Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari prioritare de extindere si reabilitare a retelelor de alimentare cu apa si canalizare in orasul Alesd, judetul Bihor


Anunt de participare numarul 39361/16.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ALESD
Adresa postala: Alesd, Str.Bobalna Nr.3, jud.Bihor, Localitatea: Alesd, Cod postal: 415100, Romania, Punct(e) de contact: Bekesi Ludovic, Tel.+40259-342539, In atentia: Compartiment Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40259-342589, Adresa internet (URL): www.alesd-bihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari prioritare de extindere si reabilitare a retelelor de alimentare cu apa si canalizare in orasul Alesd, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Alesd, sat Pestis, sat Tinaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari prioritare de extindere si reabilitare a retelelor de alimentare cu apa si canalizare in orasul Alesd, judetul Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare 7, 39 km si extindere 9, 62 km retea de apa potabila , reabilitare bransamente apa - 174 buc. si bransamente apa noi - 626 buc. si precum si reabilitare 2, 96 km si extindere 17, 06 km retea de canalizare, respectiv reabilitare bransamente canalizare - 425 buc. si bransamente canalizare noi - 772 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 133, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 100000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere libera sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCertificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Declaratie privind calitatea de participantCertificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medii pe ultimii trei aniBilanturile contabile, vizate si inregistrate de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii pentru anii 2004, 2005 si 2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va trebui: sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2004, 2005, si 2006 si ca a inregistrat o cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani cel putin 10.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 aniDeclaratie privind pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil cu prestarea si a cadrelor de conducere cu CV atsateLista dotarii tehnice de care dispune ofertantul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va trebui sa prezinte cel putin doua lucrari similare executate in ultimii 5 ani in valoare insumata de minim 3.000.000 lei (fara TVA) Ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari. Se vor prezenta, in copie legalizata, dosarul de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor avizat de un organism acreditat Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerinteleISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria UAT Alesd sau cu Ordin de plata in contul UAT Alesd
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2007 12:00
Locul: Sediul UAT Alesd
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici in baza unei delegatii sau imputerniciri, respectiv observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6. , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta a rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UAT Alesd
Adresa postala: str. Bobalna, nr. 3., Localitatea: Alesd, Cod postal: 415100, Romania, Tel.0259-342539, Email: [email protected], Fax: 0259-342589, Adresa internet (URL): www.alesd-bihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2007 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer