Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI LA POSTURILE DE TRANSFORMARE IN CABINA ZIDITA, METALICE SI SUBTERANE


Anunt de participare (utilitati) numarul 138694/06.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr.146 - 150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405620, In atentia: Oana Birladeanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr.146 - 150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405620, In atentia: Oana Birladeanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr.146 - 150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405620, In atentia: la Registratura, Fax: +40 232405316
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI LA POSTURILE DE TRANSFORMARE IN CABINA ZIDITA, METALICE SI SUBTERANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: zonele de retea: Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 206, 314 si 412, 628.58RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, minim un contract subsecvent; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 206314, 29 lei (Anexa cu cantitatile minime si maxime ale acordului cadru pentru fiecare lot se gaseste la sectiunea Documente, datorita nr. mare de loturi si informatii)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI LA POSTURILE DE TRANSFORMARE IN CABINA ZIDITA, METALICE SI SUBTERANE
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 206314, 26 lei, astfel: Lot1-34385, 71 lei;Lot2-34385, 71lei;Lot3-34385, 71lei;Lot4-34385, 71lei;Lot5-34385, 71lei;Lot6-34385, 71lei;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI LA POSTURILE DE TRANSFORMARE IN CABINA ZIDITA, METALICE SI SUBTERANE pentru urmatoarele loturi: 1. LUCRARI LA POSTURILE DE TRANSFORMARE IN CABINA ZIDITA, METALICE SI SUBTERANE COR Bacau2. LUCRARI LA POSTURILE DE TRANSFORMARE IN CABINA ZIDITA, METALICE SI SUBTERANE COR Botosani3. LUCRARI LA POSTURILE DE TRANSFORMARE IN CABINA ZIDITA, METALICE SI SUBTERANE COR Iasi4. LUCRARI LA POSTURILE DE TRANSFORMARE IN CABINA ZIDITA, METALICE SI SUBTERANE COR Neamt5. LUCRARI LA POSTURILE DE TRANSFORMARE IN CABINA ZIDITA, METALICE SI SUBTERANE COR Suceava6. LUCRARI LA POSTURILE DE TRANSFORMARE IN CABINA ZIDITA, METALICE SI SUBTERANE COR Vaslui
Valoarea estimata fara TVA: intre 206, 314 si 412, 628.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1=1306lei(653lei pt IMM);lot2=1306lei(653lei pt IMM);lot3=1306lei(653lei pt IMM); lot4=1306lei(653lei pt IMM);lot5=1306lei(653lei pt IMM);lot6=1306lei(653lei pt IMM); Mod de constituire: instrument bancar emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari-in original; OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau . Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul)in original. Nu se accepta depunere in numerar la casieria autoritatii contractante si nici prin bilet la ordin. In conf cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei suma: lot1=687, 71lei(calculat conform litera a); lot2=687, 71lei(calculat conform litera a); lot3=687, 71lei(calculat conform litera a); lot4=687, 71lei(calculat conform litera a); lot5=687, 71lei(calculat conform litera a); lot6=687, 71lei(calculat conform litera a); Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valabila cel putin 90 de zile de la data limita de depunere oferte. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 %(5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin (2) ?(4), care devine anexa la contract sau -scrisoare de garantie bancara de buna executie care se va constitui anexa la contract sau -retineri succesive din valoarea fact.acceptate si onorate la plata. Autoritatea contractanta este o societate comerciala care nu se supune prevederilor HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (3).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12A;2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13A; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Livioara SUJDEA; Persoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Constantin Brinza, Niculina Darie, Melinte Gheorghe, Popa Vasile, Ciobanu Marius, Stelian Buliga, Oana Birladeanu, Loredana Temneanu, Gabriela Pasarica, Emilia Lutig, Dana Balauca4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 13B;5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2-Atestate ANRE: -atestat de tip C2A sau C2B, conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005. Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globale. Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani(2011, 2010, 2009) pentru operatorii economici. Pentru echivalenta (leu/euro) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pebtru fiecare an in parte, (si anume: 2011:1euro=4, 2379lei, 2010:1euro=4, 2099lei, 2009:1euro=4, 2373lei). Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care va cuprinde lucrari de natura celor descrise in Caietul de Sarcini.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (ctr, pv de receptie, recomandari, etc)prin care sa se confirme executarea lucrarilor, in valoare de cel putin: Lot1=34385, 71lei, lot2=34385, 71lei, lot3=34385, 71lei, lot4=34385, 71lei, lot5=34385, 71lei;lot6=34385, 71lei. Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificate de buna executie emise de beneficiarii lucrarii si vor preciza cel putin urm asp: modul de indepl;daca s-au inreg neconformitati, rec amanate/respinse.Pentru echivalenta(leu/euro)se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte(si anume: (2011:1euro=4, 2379lei, 2010:1euro=4, 2099lei, 2009:1euro=4, 2373lei)In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind experienta similara detaliata mai sus trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati
Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, de comodat sau oricare alte forme de punere la dispozitie
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatire profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimi 3ani;Personal tehnic:
? Conducator tehnic
? 1 persoana, inginer in specialitatea electroenergetica / electrotehnica / electromecanica / instalatii, electrician autorizat gradul IIIB, grupa III SSM ( Ordinul ANRE nr. 25 / 20.07.2007; IPSSM ? 02 ? DEE, art. 32÷36 ), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20, 0 kV;
? Responsabil de lucrari
? 1 persoana, cu studii medii in specialitatea electroenergetica / electrotehnica / electromecanica / instalatii, electrician autorizat gradul IIIB, grupa III SSM ( Ordinul ANRE nr. 25 / 20.07.2007; IPSSM ? 02 ? DEE, art. 32÷36), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20, 0 kV;
? Responsabil cu managementul calitatii
- 1 persoana cu studii superioare/medii, instruita in domeniul calitatii - prin cumul de functii.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatire profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimi 3ani: ? Personal de executie:
-2 persoane - sefi echipa, electricieni calificati, grupa III NSSM , cu o practica de cel putin 2 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20 kV;
-4 persoane - electricieni calificati, grupa I NSSM , cu o practica de cel putin 2 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20 kV;
-1 persoana - electrician calificat, specializat PRAM, grupa I NSSM-1 persoane - lacatus mecanic calificat.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatire profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimi 3ani: ? Responsabil securitatea si sanatatea in munca, situatii de urgenta si protectia mediului:
-1 persoana instruita periodic in aceste domenii, conform prevederilor legale, cu studii superioare / medii in specialitatea electroenergetica / electrotehnica / electromecanica / instalatii, autorizat grad IIIB, grupa a-III-a SSM ( Ordinul ANRE nr. 25 / 20.07.2007; IPSSM ? 02 ? DEE, art. 32÷36 ) - prin cumul de functii / prin contract
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatire profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimi 3ani: ? Responsabil cu executialucrarilorde constructii:
-persoana - atestata MLPAT/MLPTL si MEC conform prevederilor din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si HGR nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, OG nr.95/1999, Ordinului ministrului Industriei si Comertului nr. 323/2000, Ordinului ministrului Industriei si Resurselor nr. 88/2003 si Ordinului ministrului Economiei si Comertului nr 324/2005 - prin cumul de functii/prin contract
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, pregatire profesionala/calificarea cadrelor de conducere in ultimi 3ani: ? Responsabil topo pentru ridicari topo si predare amplasamente retele electrice si constructiile aferente:
1 persoana - topometru - prin cumul de functii/prin contract
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza: 1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrarilor executate 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari in instalatiile electrice.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiaraPunctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (90 puncte); b)pentru alt pret ofertat, mai mare decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Termen de garantie
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? termen de garantie? se va acorda astfel: a) pentru cel mai mare termen de garantie ofertat se acorda punctajul maxim alocat (10 puncte); Ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 luni vor fi descalificate iar cele mai mari de 60 de luni nu se vor puncta suplimentar. b)pentru alt termen de garantie ofertat, mai mic decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(termenul de garantie ofertat(n)/ termenul de garantie maxim ofertat) x punctajul maxim alocat, unde: termenul de garantie ofertat(n)= termenul de garantie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).NOTA: Ofertele care au termenul de garantie mai mare de 60 de luninu se puncteaza suplimentar.In formula de mai sus pentru ofertele care au termenul de garantie mai mare de 60 luni se va lua in calcul 60 luni pentru ?termenul de garantie maxim ofertat?.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
(Valoarea estimata reprezinta minim 100%, iar valoarea maxima reprezinta 200%.)Nu este necesara justificarea alegerii procedurii de ?negociere cu publicarea prealabila a unui anunt? intrucat autoritatea contractanta desfasoara activitati principale de utilitate publica in domeniul distributiei de energie electrica, conform art. 8, lit. e) din OUG 34/2006, incheind contracte sectoriale specifice domeniului energetic. Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare, la sectiunea Documentatie. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected] sau fax +40 230405316 se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea Documentatie si clarificari. Toti candidatii candidatii calificati vor fi invitati la negociere. Negocierea ofertelor va avea in vedere clarificarea tuturor aspectelor tehnico-financiare ale viitorului contracta si are ca scop imbunatatirea ofertei prelimnare. Negocierea se va desfasura intr-o singura runda la sediul autoritatii contractante. In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza depunerii unei noi oferte financiare depusa in plic inchis. Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.Cantitatile precizate in anexe sunt estimative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - Departament Juridic
Adresa postala: str. Ciurchi nr.146 - 150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405048, Email: [email protected], Fax: +40 232405998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer