Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI PENTRU DRUM DE ACCES, ALIMENTARE CU APA SI RETEA CANALIZARE AFERENTE PROICTULUI CU TITLUL MICA INFRASTRUCTURA PENTRU ZONA ALOCATA CONSTRUIRII DE LOCUINTE SOCIALE PENTRU 10 FAMILII DE ROMI DIN MUN. MEDGIDIA JUD. CONSTANTA», FINANTAT IN CADR


Anunt de participare numarul 85355/26.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: VALERIA NICHITUS, Tel.0241/820800, INT. 112, Email: [email protected], Fax: 0241/810619, Adresa internet (URL): www.emedgidia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI PENTRU DRUM DE ACCES, ALIMENTARE CU APA SI RETEA CANALIZARE AFERENTE PROICTULUI CU TITLUL MICA INFRASTRUCTURA PENTRU ZONA ALOCATA CONSTRUIRII DE LOCUINTE SOCIALE PENTRU 10 FAMILII DE ROMI DIN MUN. MEDGIDIA JUD. CONSTANTA», FINANTAT IN CADRUL PROGRAMULUI PHARE 2006 ACCERELAREA IMPLEMENTARII STRATEGIEI NATIONALE PENTRU IMBUNATATIREA SITUATIEI ROMILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Medgidia, jud. Constanta
Str. Poporului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru drum de acces, alimentare cu apa si retea canalizare aferente proictului cu titlul Mica infrastructura pentru zona alocata construirii de locuinte sociale pentru 10 familii de romi din mun. Medgidia jud. Constanta», finantat in cadrul programului Phare 2006 Accerelarea Implementarii Strategiei Nationale pentru Imbunatatirea Situatiei Romilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 118, 606.22EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Contr.initial se poate supl.cu cant.neprev.conf.de proiect.cu pana la max.50% din val.init.a contr.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE-9985; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE-5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte surse (fonduri Phare)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBCONTRACTANT/ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular nr. 12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 Declaratie privind eligibilitatea.2.prezentare Formular nr. 12B Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006.3.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. 4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social(formulare tip elaborate de autoritatile competente)5.Declaratie privind calitatea de participant - Formular nr. 12 C; 6.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, 7.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.8.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM-daca ete cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) Formular Nr. 2.
2. Bilantul contabil la 31.12.2008 si situatia financiara la 30.06.2009 vizate de organele competente copie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cerinte minime: a) Cifra medie de afaceri anuala: 236.000, 00 Euro (998.516, 00 lei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani formular 12 F (inclusiv valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea lucrarilor executate se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si lista de utilaje Formular 12 H;
3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Formular 12I - care contine informatii privind personalul angajat, de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului; 4.Graficul de executie Graficul de executie, conform termenului de finalizare propus.
5.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Formularul nr. 12 G;6.Standarde de asigurarea calitatii; 7.Standarde de protectia mediului; 8. Standarde de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.- Experinta similara Formular B 3Fisa/fise de informatii privind experienta similara (minim 3 contracte) cu valoare cumulata de 118.000, 00 euro (499.258, 00 lei).Lucrarile similare prezentate vor fi: - lucrari de constructii de drum; sau- lucrari de alimentare cu apa; sau- lucrari de constructii de canalizareSe vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor (pentru fiecare fisa de experienta similara) care vor preciza modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, conform formular B 3.2.a) Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Se va mentiona daca acestea sunt asiguratedin dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere.Pentru utilajele care nu sunt asigurate din dotare proprie se vor prezenta contractele /conventiile de inchiriere cu furnizorii acestora.3.Responsabil tehnic pentru asigurarea calitatii autorizat2.Responsabil tehnic cu executia (RTE) autorizat3.Manager de proiect calificat4.Manager al sistemului de management de mediu calificatAutoritatea contractanta solicita ca declaratia/formularul sa fie insotita/insotit de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.7. Certificat ISO 9001/2001 (sau echivalent) certificatPentru confirmare este necesara prezentarea certificatelor in copie lizibila .8. Certificat ISO 14001/2004 (sau echivalent) certificat.Pentru confirmare este necesara prezentarea certificatelor in copie lizibila .9. Certificat ISO 18001/1999 sau echivalent) certificatPentru confirmare este necesara prezentarea certificatelor in copie lizibila
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termenul de executie-maxim 25 de zile
15%
Descriere:
3.
Termenul de garantie pentru lucrare - minim 60 de luni
15%
Descriere:
4.
Sustinere financiara
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3.38
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2009 13:00
Locul: PRIMARIA MUN. MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR.35, SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sect. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 3414641, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: STR. COCOR ZAMBACCIAN, NR.1, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/615946, Fax: 0241/615946
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC
Adresa postala: PRIMARIA MUNICIPIULUI MEDGIDIA, STR. DECEBAL, NR. 35, Localitatea: MEDGIDIA, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241/820.800, Email: [email protected], Fax: 0241/810.619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2009 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer