Licitatie Publica - Lucrari pentru realizarea infrastructurii de voce-date, de distributie a semnalului de televiziune si radioficare la Pavilionul Vest din incinta Academiei de Politie
Anunt de participare numarul 99974/12.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Academia de Politie Alexandru Ioan Cuza Bucuresti
Adresa postala: Aleea Privighetorilor nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014031, Romania, Punct(e) de contact: VASILE RUSU, Tel. 0213175523, Email: [email protected], Fax: 0213114814, Adresa internet (URL): http: //www.academiadepolitie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari pentru realizarea infrastructurii de voce-date, de distributie a semnalului de televiziune si radioficare la Pavilionul Vest din incinta Academiei de Politie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Academia de Politie, Aleea Privighetorilor nr. 1A sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru realizarea infrastructurii de voce-date, de distributie a semnalului de televiziune si radioficare la Pavilionul Vest din incinta Academiei de Politie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45314000-1 - Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.2)
45232300-5-Lucrari de constructii de linii telefonice si de comunicatii si lucrari auxiliare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare 16.000 lei si valabilitatea va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei;constituie conf. art.86 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul M.A.I.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG 34/2006;certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, valabil la data licitatiei (format pdf).;certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, valabil la data licitatiei (format pdf);certificat constatator emisdeOficiul Registrului Comertului de pe l?a Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, valabil la data licitatiei (format pdf); Avizul de Securitate Industriala pentru nivelul „Secret de serviciu" eliberat de D.G.I.P.I. din M.A.I. (format pdf).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari ?ultimii 5 ani ;
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;
Standarde de asigurare a calitatii ;
Informatii privind subcontractantii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza formularul C3(format pdf).Se completeaza formularul F(format pdf).Se completeaza formularul E(format pdf).Operatorii economici ofertanti au obligatia prezentarii dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii sau certificare ISO 9001 pe categoria de lucrari care urmeaza sa fie licitata (format pdf).Se solicita completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora. (format pdf).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2010 18:00
Locul: e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213195183
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Academiei de Politie
Adresa postala: Aleea Privighetorilor nr 1A sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014031, Romania, Tel. 0213175523, Fax: 0213114814
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 14:20