Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI LA LEA JT


Anunt de participare (utilitati) numarul 133584/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Apostol, Tel. +40 232405619, In atentia: Nicoleta Apostol, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI LA LEA JT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bacau, Onesti, Botosani, Dorohoi, Iasi, Pascani, Piatra Neamt,
Roman, Tg. Neamt, Suceava, Radauti, Gura Humorului, Vaslui, Birlad
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 20, 000, 000.02RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual, minim un contract subsecvent. Anexa cu cantitatile minime si maxime ale acordului cadru pentru fiecare lot se gaseste la sectiunea Documente, datorita nr. mare de loturi si informatii. Valoare minima a celui mai mare contract subsecvent: 65.750 lei (pt. loturile 1-14). Valoare maxima a celui mai mare contract subsecvent: 263.000 lei (pt. loturile 1-14).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI LA LEA JT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. CR Bacau-zona de retea Bacau, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;2. CR Bacau ? Zona de Retea Onesti, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;3. CR Botosani - Zona de Retea Botosani, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;4.CR Botosani - Zona de Retea Dorohoi, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;5. CR Iasi - Zona de Retea Iasi, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;6. CR Iasi - Zona de Retea Pascani, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;7. CR Piatra Neamt ? Zona de Retea Piatra-Neamt, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;8. CR Piatra Neamt ? Zona de Retea Roman, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;9. CR Piatra Neamt ? Zona de Retea Tirgu Neamt, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;10. CR Suceava ? Zona de Retea Suceava, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;11. CR Suceava ? Zona de Retea Radauti, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;12. CR Suceava ? Zona de Retea Gura Humorului, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;13. CR Vaslui ? Zona de Retea Vaslui, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;14. CR Vaslui ? Zona de Retea Birlad, intre minim 178.571, 43 lei si maxim 1.428.571, 43 lei;
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 20, 000, 000.02RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie.? conform art. 86 / HG 925.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? Scrisoare de garantie bancara, in original, in favoarea autoritatii contractante (conform Formularului 11)? Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.? Instrumente de garantare emise de catre o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.Nu se accepta fila CEC, bilet la ordin sau depunere de numerar la casieria autoritatii contractante.Cont RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala BacauIn cazul in care operatorii economici implicati in procedura depun contestatie la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma care se va calcula conform prevederilor art 2781-aliniat 1 din OUG 34/2006, si anume: 5.208, 57 lei (pentru loturile 1-14, calculat conform litera b). 10 %din valoarea contractului, fara TVAConform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate.Modul de constituire a garantie de buna executie : - prin ret succesive din fact prezentate;
-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4). Restit gar debuna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1, Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.Cerinta nr. 2, CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat.Cerinta nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN OUG NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR.337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE)completat;Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Cerinta nr. 4, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat.Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Catalin DRAGOI; Director General Adjunct : Livioara SUJDEA; ec.Nicoleta Apostol; ing. Stelian Buliga; ing. Constantin Brinza, ing. Catalin Strugaru. Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator: Persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de
inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.Atestat ANRE de tip C2A si F sau C2B si F in vigoare: Ofertantul va transmite atestate ANRE de tip C2A si F sau C2B si F in vigoare.Nu se accepta atestate ANRE care nu sunt in vigoare la data deschiderii ofertelor.Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globale. Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru persoanele juridice romane.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune
oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de lucr sim exe in ultimii 5 ani, care va cuprinde lucr de natura celor descrise in Caietul de Sarcini nr. 25963/21.11.2011. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (ct, pv receptie, etc) prin care sa se confirme executarea acestor tipuri de lucrari, in valoarede 263.000 lei (pentru loturile 1-14). Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie emise de benef lucr respec si vor preciza cel putin urma asp: modul de indpl; daca s-au inreg neconf, rec. amanatate/respinse.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se pot prezenta, dupa caz, la solicitarea autoritatii contractante, documente care sa ateste asigurarea in dotare proprie / prin copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, comodat sau oricare alte forme de punere a echipamentelor necesare indeplinirii contractului.
Decl care contine inf priv personalul tehnic de specia, preg prof si calif cadrelor de cond in ult 3 ani: Conducator tehnic-1 pers, ing/electrician in spec. electroenerg/electroteh/electro-mec/instalatii, electrician autorizat grIIIB(Ordin ANRE nr 25/20.07.2007), grupa III SSM (Legea 319/2006, Hg 1146/2006 si IP SSM 02 DEE) cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4-20kV; responsabil de lucrari-1pers cu studii medii in spec. electroen/electroteh/electromec/instalatii/electrician autorizat gr. IIIB(Ordin ANRE 25/20.07.2007), grupa III SSM(Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM02DDE)cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4-20kV; responsabil cu managementul calitatii-1pers cu studii superioare/medii; Pers de executie: sefi de echipa-2pers, electricieni calif grIIISSM, 4 pers-electricieni calif, grISSM, 1pers PRAM gr I SSM, 1 pers lacatus; 1 pers SSM, 1 pers atestata MLPAT/MLPTL si MEC; 1 topometru.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare;
Chestionar privind securitatea si sanatatea in munca, situatiile de urgenta si protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (90 puncte); b)pentru alt pret ofertat, mai mare decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Garantie
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?garantie? se va acorda astfel: a) pentru cel mai mare termen de garantie ofertat se acorda punctajul maxim alocat (10 puncte); b) pentru alt termen de garantie ofertat, mai mic decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(termenul de garantie ofertat(n)/ termenul de garantie maxim ofertat) x punctajul maxim alocat, unde: termenul de garantie ofertat(n)= termenul de garantie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 luni vor fi declarate neconforme iar cele mai mari de 60 de luni nu se vor puncta suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
25987/2.12.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 09:15
Locul: Str. Ciurchi nr. 146-150, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Numarul documentatiei respinse 8599. Data respingerii ANRMAP: 29.12.2011.Nu este necesara justificarea alegerii procedurii de ?negociere cu publicarea prealabila a unui anunt? intrucat autoritatea contractanta desfasoara activitati principale de utilitate publica in domeniul distributiei de energie electrica, conform art. 8, lit. e) din OUG 34/2006, incheind contracte sectoriale specifice domeniului energetic.Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare, la Documentatii si Clarificari.Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere;Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei.Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la Sectiunea: ?Documentatie si clarificari?.Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Documente si clarificari?.In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora va fi facuta in functie de termenul de plata. Termenul de plata propus este de minim 45 zile dela inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatam. poate sesiza CNSC in vederea anul. actului/recuno. drept. pret. ori a interes. leg., in 5 zile incep. cu ziua urmat. luar. la cunost., despre un act al autorit. contract. consid. nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Ciurchi, nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405998, Email: [email protected], Fax: +40 232405998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 18:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer