Licitatie Publica - Lucrari pregatitoare privind terasamente si imbunatatirea terenului de fundare - Construire locuinte ieftine pt. tineri, destinate cumpararii si lucrari tehnico edilitare aferente
Anunt de participare numarul 58548/15.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
PRIMARIA MUN. CONSTANTA
Adresa postala: STR. ECATERINA VARGA, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL NR. 6, Tel.0241/488.160, In atentia: DIRECTIA TEHNIC ACHIZITII, Fax: 0241/488.195
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUN. CONSTANTA
Adresa postala: STR. ECATERINA VAGA NR. 25-27, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL NR. 6, Tel.0241/488160, Fax: 0241/488195, Adresa internet (URL): DIRECTIA TEHNIC ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari pregatitoare privind terasamente si imbunatatirea terenului de fundare - Construire locuinte ieftine pt. tineri, destinate cumpararii si lucrari tehnico edilitare aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI PREGATITOARE PRIVIND TERASAMENTE SI IMBUNATATIREA TERENULUI DE FUNDARE, AFERENT OBIECTIVULUI DE INVESTITII "CONSTRUIRE DE LOCUINTE IEFTINE PENTRU TINERI, DESTINATE CUMPARARII SI LUCRARILE TEHNICO EDILITARE AFERENTE"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.1)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.1)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI CONSTAU IN IMBUNATATIREA TERENULUI DE FUNDARE PRIN PERNE DE PIATRA SPARTA PENTRU 11 BLOCURI SI IMBUNATATIREA TERENULUI DE FUNDARE PRIN COLOANE PENTRU 7 BLOCURI
Valoarea estimata fara TVA: 6, 153, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE - 62000 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE- 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA-FORMULAR A, DECLARATIE NEINCADRAREA IN PREVED. ART. 181-FORMULAR B, certificat fiscal privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat, certificat fiscal privind plata datoriilor catre bugetul local, Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NUSESOLICITA CERINTE PRIVIND CAPACITATEA ECONOMICA SI FINANCIARA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii cinci ani - formular C3, certificarea executarii acestor lucrari conform specificatiilor din documentatia de atribuire, informatii privind pregatirea profesionala si calificare personalului de conducere, personalului responsabil pt. executia lucrarilor (CV-uri, certificate de calificare), nr. si calificarea personalului implicat direct in executie )completare formular F, declaratie ref. la utilaje, instalatii, echipamente tehnice (cel putin excavator pe senile, excavator hidraulic, autogreder, buldozer pe senile, instalatie forat turnat etc.) de care poate dispune pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului, formular D
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa; Se achita numerar, sau cu ordin de plata in contul Primariei deschis la Trezoreria mun. Constanta, cont RO34TREZ23121360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2008 13:00
Locul: Primaria Mun. Constanta, Bd. Tomis nr. 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
DIRECTIA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA - SERV. JURIDIC
Adresa postala: BD. TOMIS NR. 51, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/488.145, Fax: 0241/488.195
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE POATE DEPUNE CONTESTATIE IN TERMEN DE 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT PE CARE CONTESTATORUL IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2008 09:58