Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII SEDIUL JUDECATORIEI CIMPENI


Anunt de participare numarul 84488/17.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL ALBA
Adresa postala: IULIU MANIU 24, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Punct(e) de contact: CORNELIA STANCIU, Tel.0258/811788, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258/811184, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTANTE JUDECATORESTI
Activitate (activitati)
Altele: JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII SEDIUL JUDECATORIEI CIMPENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CIMPENI, STR. HOREA, NR. 12, JUD.ALBA, ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI DE DEMOLARE A VECHIULUI SEDIU AL JUDECATORIEI CIMPENI SI LUCRARI DE CONSTRUIRE A NOULUI SEDIU AL JUDECATORIEI CIMPENI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
45110000-1-Lucrari de demolare de cladiri si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII SEDIUL JUDECATORIEI CIMPENI
Valoarea estimata fara TVA: 14, 125, 578RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
150.000 lei garantia de participare si garantie de executie de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA., conform fisei de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul unei asocieri, se depune o declaratie privind legalizarea asocierii si contractul legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Cazier judiciar / certificat echivalent pentru persoane juridice straine
Certificat de inregistrare CUI
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Pentru persoane juridice straine: Documente justificative care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / certificare a afilierii profesionale, conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de min 8.000.000 lei
2. Bilanturile contabile pt. ani 2006, 2007, 2008 insotite de balantele de verificare, situatiile financiare la 30.06.2009 insotite de balanta de verificare
3. Document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma 5.000.000 leisi/sau extrase de cont curent lunare (rulaje) pe ultimele 3 luni pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa.
4. Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana - conf art 186 din OUG 34/2006 si art 11*1 din HG 925/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind resursele umane si structura managementului (efectivele medii anuale ale personalului angajat si a personalului de conducere , lista personalului "cheie"-curriculum vitae-, declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii).
- informatii privind dotarile specifice (echipamente, surse principale de aprovizionare, etc. )- informatii privind programerea lucrarilor- informatii privind subcontractantii/asociatii
- lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani- experienta similara; ofertantul va trebui sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin 2 contracte similare
- ISO 9001 sau echivalent
- ISO 14001 sau echivalent
- OHS 18001 sau echivalent
- informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului de o alta persoana
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
durata de executie a lucrarii
5%
Descriere:
3.
garantia lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
651/11.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2009 12:00
Locul: TRIBUNALUL ALBA, ALBA IULIA, STR. IULIU MANIU, NR. 24,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris pentru reprezentare a ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR,
Adresa postala: str. Stavvropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: str. I.I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258.810289, Fax: 0258.810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se vor depune in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2009 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer