Licitatie Publica - Lucrari pentru finalizarea sediului Politiei orasului Breaza, jud. Prahova
Anunt de participare numarul 62200/25.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie Judetean Prahova
Adresa postala: str.Vasile Lupu, nr.60-62, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100018, Romania, Punct(e) de contact: Augustin Grigoras, Tel.0244-303155, Email: [email protected], Fax: 0244-515738
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari pentru finalizarea sediului Politiei orasului Breaza, jud. Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: oras Breaza, str. Republicii, nr.82A, jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea de lucrari de finisaje, lucrari interioare, instalatii de incalzire, sanitare si electrice la un imobil construit avand destinatia sediu de politie oraseneasca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216111-5 - Sectie de politie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: 645, 982RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 12500 leigarantie de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform fisei de date a achizitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie cu privire la eligibilitate;
- declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- certificat de atestare fiscala, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat;
- certificat fiscal cu privire la plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local;
- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului;
- autorizatii pentru a executa lucrarile solicitate;
- pentru persoane straine documentele vor fi traduse legaliyat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil vizat si inregistrat pe anul 2007;
- declaratie privin situatia financiara-cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani
- cazier fiscal valabil la data deschiderii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 1900000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- principalele lucrari efectuate in ultimii cinci ani;
- minimum o recomandare din partea altui beneficiar, executata in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca s-au indeplinit toate obligatiile contractuale, pentru o lucrare similara;
- declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de catre subcontractanti;
- declaratie care sa contina informatii privind dotarea cu mijloacele tehnice necesare;
- declaratie care sa contina informatii privind numarul minim de resurse umane
- standarde de asigurare a calitatii
- standarde de protectie a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cel putin o lucrare similara cu valoare de minimum 645000 lei, pentru un contract de executie de lucrari cu durata de trei luni;
- un manager 3 ani experienta similara, un inginer responsabil tehnic 3 ani experienta similara, ingineri de specialitate pentru utilitati;
- cel putin un certificat ISO 9001/2000 sau echivalent;
- certificat ISO 14001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
815396
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2008 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.11.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2008 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2008 14:17