Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI LA PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIE SISTEMICA ?SEDIUL CENTRAL BUCURESTI, EXTINDERE SI AMENAJARE SEDIU REGIONAL BRAILA SI PONTON 2366, REABILITARE STATIUNEA SINAIA, IN CADRUL PROIECTULUI NR. ID 915/COD SMIS 14043


Anunt de participare numarul 132776/27.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 0213155524, In atentia: Ing. Virginia Tosca, Email: [email protected], Fax: +40 0213133531, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI LA PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIESISTEMICA ?SEDIUL CENTRAL BUCURESTI, EXTINDERE SI AMENAJARE SEDIU REGIONAL BRAILASI PONTON 2366, REABILITARE STATIUNEA SINAIA, IN CADRUL PROIECTULUI NR. ID 915/COD SMIS 14043
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOTUL 1 - Str. Splaiul Independentei nr. 91-95, sector 5, BucurestiLOTUL 2 - Str. Ciprian Porumbescu nr. 4, ponton 2366, Braila, jud Braila.
LOTUL 3 - Str. Cumpatu nr. 5, Sinaia, jud. Prahova.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie noua - laboratoare cercetare Facultatea de Biologie, Exinderea cladirii Statiunii de cercetare Braila si Amenajare ponton 2366 Braila, Amenajari locatie Sinaia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
19.375.892, 31Lotul 1:15.682.287, 59Lotul 2:1.491.406, 01 + 1.947.415, 85 = 3.438.821, 86Lotul 3:254.782, 86
Valoarea estimata fara TVA: 19, 375, 892.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1:300.000 leiLotul 2:65.000 leiLotul 3:5.000 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, se prezinta in original, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trezoreria Sectorului 5, Cod fiscal: 4505502Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art. 33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006).Conform prevederilor Legii nr.346/14.07.2004 art. 16, alin (2) valoarea garantiilor se diminueaza cu 50% pentru societatile mici si mijlocii. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi 10 % din valoarea contractului, fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM, valabila incepand cu data incheierii contractului.Lotul 1:1.568.228Lotul 2:149.141 + 194.741 = 343.882Lotul 3:25.478, 2Moneda: leiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform legii (art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): de regula, prin scrisoare de garantie bancara de buna executie si constituie anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, se accepta constituirea acesteiaprin depunerea la casierie a sumei in numerar.Prin retineri succesive conform art. 90 punctul 3 din HG 925/2006 actualizata. Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 (4) din HG 925/2006.In cadrul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POSCCE-A2-O2.2.1-2009-4Contract 258/28.09.2010. ? fonduri structurale europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaLotul 1 +Lotul 2 + Lotul 3 Cerinta: completarea Formularului 1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantade Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareLotul 1 +Lotul 2 + Lotul 3 Cerinta: completarea Formularului 2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura + certificat de participareLotul 1 +Lotul 2 + Lotul 3 Cerinta: completarea Formularului 12C+ Formularul 3, Cerinte privind indeplinirea obligatiilorLotul 1 +Lotul 2 + Lotul 3 Cerinte: 1 Certificat de cazier judiciar in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, pentru persoane fizice(administrator societate), valabile la data limita de depunere a ofertelor;2 Certificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru societatea ofertanta;3 Certificatde atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor;4 Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privindImpozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelor;5 Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Conform Deciziei Rectorului Universitatii din Bucuresti, nr.185 bis/13.12.2011 persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
- prof. dr. Carmen Postolache,
- prof. dr. Marieta Costache,
- prof. dr. Dan Mihailescu,
- arh. Cristian Tofan,
- ing. Florinel Miulescu,
- ing. Virginia Tosca,
- ing. Persida Salcianu.
Lotul 1 +Lotul 2 + Lotul 3
Cerinta: completarea Formularului 4 Persoane juridice romane vor prezenta documentul care sa dovedeascao forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalLotul 1 +Lotul 2 + Lotul 3
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantuluiincludeactivitati ce fac obiectul contractului, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii juridice, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabile la data limita de depunere a ofertelorOfertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire saprezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Lotul 1 +Lotul 2 + Lotul 3
Persoane juridicestraine vor prezenta orice document edificator care sa dovedeascao forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul..
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Bilanturile contabile pentru anii2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente, in copie conforma cu originalul.in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Informatii privind cifra de afaceri medie
Declaratia prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pentru anii2008, 2009, 2010 (sau 2009, 2010, 2011) egala sau mai mare decat echivalentul a 31.000.000 lei pentru Lotul 1, 6.500.000 lei pentru Lotul 2 si 500.000 lei pentru Lotul 3 (a se folosi cursul mediu BNR la nivelul anilor 2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari
Experienta similara
Lot 1:
Parti relevante a maxim 2 contracte, care contin informatii privind demonstrarea cerintei de experienta similara cu obiectul licitatiei(constructii noi)-valoare minima cumulata 15.500.000 lei
Lot 2:
Parti relevante a maxim 2 contracte constructii civile noi si maxim 2 contracte constructii navale, care contin informatii privind demonstrarea cerintei de experienta similara cu obiectul licitatiei-valoare minima cumulata 1.450.000 lei si 1.900.000 leiLot 3:
Parti relevante a unui singur contract, care contin informatii privind demonstrarea cerintei de experienta similara cu obiectul licitatiei(amenajari constructii)-valoare minima 250.000 lei
1)Informatii privind subcontractantii
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (daca este cazul)
2)Informatii privind asocierea
Se accepta asocierea unui grup de operatori
Informatii privind personalul tehnic de specialitate
1)Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani
2)Personalul propus pentru derularea contractului:
a)Responsabil Tehnic cu Executia, persoana autorizata
b)Responsabil CQ
Informatii privind autorizarile
Lotul 2
Ofertantul va face dovada ca se afla inevidenta firmelorautorizate/acreditatede catre Biroul AvizariProduse Navale si Industriale pentru lucrari in domeniul naval apartinand de Autoritatea Navala Romana
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice specifice executiei lucrarilor
Informatii privind implementarea Sistemelor de Management alcalitatii
ISO 9001:2008 sau standard echivalent
Informatii privind implementarea Sistemelor de Management al Mediului
ISO 14001:2008 sau standard echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
86%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? pretul ofertei ? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctaj maxim alocat.Punctajul oferit = (pret min./pret ofertei de evaluat) x punctajul maxim alocat
2.
Durata garantiei lucrarilor
14%
Descriere: Pentru Lotul 1 si Lotul 2 Durata garantiei lucrarilor exprimata in ani trebuie sa fie minim 2 (doi) ani si maxim 9 (noua) ania) pentru cea mai mare durata a garantieilucrarilor ofertate (g max), se acorda 14 puncte;b) pentru o durata a garantiei lucrarilor mai mica decat cea de la litera a) se acorda punctaj astfel : P(g n)= (g n/g max) x punctaj maxim alocat (14). Punctajul oferit = P(g n) Pentru Lotul 3Durata garantiei lucrarilor exprimata in ani trebuie sa fie minim 1 (unu) ani si maxim 5 (cinci) ani a) pentru cea mai mare durata a garantieilucrarilor ofertate, se acorda 14 puncte; b) pentru o durata a garantiei lucrarilor mai mica decat cea de la litera a) se acorda punctaj astfel : P(g n)= (g n/gmax ) x punctaj maxim alocat (14). La o durata de garantie ofertata sub cea minima acceptata oferta va fi declarata neconforma, iar la o durata ofertata peste durata maxima solicitata oferta nu va fi punctata suplimentar. Intre cele doua limite punctajul se acorda proportional.
Punctaj maxim componenta tehnica: 14
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 11:00
Locul: Rectoratul Universitatii, Bd. Mihail Kogalniceanu nr 36-46, sector 5, Bucuresti, Serviciul Tehnic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract finantat din fonduri structurale europene POSCCE-A2-O2.2.1-2009-4 Contract 258/28.09.2010
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelorcu punctaje egale: Pentru toate loturileA)Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractantava incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret.B)Daca atat punctajul cat si preturile sunt egale se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti, Directia Juridica
Adresa postala: Bd. Mihail Kogalniceaqnu nr. 36-46, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel. +40 0213077375, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer