Licitatie Publica - LUCRARI INTERIOARE DE ZUGRAVIT, MONTAT LAMBRIURI, RASCHETAT PARCHET
Anunt de participare numarul 61081/08.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Grupul Scolar Economic "Ioan Lupas" Saliste
Adresa postala: Str. Ioan Lupas nr.24, Localitatea: Saliste, Cod postal: 557225, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Serban, Tel.0269553327, Email: [email protected], Fax: 0269553514
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI INTERIOARE DE ZUGRAVIT, MONTAT LAMBRIURI, RASCHETAT PARCHET
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: GRUPUL SCOLAR ECONOMIC "IOAN LUPAS" SALISTE, STR. IOAN LUPAS NR.24
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARAT SI ZUGRAVIT PERETI IN LAVABILA, IN 5 SALI DE CLASA;
MONTAT LAMBRIURI IN 5 SALI DE CLASA;
RASCHETAT PARCHET IN 6 SALI CLASA;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45451200-5 - Lucrari de montare de lambriuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARAT SI ZUGRAVIT PERETI 590MP;
MONTAT LAMBRIURI 180MP;
MONTAT COLTARE METALICE LA SPALETII FERESTRELOR 280ML;
RASCHETAT SI LACUIT PARCHET IN 2 STRATURI 312 MP;
Valoarea estimata fara TVA: intre 28, 000 si 34, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.08.2008 pana la 03.09.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE DE 5% DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI FARA TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE FACE DUPA RECEPTIA LUCRARII IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA EMITEREA FACTURII DIN FONDURI ALOCATE DE LA BUGETUL LOCAL AFLATE IN BUGETUL SCOLII;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CALIFICARE ATESTATA IN DOMENIUL FINISARI INTERIOARE; INREGISTRATI LA REGISTRUL COMERTULUI CA SC; PROCES VERBAL DE BUNA EXECUTIE CALITATIVA A UNEI LUCRARI DIN ULTIMUL AN.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.08.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2008 16:00
Locul: GRUPUL SCOLAR ECONOMIC "IOAN LUPAS" SALISTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANT FIRME OFERTANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PLATA SE FACE DIN BANI ALOCATI DE LA BUGETUL LOCAL
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
AUTORITATEA CONTRACTANTA
Adresa postala: STR. IOAN LUPAS NR.24, Localitatea: SALISTE, Cod postal: 557225, Romania, Tel.0269553077, Email: [email protected], Fax: 0269553514
Organism competent pentru procedurile de mediere
PRIMARIA ORASULUI SALISTE
Adresa postala: STR. STEAZA NR.9, Localitatea: SALISTE, Cod postal: 557225, Romania, Tel.0269553512, Fax: 0269553363
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
JUDECATORIA SALISTE
Adresa postala: PIATA JUNILOR NR.41, Localitatea: SALISTE, Cod postal: 557225, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2008 16:22