Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI PRIVIND INTRETINEREA CURENTA A DRUMURILOR JUDETENE-PRAHOVA, SECTOR I-VIII, COVOARE, PLOMBE


Anunt de participare numarul 1952/12.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 416, DIRECTIA LOGISTICA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, In atentia: CORNELIA CROITORU, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ORGANIZATORUL PROCEDURII: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, DIRECTIA LOGISTICA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, DIRECTIA LOGISTICA, ETAJ IV, CAMERA 417, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244.514545 int 279, In atentia: CORNELIA CROITORU, Fax: 0244/511611
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ORGANIZATORUL PROCEDURII: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr. 2-4, INTRAREA D, PARTER, CAM .66, REGISTRATURA., Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI PRIVIND INTRETINEREA CURENTA A DRUMURILOR JUDETENE-PRAHOVA, SECTOR I-VIII, COVOARE, PLOMBE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PE DRUMURILE JUDETENE DE PE TERITORIUL JUDETULUI PRAHOVA, SECTOR I-VIII, CONFORM DOCUM DE ATRIBUIRE
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 16, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR JUDETENE, PRIN ASTERNEREA DE COVOARE ASFALTICE DE 4-6 CM CU FREZARE SU DECAPARE MANUALA SI PLOMBE DE 4-6 CM CU FREZARE SAU DECAPARE MANUALA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
180000MP, LUCRARI DE INTRETINERE CURENTA A DRUMURILOR JUDETENE, PRIN ASTERENEREA DE COVOARE ASFALTICE DE 4-6 CM CU FREZARE SAU DECAPARE MANUALA SI PLOMBE DE 4-6 CM CU FREZARE SAU DECAPARE MANUALA
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - NU SE SOLICITA, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUIFARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE ( DACA ESTE CAZUL )
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA CONSILIULUI JUDETEAN PRAHOVA, PLOIESTI, B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, ETAJ II, CAMERA 206 SI CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2007 11:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, DIRECTIA LOGISTICA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OPERATORI ECONOMICI PRIN REPREZENTANTI LEGALI/PERSOANE IMPUTERNICITE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR. 38, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, LOCALITATEA PLOIESTI, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/529289, Email: [email protected], Fax: 0244/406700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2007 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer