Licitatie Publica - Lucrari privind executia reabilitarii corpului "H" - Centru de invatamant si cercetare multidisciplinara din Alba iUlia
Anunt de participare numarul 123809/18.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510009, Romania, Punct(e) de contact: Traxler Gavril, Tel. 0258810861, In atentia: Traxler Gavril, Email: [email protected], Fax: 0258810861, Adresa internet (URL): www.uab.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari privind executia reabilitarii corpului "H" - Centru de invatamant si cercetare multidisciplinara din Alba iUlia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia, str. Al. Sterca Sulutiu, nr. 3
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin executia lucrarilor de reabilitare se are in vedere amenajarea unui Centru de invatamant si cercetare multidisciplinara, care sa cuprindalaboratoare, sali de seminarii, sali de cursuri adecvate procesului de invatamant care se desfasoara in cadrul Universitatii ?1 Decembrie 1918? Alba Iulia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Lucrari de arhitectura: - interventii de reabilitare a constructiei existente si interventii pentru adaptarea constructiei la cerintele functionale;
2. Lucrari de rezistenta: - interventii de consolidare pentru asigurarea rezistentei si stabilitatii structurii si interventii prin introducerea unor subansambluri structurale noi necesare functiunii noi;
3. Lucrari de instalatii sanitare, gaze naturale si retele exterioare apa-canal;
4. Instalatii de incalzire si climatizare;
5. Instalatii electrice;
Valoarea estimata fara TVA: 12, 083, 070RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 180.000 lei, reprez. aprox. 2% din valoarea estimata a achizitiei. Garantie de buna executie :5% din valoarea contractului de ahcizitie, Lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Decl. privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator eliberat de O.R.C. ;Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentia Guvernamentala unde isi are sediul compania / sucursala;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale; Cazier judiciar pentru administrator(i); Cazier judiciar al companiei; Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010); Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010); Bilanturile contabile aferente anilor 2008, 2009 si 2010; In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente. Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.185, alin 2) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma de 24.166.140 RON. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.lucrari exec.in ultimii 5 ani;Certif./doc.suport privind exp.similara emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In acest sens se pot prezenta: copii dupa contracte, recomandari, PV receptie sau doc. echiv. care sa contina in mod obligatoriu informatii ref. la: beneficiar, obiectul lucrarii, locatia lucrarii, perioada de realizare a lucrarii, valoarea lucrarii; In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op. ec. nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea privind exp. similara se realizeaza prin prezentarea unei decl. a ofertantului; Autorizatie pentru executia de lucrari in domeniul protejarii monumentelor istorice de la Ministerul Culturii si Cultelor pt. ofertant;CV+Diploma pentru arheolog;CV+diploma pentru expertul biolog; CV+atestat pt. persoana atestata de IGSU pt. exec. lucrarilor de termoprotectie a structurilor metalice si de ignifugare a mat. lemnos;CV+atestat pt. persoana atestata IGSU pt. exec. lucrarilor de inst. de aparare impotriva incendiilor;CV+atestat pt. pers. atestat IGP responsabil cu executarea sistemelor de supraveghere;Autorizatie ANRE sau echivalent pt. proiectare si executie in domeniul gazelor nat.; Autorizatie ISCIR sau echivalent pt. lucrari la aparatele consumatoare de combustibili gazosi; Autorizatii/licente/atestari sau orice alt document echivalent conf.legilor in vig.privind lucrarile de inst. elec.;Decl. privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti/asociati si specializarea acestora;SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent; ISO 14001 sau echivalent; OHSAS 18001 sau echivalent; SA 8000 sau echivalent; Decl. privind indeplinirea obligatiilor ref. la cond. de munca si protectia muncii; Decl. privind vizitarea obiectivului si analizarea doc. tehnice; Certif.de particip.la licitatie cu oferta independenta;Se pot prezenta si orice alte acte/documente echivalente in conditiile legii nr.34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta similara prin una sau maxim 2 referinte privind executia de lucrari similare de consolidare a structurilor portante istoricesi de executie astructurilor portante metalice. Referintele admise trebuiesc confirmate prin prezentarea unor certificate/documente din care sa rezulte ca lucrarile s-aufinalizat in ultimii 5 ani si a caror valoare total cumulata a fost de minim2.932.285 euro.Ofertantul sa faca dovada unui contract de colaborare sau orice alt act edificator/echivalent cu laboratoarele utilizate, laboratoare care sa fie autorizate cu grad corespunzator lucrarilor prestate de executant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2011 11:00
Locul: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia, la Palatul Apor, str. G. Bethlen, nr. 5, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor, daca este cazul observatori.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: str. Iuliu Maniu, nr. 24, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel. 0040258/813510, Email: [email protected], Fax: 0040258/811184
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii "1 Decembrie 1918" Alba Iulia
Adresa postala: str. N. Iorga, nr. 15-17, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510009, Romania, Tel. 0040258/810861, Email: [email protected], Fax: 0040258/810861, Adresa internet (URL): www.uab.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 09:09