Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI LA PTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 133177/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str.Ciurchi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Dana Balauca, Tel. +40 232405619, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Oana Birladeanu, Tel. +40 232405620, In atentia: Oana Birladeanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Oana Birladeanu, Tel. +40 232405620, In atentia: Oana Birladeanu, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Oana Birladeanu, Tel. +40 232405620, In atentia: La registratura, Email: [email protected], Fax: +40 232405316
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
surse proprii
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI LA PTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LUCRARI LA PTA
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 385, 250 si 11, 082, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, minim un contract subsecvent; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 3630000, 00 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI LA PTA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 3630000, 00 lei, astfel:
Lot1-462.000, 00lei;Lot2-198.000, 00lei;Lot3-240.000, 00lei;Lot4-300.000, 00lei;Lot5-300.000, 00lei;Lot6-360.000, 00lei;Lot7-168.000, 00lei; Lot8-210.000, 00lei;Lot9-192.000, 00lei;Lot10-246.000, 00lei;
Lot11-366.000, 00lei;Lot12-48.000, 00lei; Lot13-258.000, 00lei;Lot14-282.000, 00lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari la PTA, pentru urmatoarele loturi: 1. CR Bacau-zona de retea Bacau2. CR Bacau ? Zona de Retea Onesti3. CR Botosani - Zona de Retea Botosani4. CR Botosani - Zona de Retea Dorohoi5. CR Iasi - Zona de Retea Iasi6 CR Iasi - Zona de Retea Pascani7 CR Piatra Neamt ? Zona de Retea Piatra-Neamt8 CR Piatra Neamt ? Zona de Retea Roman9 CR Piatra Neamt ? Zona de Retea Tirgu Neamt10 CR Suceava ? Zona de Retea Suceava11 CR Suceava ? Zona de Retea Radauti12 CR Suceava ? Zona de Retea Gura Humorului13 CR Vaslui ? Zona de Retea Vaslui14 CR Vaslui ? Zona de Retea Birlad
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 385, 250 si 11, 082, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1=24719lei(12359 lei pt IMM); lot2=13946lei(6973lei pt IMM); lot3=14554lei(7277lei pt IMM); lot4=17081lei(8540lei pt IMM);lot5=18810lei(9405lei pt IMM);lot6=19855lei(9927lei pt IMM); lot 7= 8854lei(4427lei pt IMM);lot8=10697lei(5348lei pt IMM); lot9=11742lei(5871lei pt IMM); lot10= 16017lei( 8008lei pt IMM); lot 11=20083lei(10041lei pt IMM); lot12=2565lei (1282lei pt IMM);lot13=15238lei(7619lei pt IMM);lot 14=16397lei(8198 lei pt IMM) Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original; OP sau fila CEC cu confirmarea de catre banca, pana la data depunerii ofertelor in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau. Se va prezenta si decl pe propr rasp privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original. In conf cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din gar de part in raport cu val est a ctr suma: lot 1 =5081lei(calculat conform litera b); lot2=4513lei(calculat conform litera b); lot3=4545lei(calculat conform litera b); lot4=4678lei(calculat conform litera b); lot5=4769ei (calculat conform litera b); lot6=4824lei(calculat conform litera b); lot7=4245lei(calculat conform litera b); lot8=4342lei (calculat conform litera b); lot9=4397lei (calculat conform litera b);lot10=4622lei (calculat conform litera b); lot11=4836lei (calculat conform litera b);lot12=1350lei (calculat conform litera a); lot13=4581lei (calculat confrom litera b);lot14=4642lei (calculat conform litera b). Valab gar de part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valab cel putin 90 de zile de la data limita de dep oferte. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % (5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Perioada pentru care se constituie este egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii de minim 24 de luni. b) Modul de constituire: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin (2) ?(4), care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate sau -scrisoare de garantie bancara de buna executie care se va constitui anexa la contract sau -retineri succesive din facturile prezentate Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art 92 aliniat (4)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12A;2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13A; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Catalin DRAGOI; Director General Adjunct: Livioara SUJDEAPersoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Constantin Brinza, Niculina Darie, Gheorghe Melinte, Stelian Buliga, Oana Birladeanu
4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 13B;5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2-Atestate ANRE: -atestat de tip C2A. conform art 12 din ordinul ANRE nr 54/2005.Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari si servicii in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globala Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2009 si 2008) exprimata in lei si euro. Conversia valorilor se face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2010:1euro=4, 2099lei 2009:1euro=4, 2373lei 2008:1euro=3, 6827lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de lucr sim exec in ultimii 5 ani, care va cuprinde lucr si serv de natura celor descrise in Caietul de Sarcini nr921/22.12.2011.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (ctr, pv de receptie, etc) prin care sa se confirme executarea acestor tip de lucrari, in valoare de cel putin: Lot1-462.000, 00lei;Lot2-198.000, 00lei;Lot3-240.000, 00lei;Lot4-300.000, 00lei;Lot5-300.000, 00lei;Lot6-360.000, 00lei;Lot7-168.000, 00lei; Lot8-210.000, 00lei;Lot9-192.000, 00lei;Lot10-246.000, 00lei;
Lot11-366.000, 00lei;Lot12-48.000, 00lei; Lot13-258.000, 00lei;Lot14-282.000, 00lei.Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certif de buna exec emise de benef lucr resp si vor preciza cel putin urm asp: modul de indepl; daca s-au inreg neconf, rec amanate/respinse
Decl care cont inf priv personalul tehnic de specialitate, preg prof si calif cadrelor de conducere in ult 3 ani; formatia min de lucru pt exec lucr va fi cea prev in Normele de timp elab in conf cu Metodologia priv organiz si normarea muncii in activ de ing in activ : Conducator tehnic-1pers, ing/ electrician autorizat grIIIB(Ordin ANRE nr.25/20.07.2007), gr IIISSM(Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploat de retele electrice de 0, 4÷20 kV; Resp de lucrari-1 pers, cu studii medii instalatii, electrician autorizat grIIIB(Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grIII SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4÷20 kV;Resp cu manag calit persoana cu studii superioare/medii, instruita in dom; Personal de executie: 2 pers-sefi echipa, electricieni calificati, grIIINSSM, 4pers-electricieni, grINSSM;1pers PRAM, grISSM; 1 pers-lacatus; 1pers-resp SSM
Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, de comodat sau oricare alte forme de punere la dispozitie
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza: 1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrarilor/serviciilor executate 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari si servicii in instalatiile electrice.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara; Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (90 puncte); b)pentru alt pret ofertat, mai mare decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
2.
Tehnic
10%
Descriere: Termen de garantie; Punctajul pentru factorul de evaluare ? termen de garantie? se va acorda astfel: a) pentru cel mai mare termen de garantie ofertat se acorda punctajul maxim alocat (10 puncte); Ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 luni vor fi descalificate iar cele mai mari de 60 de luni nu se vor puncta suplimentar. b)pentru alt termen de garantie ofertat, mai mic decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(termenul de garantie ofertat(n)/ termenul de garantie maxim ofertat) x punctajul maxim alocat, unde: termenul de garantie ofertat(n)= termenul de garantie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Nota: durata de executie a unei lucrari nu poate depasi 90 de zile de la dataemiterii ordinului de incepere a lucrarii
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 11:00
Locul: Sediul E.ON Moldova Distributie SA din Iasi, str. Ciurchi 146 - 150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora va fi facuta in functie de termenul de plata. Termenul de plata propus este de minim 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta.(Valoarea estimata reprezinta minim 25%, iar valoarea maxima reprezinta 200%.)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - Departament Juridic
Adresa postala: str. Ciurchi nr.146 - 150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405048, Email: [email protected], Fax: +40 232405998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer