Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare - Sistematizare verticala-Amenajare acces principal -faza 5


Anunt de participare numarul 130160/13.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala:  Bdul Eroilor nr 29, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500036, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul de Achizitii Publice, Tel. 0268 413000 int 101, In atentia:  Liviu Doru Dogar, Email:  [email protected], Fax:  0268 414900, Adresa internet (URL):  www.unitbv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare - Sistematizare verticala-Amenajare acces principal -faza 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Brasov, Str. Institutului nr 10
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare - Sistematizare verticala-Amenajare acces principal -faza 5, conform caiet de sarcini atasat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
45262311-4-Lucrari de structura de baza din beton (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare - Sistematizare verticala-Amenajare acces principal -faza 5, conform caiet de sarcini atasat, Lucrari de structura metalica, lucrari instalatii electrice, lucrari instalatii canalizare,
Valoarea estimata fara TVA: 875, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 17500lei constituita conf prev art 86 din HG 925/2006, Garantie buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 la care se ataseaza certificate de atestare fiscala ANAF si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat constatator emis de Registrul Comertului, cazier judiciar administator(i), cazier judiciar al companiei ( pentru statele unde este aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
isa de informatii generale privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010); Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010; Declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul face dovada ca are acces la sau are linii de credit confirmate cu o valoare de minim 800.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul face dovada ca are acces la sau are linii de credit confirmate cu o valoare de minim 800.000 lei, pentru o perioada de cel putin 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari similare din ultimii 5 ani; Fise de informatii privind experienta similara; Recomandari din partea beneficiarilor finali, Certificare ISO 9001 sau similar in termen de valabilitate; Certificare ISO 14001 sau similar in termen de valabilitate; Certificare OHSAS 18001 sau similar, Asigurarea cu personal de specialitate; Lista cu personalul alocat pentru indeplinirea contractului; Declaratie privind subcontactantii si partile din contract indeplinite de subcontractanti; Acordurile de subcontractare (daca este cazul);Acordul de asociere (daca este cazul), Lista a utillajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune ofertantul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 contract de lucrari similare cu o valoare de cel putin 800.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Institut de Cercetare Dezvoltare Inovare: Produse High Tech pentru Dezvoltare Durabile?, finantat prin Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice, Axa 2, din fonduri FEDR (76, 7%) si de la bugetul national (23, 3%), numar contract 11/01.03.2009, cod proiect 123, cod SMIS 2637
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030086, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunost, cf art 256^2/OUG34/06
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic contencios
Adresa postala:  BdulEroilor nr 29, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500036, Romania, Tel. 0268/413000 int 120, Email:  [email protected], Fax:  0268/410525, Adresa internet (URL):  www.unitbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2011 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer