Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari pentru infrastructura comunicatii aerodrom


Anunt de participare numarul 7347/26.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 7 9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Marian Topa, Tel.+40 21 319 59 59 int. 147 sau 251, Fax: +40 21 319 57 08
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari pentru infrastructura comunicatii aerodrom
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Bobocu jud Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrare realizare infrastructura comunicatii la un aerodrom
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45314300-4 - Instalare de infrastructuri de cabluri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
realizarea lucrarii conform proiectului din documentatia de atribuire (canalizatie telefonica, retea interconectare, instalatii exterioare, prize pamant, instalare paratrasnat)
Valoarea estimata fara TVA: 228, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare sub forma de scrisoare bancara in cuantum de 12000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat. Plata cu op prin cont deschis la Trezorerie, dup[ efectuarea receptiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ofertantul sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006;
2. ofertantul sa depuna certificate din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si de stat
3. ofertantul sa prezinte copie dupa certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert nationala sau teritoriala din care sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni conform art.21/legea26/1990
4. ofertantul sa prezinte copie dupa certificat de inregistare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. ofertantul sa prezinte o lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de la beneficiari;
2. ofertantul sa detina dotare si personal necesar executarii lucrarii;
3. ofertantul sa aiba implementat un sistem de management al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. valoarea minima acceptabila pentru cumul de contracte similare executate este de 75000 euro;2 in documentatia de atribuire este enuntata lista cu echipamentele si personalul calificat de care trebuie sa dispuna ofertantul;3. sistemul de management al calitatii sa fie conform standardului ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Obtinerea de la sediul autoritatii contractante, birou achizitii, in zilele lucratoare in intervalul 08.00-15.00. Puncte de contact vezi sectiunea I
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2007 15:00
Locul: sediul autoritatii contractante (birou achizitii)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a autoritatii contractante si delegatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic / autoritate contractanta
Adresa postala: prevazuta la sectiuneaI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Tel.021 3195959 int 156, Fax: 021 3195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2007 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer