Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari prioritare de extindere si reabilitare a retelelor de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Stei, judetul Bihor, Prioritatea I Proiectare si executie


Anunt de participare numarul 88144/07.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL STEI
Adresa postala: str. ANDREI MURESANU 4B, Localitatea: stei, Cod postal: 415600, Romania, Punct(e) de contact: IOAN LUCACIU, Tel.0259-332337, Email: [email protected], Fax: 0259-332337, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari prioritare de extindere si reabilitare a retelelor de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Stei, judetul Bihor, Prioritatea I Proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Oras STEI, Jud. BIHOR, ROMANIA
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari prioritare de extindere si reabilitare a retelelor de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Stei, judetul Bihor, Prioritatea I- canalizare pluviala
- captare de apa bruta
- retehnologizare statie de tratare
- aductiune captare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45259900-6-Modernizare a statiilor (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 8, 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de: 160.000 RON, Grantia de buna executie va fi de 7, 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale lucrarii: MMDD si bugetul local al orasului Stei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice
Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale
Prezentarea Certificatului Constatator eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007, 2008- Prezentarea Bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente
- Lichiditatea efectiva (imediata), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100% - pentru anul financiar 2008, - Solvabilitatea patrimoniala, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30%- pentru anul financiar 2008,
- Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca aceasta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 2.000.000 RON pe o perioada de cel putin 6 luni si care este destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 16.200.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
2. Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
3. Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
4. Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane
- ISO 9001 sau certificate echivalente
- OHSAS 18001 sau certificate echivalente
- ISO 14001 sau certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantii, vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a maximum 3 contracte, care au avut ca obiect de activitate lucrari tehnico-edilitare de alimentare cuapa si canalizare, statii de tratare a apei si captarea apei cu lucrari hidrotehnice aferente, cu o valoare insumata a contractelor de executie de minimum 7.700.000 Ron fara TVA, din care cel putin un contract sa fie in sistem proiectare executie (design build).2.Ofertantii, vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a maximum 3 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectarecuprinzand SF+PT+DDE+CS, in domeniul lucrarilor tehnico-edilitare de alimentare cu apa si canalizare, statii de tratare a apei si captarea apei, cu o valoare insumata a contractelor de prestari servicii de proiectare de minimum 400.000 Ron fara TVA, din care cel putin un contract sa fie in sistem proiectare executie (design build).3. Pentru proiectant - soft de proiectare licentiat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei (proiectare + executie)
60%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2009 10:00
Locul: Sala de sedinta a Primariei or. Stei, str. A. Muresanu Nr. 4B, jud. Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei, delegatii ofertantilor, delegatii autoritatilor de monitorizare a achizitiilor publice, experti externi cooptati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 / 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul Traian Nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426880, Email: [email protected], Fax: 0259-415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256^2, alin.(1)lit.b, din OUG 34/2006:5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria or. Stei
Adresa postala: str. Andrei Muresanu Nr. 4B, Localitatea: Stei, Cod postal: 415600, Romania, Tel.0259-332337, Email: [email protected], Fax: 0259-332337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2009 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer