Licitatie Publica - lucrari pentru amenajare spatiu biblioteca prin reconversia functionala a spatiilor aferente cantinei si spalatoriei situate pe soseaua Buzaului nr. 15, Braila.
Anunt de participare numarul 57627/04.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.945, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari pentru amenajare spatiu biblioteca prin reconversia functionala a spatiilor aferente cantinei si spalatoriei situate pe soseaua Buzaului nr. 15, Braila.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spatiile aferente cantinei si spalatoriei situate pe soseaua Buzaului nr. 15, mun. Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executarea lucrarilor pentru amenajare spatiu biblioteca prin reconversia functionala a spatiilor aferente cantinei si spalatoriei situate pe soseaua Buzaului nr. 15, Braila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212330-8 - Biblioteca (Rev.1)
45453100-8-Lucrari de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantinei si spalatoriei situate pe soseaua Buzaului nr. 15, Braila.La executia lucrarilor se vor respecta prevederile Caietului de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire si PT cu Detaliile de executie elaborat de SC Prodomus SA Braila.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 18.000 RON. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila pe anul 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar pe propr rasp - Form nr 12A, Form nr 12BIn caz of comune prezentarea formul este obligator pt fiecare asociatCertif const elib ORC in fotocopie conform doc atribCertif inreg fiscal elib de ORC in fotocopieCertif constat privind indeplinirea oblig exigibile de plata a imp si taxe catre stat, locale si contrib pt asig soc de stat formulare tipCertif plata impozit si taxe loc, in term valabil elib de Cons LocCertif atest fisc pt pers jurid in term valabil elib de Adm Fin
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani realizata de of indiv sau of asoc prin cumul trebuie sa fie mai mare decat 4000000 lei Form nr 3 lichid gen egala sau mai mare de 100, solv patrim egala sau mai mare de 30Sit finan simplif la 312.12.2007 din care se va anexa o copie la oferta Form nr 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor prestate in ultimii 5 ani Formular nr. 12 F, din care sa reiasa ca ofertantul a executat cel putin o lucrare de constructii cu o valoare de 800.000 lei cu TVA.Ofertantul trebuie sa aiba dotare tehnica minima propr sa sau inchiriata conform doc de atribOf treb sa dispuna de : - un respons teh cu exec lucrar conf doc atrib- un respons teh cu calit atestat in dom lucrar conf doc atrib.of treb sa aiba forta de munca minima necesara conf doc atrib- sa aiba ISO 9001 :2000, ISO 14001:2004 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: la Caseria Consiliului Judetean Braila sau prin ordin de plata in contul RO20TREZ15121360250XXXXX TREZORERIA MUNICIPIULUI BRAILA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Braila, cam. 404, et.IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Piata Independentei nr. 1, cam. 304, et 3 , ,Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239619600, Email: [email protected], Fax: 0239619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 16:19