Licitatie Publica - Lucrari la statia de epurare in municipiul Medias
Anunt de participare (utilitati) numarul 74476/01.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Virgil Madgearu, nr.4( pana la data de 01.04.2009 inclusiv ) si str. Gravorilor 2A ( dupa data de 01.04.2009) , ,Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: VASILE DINCA, Tel.0269.841.426, Email: [email protected], Fax: 0269834270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari la statia de epurare in municipiul Medias
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: mun. Medias , statia de tratare existenta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, obtinere avize, pregatire personal de exploatare si executie pentru: reabilitare, modernizare statie epurare existenta (74.000 PE)
Descriere succinta:
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, valorificarea biogazului, ingrosarea si deshidratarea namolurilor, dezafectare si demolare structuri vechi, testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232422-6-Statie de tratare a namolului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 65, 770, 308RON
II.2.2) Optiuni
Da
-achizitionarea ulterioara de lucrari noi, similare , conf. art. 252 lit.k din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 1.315.405lei , garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant UE 80, 77%, Buget de stat 12, 35%, Bugete locale 1, 9% , Imprumut al Autoritatii Contractante 4, 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind calit. de partic. la proceduraInf. gen. despre ofertantAlte inform. despre ofertantDate despre asociati/subcontr.Decl. privind respect.legalit. in derularea proced.Decl. privind eligibilit.Decl. privind neincadr. in prev. art. 181 din OUG 34/2006Imputern. privind autori. semnarii ofertei si contract.Cert. de inreg. ORC , Certif. Constat.emis de ORC, alte docum. de inregistrare/atestareTrecutul litigios - unde nu se elibereaza cazierul jud.Cazierul judiciar (unde e cazul)Decl. privind neincadr. in sit. art. 180+181 din OUG 34/2006 ( sustinatori)Certif. de atest. fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indepl. oblig. fata de stat valabil la data desch. oferteiCertif. pentru plata CAS (unde se colect. separat ) care sa ateste indeplinirea oblig. fiscale fata de stat valabil la data desch. oferteiCertif. privind plata impoz. si taxelor locale (autorit. administrative ) care sa ateste indepl.oblig. fata de bugetul local valabil la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scris.de bonitate bancaraDeclaratie privind cifra de afaceri si profitRapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzorii societatii 2005-2007Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare peste echivalentul a 11.958.229 lei, Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2005-2007) mai mare sau cel putin egala cu 197.310.781 lei sau echivalent in alte monede- Media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani (2005-2007) sa fie pozitiva.- Informatii privind bilantul contabil si documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau alt document echivalent )- declaratie angajament de sustinere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Minim 1 contr.finaliz. in ultimii 5 ani de lucr. de reabil. si / sau extind. de statii de epurare apa uzata cu tratare mec. a namol. , implem. prin interm. unor contracte FIDIC sau altele echiv.pentru minim 74.000 PE, valoare minim 62.481.747 lei, fara TVA sau echivalent in alte monedeMinim 1 contr. finaliz. in ultimii 5 ani de proiectare SE apa uzata cu treapta mecanica a namolului pentruminim 74.000 PE, valoare minim 3.288.513 lei, fara TVA sau echivalent in alte monede . Fisa de date prevede si situatii de exceptii pt. aceste cerinte.Personal calificat si cu experienta in executia / proiectarea din domeniul statii epurare in conformitate cu cerintele specificate in fisa de date .Decl. privind lista asociatilor si / sau subcontract.Decl. privind lista princip. lucrari execut. si proiect. in ultimii 5 aniDecl. privind exper. ca antreprenor/proiectant in contr. similareLista cu expertii princip. propusi pentru implem. proiectului ( + CV-uri si declar. de exclusiv. si disponib. conf. caietului de sarcini , diplome, certif. profesion., certif. emise de angajatori sau referinte pt.exper. din CV , dovezi privind incadrarea in munca a expertilor, dovezi privind experienta profesionala a fiecarui expert , autorizatii RTE si CTC )Decl. privind utilajele, echipam. tehnice de care dispuneOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele mentionate in Fisa de date .Inform. privind furniz. princip. ( insotit de decl. de conform. a produselor si min. 3 recomandari de la beneficiari ai materialelor propuse)Declaratie angajament de sustinere (daca e cazul)Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereInform. privind person. princip. angajatInform. privind exper. profes. a person. cheie- declar. privind sistemul de asigurare a calitatii aplicat- certificat ISO 9001/14001/18001 sau echival.- declar. privind asumarea oblig. referit., la cond. de securitate in munca si sanat.- acordul sau scrisoarea prelimin. de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura nr. 2 / 2009 ; SI-ME-Works P&DB -1Pb
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S32-044303 din 15.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Costul de expediere - numerar la casieria S.C. APA TARNAVEI MARI sauO.P.in contul RO58BRDE330SV21096623300 BRD Medias
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2009 12:00
Locul: mun. Medias , sediul societatii (str. Gravorilor , nr. 2A)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , reprezentantii UCVAP , reprezentantii O.I. Sibiu, reprezentantii A.M.din MMDD
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata, Denumirea proiectului : Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita, Dumbraveni, Judetul Sibiu
VI.3) Alte informatii
1. Se recomanda ca operatorii economici sa inspecteze locatiile proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile , riscul si datele necesare pentru a pregati oferta. Vizitarea amplasamentelor se va putea face in data de 15.04.2009 ora 10, 00. In acest scop operatorii economici interesati se vor prezenta la sediul Autoritatii Contractante. La incheierea vizitei se va organiza o reuniune cu participantii, in care se vor clarifica problemele ridicate, intocmindu-se un proces verbal. 2. Atribuirea prezentului contract unui anumit ofertant exclude posibilitatea atribuirii aceluiasi ofertant a contractului de asistenta tehnica pentru Supervizarea lucrarilor sau Managementul Proiectului pentru aceeasi Autoritate Contractanta, din motiv de conflict de interese. Aceasta conditie se aplica si subcontractantilor .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 1 , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.(+4) 0258 810 289, Fax: (+40) 0258 810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256.2 din OUG 19/2009 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TIRNAVEI MARI S.A. MEDIAS
Adresa postala: Str. Gravorilor nr. 2A si str. V. Madgearu , nr. 4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Tel.0269-841426, Email: [email protected], Fax: 0269-834270, Adresa internet (URL): www.apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2009 16:16