Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari la sursele de apa si statii de tratare ale Municipiului Miercurea Ciuc


Anunt de participare (utilitati) numarul 134954/24.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC. HARVIZ SA
Adresa postala: Str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Punct(e) de contact: ABRAHAM Lehel-Antal, Tel. +40 266313636, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.harviz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica, Societate comerciala pe actiuni apartinand unitatilor teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari la sursele de apa si statii de tratare ale Municipiului Miercurea Ciuc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Frumoasa, Barzava, Pauleni Ciuc, Soimeni, Sumuleu, si Municipiul Miercurea Ciuc, Judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari la sursele de apa si statii de tratare si conducta de adectiune ale zonei Miercurea Ciuc, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include:
- Lucrari la statia de tratare Frumoasa.
- Reabilitare si extindere conducte de aductiune pentru Miercurea Ciuc si alte localitati cu o lungime de aproximativ 21 km.- Rezervoare si statii de clorinare la Barzava, Pauleni Ciuc, Soimeni, Sumuleu si Miercurea-Ciuc (Dealul Spitalului).
Valoarea estimata fara TVA: intre 44, 277, 231 si 45, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aplicarea prevederilor art. 252 lit. k. din O.U.G. nr. 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a. Cuantumul garantiei de participare: 800.000 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor, in cazul depunerii ofertei de catre un grup de operatori economici (asociatie)pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004 fiecare membru trebuie sa incadreze in categoria I.M.M.b. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 165 de zile, respectiv 45 de zile dupa expirarea valabilitatii ofertelor (120+45= 165zile).c. Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: Se accepta orice modalitate de depunere a garantiei de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, va fi Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? Formular nr. 5Impreuna cu Garantia de buna executie se va depune si Garantia ? companiei mama. Se va folosi Formularul nr. 37.In cazul unei asocieri sau consortiu se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii / consortiului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 77, 4% co-finantare nationala 22, 6%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Formular 30: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Informatii despre ofertant
Formular 10: Informatii generale despre ofertant
Formular 11: Date despre asociati/subcontractanti societatea mixta/consortiu
Formular 12: Imputernicirea notariala Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului.
- Cazier judiciar al companiei. Operatorii economici din statele in care se emite un astfel de document vor prezenta certificatul in original.
Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document (de exemplu Romania), ofertantul va prezenta Formularul nr. 13 - Trecutul
Litigios, semnat de catre persoanele autorizate
- Declaratii privind eligibilitatea
Formular 14: Declaratie privind eligibilitatea
Formular 15: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
- Delaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederilor 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (persoanele cu functie de decizie: Zolya
Laszlo Andras, Fulop Arpad Zoltan, Bogati Csaba si Moldovan Reinitz Jozsef)
- Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta. (se va prezenta formular conform modelului prevazut in anexa care face
parte integranta din Ordin ANRMAP nr. 314/2010.)
Ca cerinta minima, urmatoarele documente trebuie sa fie anexate la formularul specific autoritatii competente:
- Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului
sau echivalentul din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori.
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul
local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( pentru statele in care astfel de taxe se colecteaza separat la bugetul local) Persoane juridice romane - Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente
valabile la data deschiderii ofertelor;
Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel specific minim necesar:
Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste echivalentul a
3.000.000 lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus
independent de angajamentele pentru alte contracte;
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu
echivalentul in lei a 85.000.000 lei.
Bilant contabil 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate la
organele competente.
Cerinte generale - partea 1.
Cerinte generale - partea 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta ca antreprenor/proiectant - partea I.
Nivel specific minim necesar:
Se solicita cumulativ indeplinirea conditiilor de la punctele 1 si 2:
1. Experienta similara in executie de minim 5 ani dovedita prin: Realizarea a cel mult 2 contracte care sa fi implicat cumulativ executia unei statii de tratare si a unei aductiuni cu o complexitate tehnica similara contractului prezent: statia sa deserveasca o populatie de minim 30.000 locuitori si aductiunea sa fie de minim 4km (DN 250mm), atestate prin copie dupa certificat de receptie la terminarea lucrarilor/certificat de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor, copie dupa contract sau extrase relevante din acesta, recomandare din partea Beneficiarului in original sau copie legalizata, pentru fiecare contract in parte. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. PV de terminare a lucrarii, sau similar se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata
Experienta ca antreprenor/proiectant - partea II.
2. Experienta similara in proiectare de minim 5 ani (el insusi sau subcontractor pentru proiectare nominalizat) dovedite prin:
Realizarea a cel mult 2 contracte care sa fi implicat cumulativ proiectarea unei statii de tratare si a unei aductiuni cu o complexitate tehnica similara contractului prezent: statia sa deserveasca o populatie de minim 30.000 locuitori, si aductiunea sa fie de minim 4km (DN 250mm), atestate prin copie dupa certificat de receptie la terminarea lucrarilor/certificatul de receptie finala a lucrarilor executate in baza proiectului, copie de pe contractele de prestari servicii de proiectare/extrase relevante din acestea, recomandari din partea Beneficiarului lucrarii proiectate in original sau copie legalizata. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. PV de terminare a lucrarii, sau similar se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata.
Nivel specific minim necesar resurse umane pentru proiectare:
- 1 inginer de constructii hidrotehnice; - 1 inginer instalatii pentru constructii;
- 1 inginer constructii civile; - 1 inginer automatizari; - 1 inginer instalatii electrice; -1 inginer drumuri.
1. Nivel specific minim necesar resurse umane pentru executie:
- 1 inginer, absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata in constructii hidrotehnice experienta in domeniul alimentarii cu apa si retea de canalizare manageriala in executia de lucrari de constructie.
- 1 inginer, absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata in constructii cu experienta in executia de lucrari de constructie.
- 1 inginer, absolvent de studii superioare
tehnice de lunga durata in constructii cu
specialitatea Constructii Civile si Industriale cu experienta in domeniul constructiilor civile si cu experienta profesionala specifica in constructii civile
si industriale.
-inginer/ingineri atestat/atestati de catre MDRT (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Inspectoratul de Stat in Constructii) ca RTE (responsabil tehnic cu executia), sau echivalentul acestuia, pentru domeniul de atestare I, II si IX?.
2. Nivel specific minim necesar resurse umane pentru executie:
- 1 persoana inginer cu specializarea in
constructii drumuri/constructii civile, avand functia CQ pentru domeniile
drumuri si poduri, respectiv lucrari tehnico-edilitare sau document
echivalent, - 1 inginer topograf, cu autorizatie OCPI
(Oficiul de Cadastru si Publicitatii Imobiliare)sau document echivalent ? in functia de coordonator lucrari topografice,
- 1 coordonator lucrari electrice: inginer autorizat de ANRE pentru grad minim II B ? sau document echivalent.
- 1 inginer Specializat in Automatizari-SCADA
- 1 persoana autorizata de ISCIR, calificata in meseria sudor PE-HD ? se va prezenta dovada absolvirii unui curs de calificare profesionala.
Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului
Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos:
- excavator pe pneuri- autobasculante 8-20t.- buldozer- pompa de apa- autobetoniere- automacara 20t.
- mai mecanic
- aparat sudura polietina
- aparat de sudura otel
- aparat nivelo-metric laser
Informatii privind furnizorii principali
Nivel specific minim necesar:
Toate echipamentele propuse vor fi noi. Nu se admit echipamente experimentale, tipurile de echipamente principale propuse trebuie sa fi fost instalate si puse in functiune in Romania sau in strainatate (de catre ofertant sau de catre altii) si sa isi fi indeplinit in exploatare performantele garantate de furnizor.Echipamentele principale sunt considerate: pompe, suflante, echipamente dozare substante chimice.
Pentru fiecare echipament propus, ofertantul va atasa documentatia doveditoare (asigurata de catre furnizor) de indeplinire a conditiilor mai sus mentionate.
Cerinte generale - partea 1.
Cerinte generale - partea 2.
Informatii privind subcontractantii
Sistemul de asigurare a calitatii
Nivel specific minim necesar:
Certificatul ISO 9001 sau Standarde de calitate folosite in legislatia tarii de origine a ofertantuluiCertificatul ISO 14001 sau Standardele Standarde de calitate folosite in legislatia tarii de origine a ofertantului;
Suplimentar se solicita: - Autorizatii valabile ISCIR pentru utilajele si echipamentele relevante;
- Autorizatii valabile ISCIR pentru sudori in metal (daca este cazul);
- Autorizatii specifice pentru sudori in polietilena (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret din oferte se acorda 40 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret=(Pretul minim/Pn)x40
2.
Durata de executie a lucrarilor
5%
Descriere: a) Pentru cea mai scurta durata d(m) (cea mai mica durata de realizare a lucrarii: durata minima) se acorda 5 puncte; b) pentru alta durata d(n) (alte durate de realizare a lucrarii ofertate de participanti) cuprinse intre durata minima (18 luni) si durata maxima (21 luni) se acorda punctajul astfel: Pdurata=(durata minima/durata(n)) x 5; c) Alte durate: durata mai mare de 21 luni nu se accepta, durata mai mica de 18 luni nu se puncteaza suplimentar
3.
Perioada de garantie acordata
15%
Descriere: Garantia este minim 24 luni (Gmin), nu se accepta perioade mai mici de 24 luni calendaristice. Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie se acorda astfel: a) Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 60 luni, se acorda punctajul maxim 15 puncte. Pentru garantii mai mari de 60 luni se acorda tot 15 puncte. b) Pentru ofertele cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie=(Gn/Gmax)*15. Prin durata de garantie se intelege perioda de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (inchiderea santierului) - cand se intocmeste Certificatul de Receptie la Terminarea Lucrarilor si data receptiei finale - cand se intocmeste un Certificat de Receptie Finala.
4.
Durata de mobilizare pentru interventie
5%
Descriere: In durata de mobilizare pentru interventie se intelege timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor /efectelor devastatoare ce se pot produce. Pentru cea mai mica durata de mobilizare se acorda punctajul maxim de 5 puncte. Pentru alta durata se acorda punctaj dupa urmatorul algoritm: Pdurata=( durata de mobilizare minima/ durata de mobilizare n) x 5. Punctajul maxim acordat: 5 puncte. Prin durata de mobilizare se intelege perioada de timp necesar de la primirea reclamatiei si inceperea interventiei si durata se va exprima in ore.
5.
Durata de predare proiect
5%
Descriere: a) Pentru cea mai scurta durata d(m) (cea mai mica durata de predare a proiectului: durata minima) se acorda 5 puncte; b) pentru alta durata d(n) (alte durate de predare a proiectului ofertate de participanti) cuprinse intre durata minima (30 zile) si durata maxima (45 zile) se acorda punctajul astfel: Pdurata=(durata minima/durata(n)) x 5; c) Alte durate: durata mai mare de 45 zile nu se accepta, durata mai mica de 30 zile nu se puncteaza suplimentar
6.
Costuri operationale pe 25 de ani
30%
Descriere: a) pentru cea mai scazuta valoare a acestui factor de evaluare se acorda punctajul maxim, respectiv 30 puncte; b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la punctul a), punctajul se acorda astfel: P costuri operationale= (25 * costul operational anual maxim garantat)minim/(25* costul operational anual maxim garantat) oferta n * 30
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 10:00
Locul: La sediul Societatii, str. Salcam nr. 1, Miercurea-Ciuc, Sala de sedinta.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administrator sau imputernicit din partea ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?? Extindere si modernizare a sistemelorde apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HARViz S.A. - Biroul Juridic
Adresa postala: str. Salcam nr. 1, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530153, Romania, Tel. +40 266313636, Email: [email protected], Fax: +40 266313636, Adresa internet (URL): www.harviz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer