala cu 1.751.888, 31 lei.Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR /BCE.
Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare/certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Ofertantul va prezenta: - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil cu asigurarea calitatii.
Declaratie privind , utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice
Declaratieprivind parteadin contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008al sistemului calitatii, valabil la data depunerii ofertelor, in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2012 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Bucuresti, Serviciul Comercial-Biroul Achizitii Publice, etj.1, cam.56.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant, va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al autoritatii contractante Sucursala CREIR CF Bucuresti
Adresa postala: str.Piata Garii de Nord, nr.1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 0213199539, Fax: +40 0213182378, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer