Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari pentru obiectivul INFIINTAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE AL COMUNEI TODIRESTI, JUDETUL IASI


Anunt de participare numarul 83747/05.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TODIRESTI (CONSILIUL LOCAL TODIRESTI)
Adresa postala: LOCALITATEA TODIRESTI, JUDETUL IASI, Localitatea: Todiresti, Cod postal: 707 505, Romania, Punct(e) de contact: Buzatu Vasile, Tel.0232/733000, Email: [email protected], Fax: 0232/733000, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari pentru obiectivul INFIINTAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE AL COMUNEI TODIRESTI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Sat Todiresti, com. Todiresti, jud. Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
infiintarea sistemului de canalizare al comunei Todiresti, judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati din documentele ofertei
Valoarea estimata fara TVA: 8, 157, 930RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare -in valoare de 160.000 lei;Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Se specifica sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit85 % din bugetul MMDD;15 % din bugetul autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere /subcontractare de societati comerciale
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatele, in termen de valabilitate, privind datoriile fiscale se vor prezenta in original de ofertantul si de asociati. Se vor prezenta in original sau copie legalizata certificate emise de catre ANAF, AFM si de catre autoritatile locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile inregistrate la D.G.F.P.J., impreuna cu notele explicative, vor fi prezentate in copie legalizata la notariat pentru anii 2006, 2007, 2008.Cifra de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006, 2007, 2008) este mai mare sau egala cu16.300.000 lei.
o adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze o linie de credit aprobata si neconsumata, pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 30 % din valoarea estimata a contractului-sau depozit bancar echivalent
-sau aunui angajament ferm al bancii emitente prin care garanteaza acordarea unei linii de credit in valoare de minim 30% din valoarea estimata a contractului in cazul in care acest contract va fi atribuit solicitantuluiSustinerea financiara trebuie sa fie asigurata pe durata de valabilitate a ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima pentru executie : -- executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a trei contracte cu valoarea minima cumulata de 8.000.000 ron.
Ofertantul, partenerii vor prezenta oLista cu echipamentul existent si nominalizat pentru realizarea contractului, din care sa rezulte capacitatea ofertantului de a finaliza la termen contractul.Se va indica daca :
- echipamentul respectiv este propriu, inchiriat sau este al unui subcontractant.-laboratoarele utilizate si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilor (minim grad 2)
Toate persoanele cu functii de conducere implicate in executia lucrarilor trebuie sa probeze calificarile necesare pentru realizarea de lucrari in proiecte similare cu urmatoarele documente:
Se vor prezenta documente privind
- studii
- pregatirea profesionalaSe solicita anexarea la oferta tehnica a studiilor de impact asupra mediului si sanatatii populatiei, realizate de persoane (fizice sau juridice) abilitate din punct de vedere legal..Certificat care atesta implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 sau echivalent.
Se vor prezenta copii legalizate ale certificatelor.Certificat care atesta implementarea si mentinerea sistemului de management de mediu conform standardului ISO- 14001/ 2005 sau echivalent.
Se vor prezenta copii legalizate ale certificatelor.-Certificat care atesta implementarea si mentinerea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform standardului OHSAS- 18001/ 2004 sau echivalent.
Se vor prezenta copii legalizate ale certificatelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2009 10:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conducatorii societatilor ofertante sau reprezentantii acestora pe baza de imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de reabilitare si extindere ape si ape uzate al Ministerului Mediului
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Iasi
Adresa postala: Anatasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Todiresti - Serviciul juridic
Adresa postala: Sat Todiresti, localitate Todiresti, Localitatea: Todiresti, Cod postal: 707505, Romania, Tel.0232/733000, Email: [email protected], Fax: 0232/733000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer