Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari marcaje rutiere in Municipiul Iasi


Anunt de participare numarul 100351/18.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala:  Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email:  [email protected], Fax:  0232/258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari marcaje rutiere in Municipiul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari marcaje rutiere in Municipiul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: Marcaj longitudinal100 km echivalent;Marcaj transversal5.000 mp echivalent ;Marcaj bicomponent1.750 mp echivalent ;
Valoarea estimata fara TVA: 530, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare – 10.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie legalizata
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, care confirma ca ofertantul are indomeniul de activitatelucrari de marcaje rutiere.
Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor si va fi prezentat in original.
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil ( 2009 ) vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi de minim 1.000.000RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari (contracte) similare executate in ultimii 5 ani.Prezentarea a cel putin doua recomandari din partea beneficiarilor, pentru contracte realizate cuvopsea acrilica si material bicomponent.Valoarea minima a unui contract 530.000 RON.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii asupra personalului de specialitate referitoare lapregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
Ofertantul va face dovada ca are cel putin: Responsabil tehnic cu executia – se va prezenta CV si atestatul RTE valabil la data deschiderii ofertei.Responsabil cu asigurarea si controlul calitatii lucrarilor (CQ) – se va prezenta CV si atestatul CQ – emis de un organ competent ?domeniu, valabil la data deschiderii ofertei.
Informatii privind subcontractantii –daca este cazul
Acord de asociere-daca este cazul
Informatii privindautorizari si dotarile tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului conform fisei de date a achizitiei
Sistemului de managemental calitatatii implementat si certificatSR ISO 9001 si /sau alte certificate echivalente
Sisteme de management al sanatatii si securitatii ocupationale SR OHSAS 18001:2008. si /sau alte certificate echivalente
Sistemului de management al mediuluiSR ISO 14001 si /sau alte certificate echivalente
Agrement pentru vopsele
Certificat de calitate si conformitate pentru vopsele
Certificat Basf pentru vopsele
Certificat APDP pentru semnalizare rutiera orizontala si verticala
Informatii privind masurile de protectie a muncii, PSI si protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  034008, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. A. Panu nr. 12A, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700060, Romania, Tel. 0232260600, Email:  [email protected], Fax:  0232260600, Adresa internet (URL):  www.curteadeapeliasi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta a actului ce urmeaza a fi contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Tel. 0232258190, Email:  [email protected], Fax:  0232258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2010 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer