Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari pentru reabilitarea retelelor de distributie a apei si de canalizare in Botosani, Romania


Anunt de participare (utilitati) numarul 50652/24.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA GRUP S.A
Adresa postala: Octav Onicescu 3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Punct(e) de contact: UIP ISPA, Tel.+(40)231.511.301;+(40)231.582.787, In atentia: ing. Liviu Stefan, Director proiect ISPA, Email: [email protected], Fax: +(40)231.511.301, Adresa internet (URL): www.apagrupbotosani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari pentru reabilitarea retelelor de distributie a apei si de canalizare in Botosani, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Botosani, jud. Botosani, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia a 64, 06 km de retea de distributie a apei, executia a 11, 45 km retea de canalizare cu deversoare, camine de masura si prelevare proba, reabilitarea conductei de apa bruta Dn 1200 mm, inlocuire camin vane SP1 Bucecea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232151-5-Renovarea conductelor de apa (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232423-3-Statie de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Descrierea lucrarilor, amplasamentul si cantitatile de lucrari sunt cuprinse in documentatia de atribuire, respectiv: Vol. III -Caiet de sarcini;Vol. IV - Lista de cantitati;Vol. V - Planse.
Valoarea estimata fara TVA: 16, 655, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 250 mii Euro, prin scrisoare de garantie bancara;Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, in EUR, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
50, 05 % Uniunea Europeana din fonduri ISPA, 49, 95% Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
i) Origine si eligibilitate: state membre UE, state membre din Zona Economica Europeana, tari beneficiare ale programului ISPA, tari cu acces la asistenta externa a Comunitatii (2.112/2005);ii)Conditii de Contract pentru constructii, FIDIC cartea Rosie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind inexistenta coruptiei, fraudei si greselilor in materie profesionala;
- Declaratie privind nationalitatea sau tara in care sunt inregistrati si documentele suport standard;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind neincadrarea in art.181 al OUG 34/2006;
- Cazier judiciar al companiei (pentru operatorii economici din tarile in care acesta este disponibil) si/sau Notificarea de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala, sau document echivalent;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, sau document echivalent;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);
- Cazier judiciar al persoanei/ persoanelor autorizate;
- Informatii privind istoricul litigiilor din ultimii 3 ani;
- Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat de Inregistrare Fiscala si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Certificat de Rezidenta Fiscala si Declaratie privind deschiderea sediului permanent in Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generale, cifra de afaceri si profitul anual pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).b) Bilantul contabil si anexele la acesta, contul de profit si pierderi, balanta de disponibilitati si situatia actiunilor, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii, pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007).
c) Declaratie bancara de confirmare a accesului la o linie de credit dedicata exclusiv pentru contract.
*Prin cerintele minime de mai sus nu este restrictionata participarea operatorilor economici constituiti dupa anul 2005.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e):
a) cifra medie anuala de afaceri minim 15.000.000 Euro, profit in cel putin ultimii 2 ani (2006, 2007); b)vizate si inregistrate la organele competente, Lichiditate generala > 100 %, Solvabilitatea patrimoniala > 10 %; c)minim 2.700.000 Euro, pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni pana la decontare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de Recomandari si Certificate de Receptie Finalapentru principalele lucrari;
b) Resurse umane si structura organizatorica;
c) Informatii privind originea materialelor, produselor si echipamentelor furnizate in cadrul contractului;
d) Informatii privind utilajele si echipamentele necesare pentru executia contractului;
e) Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
f) Informatii privind sistemul de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e):
a) Experienta in calitate de Contractant in executia si finalizarea cu succes a minim doua contracte de lucraride reabilitare si/sau extindere a retelelor de apa si de canalizare: i)un contract de retele de apa de minim 30 Km si/sau 5.500.000 Euro; ii) un contract de retele de canalizare de minim 5 Km si/sau 1.500.000 Euro;
b) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si resursele disponibile in cadrul contractului de lucrari; Lista personalului responsabil/cheie disponibil in cadrul contractului, impreuna cu CV-uri si Declaratii de disponibilitate, Organigrama;
c) Origine conform pct. i) de la Conditii specifice contractului;
d) Lista utilajelor si echipamentelor disponibile pentru executia contractului;
e) Informatii despre Asociere si acordurile, Informatii despre subcontractanti si partea/partile din contract ce vor fi subcontractate;f) Certificat ISO 9001 sau echivalent si copie Sistem de Asigurare a CalitatiiAutoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului castigator confirmarea declaratiilor sus mentionate prin documente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
ISPA Nr. 2004 RO 16 P PE 001
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2008 10:00
Locul: S.C. APA GRUP S.A, str. Octav Onicescu nr. 3, Sala de Sedinte, etaj III, Botosani, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantului cu imputernicire si BI/CI/Pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ISPA Nr. 2004 RO 16 P PE 001 Reabilitarea si modernizarea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare a apelor uzate in municipiul Botosani, judetul Botosani, Romania
VI.3) Alte informatii
-Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, pe suport DVD, in urma unei solicitari transmise in scris prin fax, e-mail sau posta la sediul autoritatii contractante, UIP ISPA, et. 4, in atentia ing. Liviu Stefan, telefon/fax +(40)231.511.301; telefon +(40)231.582.787, e-mail: [email protected], interval orar: Luniajoi - orele 800-1600/ vineri - orele 800-1330, exclusiv zilele libere.- Cerintele minime de calificare se vor completa si cu cele prezentate in Documentatia de atribuire.- Intalnire de clarificari si vizitarea amplasamentului (locatiilor) in data de 19.05.2008; Ora 10:00 (ora Romaniei) la sediul S.C. APA GRUP S.A., str. Octav Onicescu nr.3, etaj III, UIP ISPA, Botosani, Romania.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+(40)21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +(40)21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ Fiscal
Adresa postala: str. Maxim Gorki nr. 8, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710171, Romania, Tel.+(40) 231 511 739, Fax: +(40)231 531 832
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un actpe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, S.C. APA GRUP S.A.
Adresa postala: str. Octav Onicescu nr. 3, parter, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710117, Romania, Tel.+(40)231.511.301, Email: [email protected], Fax: +(40)231.511.301
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2008 17:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer