Licitatie Publica - LUCRARI PENTRU "DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII COMUNEI SINCRAIU, JUDETUL CLUJ"
Anunt de intentie numarul 14195/21.01.2009
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SANCRAIU (CONSILIUL LOCAL SANCRAIU)
Adresa postala: Sancraiu nr.340, Localitatea: Sancraiu, Cod postal: 407515, Romania, Punct(e) de contact: GYIRGY-aRPaD PITER, Tel.0264-257-588, Email: [email protected], Fax: 0264-257-588
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
LUCRARI PENTRU "DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII COMUNEI SINCRAIU, JUDETUL CLUJ"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: COMUNA SINCRAIU (ALUNISU, BRAISORU, DOMOSU, HORLACEA, SINCRAIU)
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila si realizarea sistemului de canalizare menajera in localitatile Alunisu, Braisoru, Domosu si Horlacea si modernizarea drumurilor satesti in localitatile Alunisu, Braisoru, Domosu, Horlacea si Sancraiu
Valoarea estimata fara TVA: 7, 617, 091RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.03.2009
Durata: 24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Comunei Sancraiu sau prin mijloace de contact (telefon, fax, E-mail).
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin FEADR.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 322 finantat prin FEADR, proiectul "DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII COMUNEI SINCRAIU, JUDETUL CLUJ"
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2009 15:27