Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Lucrari la sursele de apa in orasele Targu Carbunesti si Ticleni"


Anunt de participare (utilitati) numarul 84491/18.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Ion Popescu, Tel.0253 211308, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 0253 211457, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Tirgu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253 217653, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 0253 211457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Tirgu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253 217653, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 0253 211457
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Tirgu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253 217653, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 0253 211457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Lucrari la sursele de apa in orasele Targu Carbunesti si Ticleni"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Targu Carbunesti si Ticleni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Clorinarea apei brute, mentinerea fronturilor de puturi in regim de exploatare conform Listelor de Garantii, Reabilitarea statiei de tratare apa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
45221230-3-Puturi (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare statie de tratareReabilitare front captare puturi
Statie clorinare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 105, 156RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 22103 lei. Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene 83, 36%Co-finantare nationala 16, 64%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 30: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formular 10: Informatii generale despre ofertant
Formular 11: Date despre asociati/subcontractanti societatea mixta/consortiu
Formular 12: Imputernicirea notariala Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului.
- Cazier judiciar al companiei . Operatorii economici din statele in care se emite un astfel de document vor prezenta certificatul in original.
Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document (de exemplu Romania), ofertantul va prezenta Formularul nr. 13 -Trecutul Litigios, semnatde catre persoanele autorizate.Formular 14: Declaratie privind eligibilitatea
Formular 15: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
Formular 4 : DeclaratieprivindrespectarealegalitatiiCertificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului
sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori.
Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat. Certificat pentru plata CAS. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 16: Identificare financiara
Scrisoare de bonitate bancara
Formular 34: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Formular 17 - Declaratie financiara recapitulativaCifra medie anuala de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai marecu echivalentul in lei a 526.265 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 18 Sistemul de Asigurare a Calitatii
Formular 29 Planul de management al mediului (EMP).
Formular 19 Experienta ca antreprenor/proiectant
Formular 20 Experienta similaraFormular 21 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Formular 27: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Formular 26: Alte informatii privitoare la ofertanti (Adaugati aici orice alte informatii necesare pentru evaluarea ofertantului).
Formular 22 Personalul cheie angajat in contract
Formular 23 Experienta profesionala a personalului cheie
Formularul35 DeclaratiedeexclusivitatesidisponibilitatepentrufiecaremembrualpersonaluluicheieangajatincontractFormularul 28 Declaratie privind utilejele, instalatiile si echipamentele tehniceFormular11: Date despre asociati/subcontractanti.
Formular 24: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora. completata de ofertant/liderul Asocierii.
Formular 25: Formularul principalilor furnizoriDeclaratii de conformitate a produselor (model tip CE )
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2009 10:00
Locul: Tirgu Jiu, Str.Vasile Alecsandri, nr.2, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Sectorial de Mediu-Axa 1.Proiect: "Extinderea si Reabilitarea Sistemelor de apa si apa uzata, judetul Gorj"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251-418568, Email: [email protected], Fax: 0251-415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Str.Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Tirgu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.0253-217653, Email: [email protected], Fax: 0253-211457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer