Licitatie Publica - Lucrari ocazionale si de stricta urgenta in instalatiile electrice existente pe raza Municipiului TarguJiu
Anunt de participare numarul 144117/04.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Targu Jiu
Adresa postala: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210192, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE SULEA, Tel. +40 253205038, Email: [email protected], Fax: +40 253214878, Adresa internet (URL): www.targujiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari ocazionale si de stricta urgenta in instalatiile electrice existente pe raza Municipiului TarguJiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul TarguJiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 806, 452RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar - cantitate acord cadru minima 162 interventii iar cantitate acord cadru maxim 250 interventii-cantitate minima ctr. subsecvent o interventiecu valoare aferenta de1800 lei iarcantitatea maxima a unui contract subsecvent este de 20 interventii cu valoare aferenta de58000lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executarea de stricta necesitate lucrari de alimentare cu energie electrica manifestari culturale , mansonari cabluri rupte , schimbare stalpi loviti sau deteriorati , deviere retele .
Procent diverse si neprevazute- nu este cazul .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executarea de stricta necesitate lucrari de alimentare cu energie electrica manifestari culturale , mansonari cabluri rupte , schimbare stalpi loviti sau deteriorati , deviere retele .
Valoarea estimata fara TVA: 806, 452RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Solicitat - 8066lei . Cu declaratie IMM 4033 lei . Modul de constituire a garantiei de participare a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante . Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate de regula de o banca din Romania sau dupa caz , de o banca din strainatate , de preferinta cu corespondent in Romania b) ordin de plata in contul autoritatii contractante . Garantia de participare se va vira in contul de garantii al Primariei TarguJiu nr RO 16TREZ3365006xxx001927 deschis la Trezoreria TarguJiu , jud Gorj sau in numerar la casieria primariei mun TarguJiu pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor c) un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari . perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor .Nota : se va avea in vedere prev. art. 87 din HG 925/2006 SI ART. 278^1 din OUG nr 34/2006 , echivalenta leu/alta valuta se va face in data publicarii anuntuluide participare la cursul BNR din ziua respectiva . se constituie in procent - 10 % din valoarea contractului subsecvent fara TVA, prin retineri succesive din situatii de lucrari sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care devine anexa la contract. Daca partile convin , garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . In acest caz contractantul va deschide la Trezoreria TarguJiu un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante . Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0.5 % din pretul contractului . Pe parcursul indeplinirii contractului , autoritatea contractanta va elimina acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna execute in documentatia de atribuire .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr.27)- ATESTATE ANRE emise in conformitate cu Regulamentul nr.24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respective subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.-Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucruri similare in valoare de min 50000 lei , insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii , valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor . Pentru a se demonstra modul de indeplinire al obligatiilor contractuale si modul de prezentare al lucrarilor similare in ultimii 5 ani . Se va atasa copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul " dupa orice tip de document emis sau contrasemnat de o autoritate contractanta sau de client beneficiar
pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valua comunicat de BNR pentru fiecare an in parte
Declaratie privind utilaje , instalatii , echipamente tehnice de care dispune operatorul economic .
Pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari se va face dovada ca detine sub orice forma , laboratorul mobil pentru depistare , incercare , si verificare instalatii in vederea emiterii buletinelor PRAM pentru instalatiile verificate , pentru a putea fi puse sub tensiuneSe va completa formularul 12 H
OFERTANTII TREBUIE SA DISPUNA DE PERSONALUL NECESAR PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DE LUCRARI RESPECTIV : pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se vor atasa - copii lizibile cu mentiunea " conform cu originalul " dupa diplome , adeverinte , autorizatii sau certificate detinute de persoanele respective , necesare pentru dovedirea cerintelor minime . Angajamentul de participare , cu semnatura persoanei in original pentru fiecare dintre specialistii mentionati . Angajamentul ofertantului ca in cazul indisponibilitatii unor persoane , le va inlocui cu personal avand cel putin calificarea celor nominalizate initial.Lista cu personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului care trebuie sa cuprinda cel putin _ 20 electricieni- 4 cadre tehnice cu grupa IV NPM , atestate ANREIII A+B
- 1 inspector tehnic de santier atestat pentru retele electrice- responsabil tehnic cu executia RTEatesta ANRE
FORMULARUL 12 I
informatii privindpartea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - formularul 12 G
Standarde de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001
Certificat Iso 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va atasa Formularul nr.12F (DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI) CompletatSe va atasa Formularul nr.12H Declaratie privind utilaje , instalatii , echipamente tehnice de care dispune operatorul economicSe va atasa Formularul nr.12 ISe va atasa Formularul nr.12 Iprezentare certificat ISO 9001 sau echivalentnota : certificatul sau documentul echivalent va fi prezentat de fiecare asociatpentru partea de contract pe care orealizeaza si trebuie sa fie in termen de valabilitate la data LIMITA a depunerii ofertelor . Se va prezenta copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul " dupa document ..prezentare certificatISO 14001 sau echivalentnota : certificatul sau documentul echivalent va fi prezentat de fiecare asociatpentru partea de contract pe care orealizeaza si trebuie sa fie in termen de valabilitate la data LIMITA a depunerii ofertelor . Se va prezenta copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul " dupa document ..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
94%
Descriere: Componenta financiara
2.
timp interventie
6%
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 6
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2013 14:00
Locul: Sala de sedinte din cadrul Primariei Municipiului TarguJiu - etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in vederea departajarii ofertelor clasate la egalitate pe primul loc se va solicita depunerea unei noi oferte financiare intr-un plic inchis , la o data care va fi anuntata .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din OUG NR 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: PRIMARIA TARGU JIUBDUL CTIN BRANCUSI NR 19, Localitatea: TARGUJIU, Cod postal: 210219, Romania, Tel. +40 253205038, Fax: +40 253211661
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2013 15:55