Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Lucrari prioritare de extindere si reabilitare pentru alimentare cu apa si canalizare - oras Nucet"


Anunt de participare numarul 36761/22.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL NUCET (Primaria Orasului Nucet)
Adresa postala: str. Republicii, nr.8, Localitatea: Nucet, Cod postal: 415400, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Sirghie, Tel.0259339407, In atentia: SEAP, Email: [email protected], Fax: 0259339422
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Lucrari prioritare de extindere si reabilitare pentru alimentare cu apa si canalizare - oras Nucet"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: - oras Nucet si Satul de Vacanta Vartop
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune realizarea urmatoarelor obiective: oras Nucet: -reabilitarea retelelor de apa potabila -1, 50 km si refacerea bransamentelor existente, retele de colectare si transport ape uzate -2, 40 km, reabilitarea statiei de epurare existente si dotarea cu treapta biologica si tertiara de epurare -600 mc/zi; Sat de Vacanta Vartop: -captarea a 9 izvoare de pe cei doi versanti, aductiune - 4, 70 km si inmagazinarea apei in doua rezervoare cu capacitatea de 100 mc, respectiv 200 mc; -retele de distributie a apei potabile -8, 00 km; -retele de colectare a apei uzate -8, 10 km; statie de pompare ape reziduale Q= 20 mc/h; statie de epurare - 400 mc/zi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45232423-3-Statie de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
oras Nucet: -reabilitarea retelelor de apa potabila -1, 50 km si refacerea bransamentelor existente, retele de colectare si transport ape uzate -2, 40 km, reabilitarea statiei de epurare existente si dotarea cu treapta biologica si tertiara de epurare -600 mc/zi; Sat de Vacanta Vartop: -captarea a 9 izvoare de pe cei doi versanti, aductiune - 4, 70 km si inmagazinarea apei in doua rezervoare cu capacitatea de 100 mc, respectiv 200 mc; -retele de distributie a apei potabile -8, 00 km; -retele de colectare a apei uzate -8, 10 km; statie de pompare ape reziduale Q= 20 mc/h; statie de epurare - 400 mc/zi.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 399, 807RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare - 70.000 lei /ron-garantia de buna executie - 5% din valoarea adjudecata a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: - buget de stat si bugetul local (al orasului Nucet) Plata se va efectua etapizat in baza proceselor verbale de receptie partiala a lucrarilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti, asocierea acestora va trebui legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea; -declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006; -dovada indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul consolidat si bugetul local la data de 30.09.2007, sau o data ulterioara acesteia;
-certificat constatator emis de O.R.C.; -in caz de asociere, documentele solicitate vor fi prezentate de fiecare asociat; -implementarea sistemului calitatii,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006); -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani; -in caz de asociere, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor. -dovada obtinerii de profit in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 10.000.000 lei/Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-o lista cu principalele lucrari similare realizate in ultimii 5 ani, insotita de lucrari de buna executie si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeolinire al obligatiilor, - recomandari din partea unor beneficiari/clienti, indiferent daca acestia sunt autoiritati contractante sau clienti privati; -informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate angajat in realizarea proiectului in special pentru asigurarea controlului calitatii; - informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; - o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; - o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-principalele lucrari similare realizate in valoare de minim 2.000.000 lei/Ron.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
durata de realizare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2442
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: - la caseria autoritatii contractante, sau in contul nr. RO10TREZ08021360250XXXXX, deschis la Trezoreria Stei, cod fiscal nr: 4687200
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2007 12:00
Locul: - oras Nucet, str. Republicii, nr. 8, judetul Bihor, cod: 415400 - sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-conducatorul autoritatii contractante, - reprezentanti autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)3118095, Email: [email protected], Fax: +4(021)3118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel - Oradea, sectia de contencios administrativ, in termen de 5 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUTORITATEA PUBLICA ORAS NUCET
Adresa postala: strada Republicii, nr. 8, judetul Bihor, Localitatea: NUCET, Cod postal: 415400, Romania, Tel.0259339422, Email: [email protected], Fax: 0259339422
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2007 23:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer